Матеріал до вікторини для викладачів

Про матеріал
Гра сприяє ефективному засвоєнню матеріалу і поліпшенню загального настрою в класі, а також ламанню психологічних бар'єрів, як у самому класі, так і між класом і педагогом.
Перегляд файлу

Невеличка вікторина гра –це наша з вами внутрішня мотивація. Ми зібралися для того,щоб обмінятися досвідом,взяти щось у свою роботу,запропонувати нову гру,яку я залюбки апробую із своїми учнями .Тож ,на переможця чекає нагорода!

1. Гра як діяльність  має наступні властивості ?

 

(радість: діяльність приваблює своїм легким характером (не розпочинається з слів-буде оцінка!)

відмежованість: час і місце гри чітко визначені( дається певна установка-це серйозно,учні)

невизначеність: результат діяльності неможливо передбачити

продуктивність: участь у грі   має  корисні  наслідки-задіяні всі учні

правила: така діяльність має правила, відмінні від буденного життя

вигаданість: супроводжується усвідомленням іншої реальності.

2. Що дає учням  бажання навчатися ?

3.Від чого залежить вибір гри?

(Вибір гри залежить від навчальної, виховної та розвивальної мети заняття)

4.Назвіть ,будь-ласка види ігор

усні, письмові та рухливі ігри.

5.Яка атмосфера повинна панувати під час проведення будь-якої гри?

в доброзичливій, творчій атмосфері, викликати у учнів почуття задоволення, радості.

6.Яку дидактичну цінність має прийом гри?

гра сприяє ефективному засвоєнню матеріалу і поліпшенню загального настрою в класі, а також ламанню психологічних бар'єрів, як у самому класі, так і між класом і педагогом.

7. Цінність методу розвитку та виховання грою полягає в….

 

в ігровій діяльності освітня, розвиваюча і виховні функції діють в тісному взаємозв’язку.

                                    (НАГОРОДЖЕННЯ)

 


docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
8 жовтня 2019
Переглядів
854
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку