Заняття з елементами тренінгу

Про матеріал
розширювати знання дітей про шляхи формування міцного колективу. Навчити учнів ввічливому спілкуванню з однолітками. Учити висловлювати свої думки, знаходити способи вирішення проблемних ситуацій. Розвивати вміння оцінювати свої вчинки, визначати свою роль у колективі, налагоджувати дружні стосунки. Виховувати доброзичливість, почуття вдячності, чесності, дружби, толерантності.
Перегляд файлу

Тема: Класний колектив – дружбою міцний.

Мета :розширювати знання дітей про шляхи формування міцного колективу. Навчити учнів ввічливому спілкуванню з однолітками. Учити висловлювати свої думки, знаходити способи вирішення проблемних ситуацій. Розвивати вміння оцінювати свої вчинки, визначати свою роль у колективі, налагоджувати дружні стосунки. Виховувати доброзичливість, почуття вдячності, чесності, дружби, толерантності.

Обладнання : картинки, скринька,

Хід заняття

1.Організаційна частина                                                                                                                        У мене в руках чарівна скринька , у ній – найцінніший скарб планети  Земля. Хто з вас хоче його побачити ,може зазирнути ,але поки  що не розповідати , кого він там побачив  і мовчати аж доки всі найдопитливіші та найсміливіші не зазирнуть  на дно скриньки . (Діти по черзі заглядають у скриньку ).

  • То кого ви побачили у чарівній скриньці ?

(Діти називають себе , бо на дні скриньки - дзеркало).

  • Так ви побачили у чарівній скриньці себе. Людина – найцінніший скарб.

- А які ви знаєте людські скарби, що не можна купити за гроші?

( Відповіді дітей)

Основна частина                                                                                                                 Тема нашого заняття « Класний колектив – дружбою міцний».                              - Кожен з вас – унікальний і неповторний. Але ви на світі не одні. Вас оточують люди, з якими ви спілкуєтесь, відпочиваєте,навчаєтесь. І вам потрібно дружно жити  в класному колективі. Тому ми повинні дбайливо , з любов’ю та повагою ставитися до себе й  оточення , приймати себе і інших такими, як є, тобто ставитись до себе і оточуючих толерантно.

Девіз

« Якщо дружить увесь клас

Успіх буде повсякчас

Тоді легко все вдається

Весело усім живеться.»

 

 

4.5.Гра «Вгадай емоцію»

- Перше ваше завдання , гра « Вгадай емоцію». Адже, завдяки емоціям ми краще розуміємо один одного, можемо, не користуючись мовою, судити про стани один одного і краще налаштовуватись на спільну

        Ваше завдання :                                                                                  Відгадати емоцію яку демонструє ваш однокласник;

  1. Продемонструвати відповідний смайлик;
  2. Посортувати смайлики в дві торбинки «добрі емоції», «погані емоції».                                                         Технологія  «Незакінчені речення»

 «Хто з ким дружить?»

Зелений крокодил Гена та …….(Чебурашка)

Іван Царевич та …………( Сірий Вовк)

Дюймовочка та ………..(ластівка)

Котик та……..(Півник)

Карлсон та …….(Малюк)

ГРА «Місточок дружби»                                                                                        - В нашому класному колективі є 13 хлопчиків і 6 дівчаток. Час від часу бувають такі випадки, коли  виникають  певні непорозуміння між ними. Тож давайте складемо уявний місточок дружби , який складається з правил для хлопчиків і правил для дівчаток.

Правила для хлопчиків:

♦ Не ображати дівчаток і не глузувати з них, не говорити поганих слів.

  Поступатися  дівчаткам  місцем,  пропускати  першими  у  клас,

відчиняти  перед  ними  двері,  подавати  руку  дівчинці,  коли  вона виходить з транспорту.

♦ Допомагати нести важкі речі.

♦ Заступатися за дівчат, не дозволяти кривдити їх.

♦ Робити дівчаткам компліменти.

  Виховувати  в  собі  сміливість,  силу,  мужність,  вміння  турбуватися про інших, ставитися по-лицарськи до дівчаток.

Правила для дівчаток:

  Не обзивати хлопців, не битися з ними.

  Бути  прихильними  до  них,  обговорювати  з  хлопцями  прочитані книжки, переглянуті фільми.

  Допомагати  хлопчикам  у  навчанні,  у  прибиранні  робочого  місця, приймати в свої ігри.

  Не соромитися звертатися до хлопців за допомогою, якщо потрібно.

  Радіти гарним вчинкам хлопчиків та їхнім успіхам.

  Виховувати  в  собі  стриманість,  сумління,  вміння  піклуватися  про інших, доброту, лагідність.

 Умій вибачати і вибачатися.

– Всім відомо, що не завжди з другом можна згодитися у якійсь справі чи думкою. Іноді навіть на емоціях мимоволі виникають конфлікти. Але треба уміти прощати і вибачати. Як же це правильно робити? Послухайте віршик і вирішіть самі, як.

Заключна частина                                                                                                            

Треба  відповідально  ставитися  до  дружби. 

Запам’ятайте:  нічим  не  підтримана  дружба  живе  рівно  стільки,

скільки кімнатна рослина без води. Щоб дружба міцніла, її необхідно

підтримувати.

Отже , щоб називатися справжнім колективом.Ви повинні бути –ДРУЖНІ, а дружбу вашу утримує :доброта, чесність, підтримка ,розуміння , довіра, уміння вибачати і вибачатися , уміння проявляти турботу одне до одного.

Прислів я.

«Сила  птаха в крилах, а людини – в дружбі»

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
8 жовтня
Переглядів
33
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку