Невеличка вікторина гра –це наша з вами внутрішня мотивація. Ми зібралися для того,щоб обмінятися досвідом,взяти щось у свою роботу,запропонувати нову гру,яку я залюбки апробую із своїми учнями .Тож ,на переможця чекає нагорода!
1. Гра як діяльність має наступні властивості ?
(радість: діяльність приваблює своїм легким характером (не розпочинається з слів-буде оцінка!)
відмежованість: час і місце гри чітко визначені( дається певна установка-це серйозно,учні)
невизначеність: результат діяльності неможливо передбачити
продуктивність: участь у грі має корисні наслідки-задіяні всі учні
правила: така діяльність має правила, відмінні від буденного життя
вигаданість: супроводжується усвідомленням іншої реальності.
2. Що дає учням бажання навчатися ?
3.Від чого залежить вибір гри?
(Вибір гри залежить від навчальної, виховної та розвивальної мети заняття)
4.Назвіть ,будь-ласка види ігор
усні, письмові та рухливі ігри.
5.Яка атмосфера повинна панувати під час проведення будь-якої гри?
в доброзичливій, творчій атмосфері, викликати у учнів почуття задоволення, радості.
6.Яку дидактичну цінність має прийом гри?
гра сприяє ефективному засвоєнню матеріалу і поліпшенню загального настрою в класі, а також ламанню психологічних бар'єрів, як у самому класі, так і між класом і педагогом.
7. Цінність методу розвитку та виховання грою полягає в….
в ігровій діяльності освітня, розвиваюча і виховні функції діють в тісному взаємозв’язку.
(НАГОРОДЖЕННЯ)