Матеріал до уроку "Дидактичний матеріал з української мови в 3 класі"

Про матеріал

Цей матеріал я склала та використовувала під час позакласної роботи з обдарованими учнями з української мови. Цей матеріал стане в нагоді також бажаючим учням під час зимових канікул. Маю надію що матеріал стане комусь в нагоді

Перегляд файлу

1.До поданих слів добери й запиши перевірні. Впиши пропущені букви е чи и

Оз..ро -  ……,  з..мовий -………., кл..новий -………., ст..жки - ………., кн…жки -……..

ст..пи -…….,   в..шневий -………, в..рба -……..,  т..пло - …….., с..ло -……., в..сна -….,

р..балка -…..,  м..довий -……,гр…би -…….,л..сти -……, гл..бокий -…, кр..ло -…..

2.Спишіть слова. Змініть їх або доберіть спільнокореневі так, щоб відбулося чергування приголосних. Позначте корені в словах.

Горіх,  чайка, вухо, берег, сніг, пух,  дорога, муха, кожух, плуг, книга.

3.Спишіть слова. Змініть їх або доберіть спільнокореневі так, щоб відбулося чергування голосних. Позначте корені в словах.

Школа, гора, перо, ніс, село, осінь, кінь, кіт, двори, печі, речі, роки, папери

  4. Спишіть, ставлячи одну з букв.  Д- Т ?

  Гру..ка , са.. ки , ліко..ь, моло..ьба, боро..ьба,  слі.., ву..ка, сусі..ка, льо..чик.

 5.Спишіть , ставлячи одну з букв.  Г- Х ?

  Во..ко, ні..ті, лу.., баті.., ле..ко, ні.., лопу.., ні..то, побі.., стра.., сні.., смі..  .

6.Запишіть слова , поділяючи їх для переносу.

   Узлісся, зростання, обличчя, волосся, іменник, шиття, ллється, старанність, Полісся, роздоріжжя,

   голівонька, синенька, біленький, майорить, акація, міський, лілея, ірис, пальто, олівці.

7.Розібрати слова за будовою

Підберезник, берізонька, садочок, колосся, насіння, підніжжя, піднебесся, учительський, рученька, їжачок, голівонька, синенька, біленький, хлібчик, вітрище, малесенький, замовлення, безділля.

8. До слів спорт, здоров’я добери спільнокореневі слова, запиши, розбери за будовою.

9. Прочитай. Добери заголовок до тексту. Випиши слова, що відповідають на питання   Хто? Що? Виділені слова поділи на склади для переносу.

    Приймати сонячні ванни треба обережно. В спекотний полудень приймати їх не можна. Засмага з’являється на тілі лише під дією вранішніх та вечірніх сонячних променів. Гаряче денне сонце дуже швидко викликає опіки шкіри.

10. Визнач межі речення та постав розділові знаки.

У сірому небі ворони каркають на вологій доріжці гілки валяються а під деревами строкате листя всю землю вкри­ло шарудить листя у дітей під ногами збирають його діти шукають найкраще - жовте, коричневе, барвисте Саша червоний листочок відшукав всякого листя багато тільки зеленого діти знайти не можуть зеленого листя немає це -осінь.

11 Відредагуй речення. Прибери зайві слова

Після нічних заморозків після них калюжі вкриваються тон­кою кригою.

Осінній вітер він зриває з дерев останнє листя. Вузенькою стежкою нею ми поверталися зі школи

12. Відредагуй речення. Постав дієслова у потрібну форму. Підкресли основу речення (підмет та присудок)

Маринка бере у бібліотеці книгу та прочитала її. Учні підуть у театр і дивляться виставу. Тато повернеться з роботи і читає газету.

13. Знайди помилки. Запиши правильно.

Катерина степанівна, Петро назаренко, село степанівка, корова лиска , коза зірка, пенйок , денок, зилене жито, медоносна вирба, глибоке озиро, мальовниче сило , білі греби, литить до сила степовий орел, стало тимніти,падає сніх, вичірні сутінки, весняні лесточоки, цікава каска , вузенька стешка , дуже лехко , струнка беріска , типла шупка , цікава загатка ,  жива рипка, робити вашко, книшка вчить, зимлі кланяйся нисько, червона ягітка, швитко сніх розтанув, міцний морос, потріскує літ, міцне здоровя, сильна бур’я, диривце хитається, Земовий   день,  андрій  подарував братам  хом’яка  хомку. 

 

 

docx
Додано
4 липня 2018
Переглядів
957
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку