Матеріал. Два варіанти контрольної роботи з теми "Вступ. Повторення вивченого у початковій школі"

Про матеріал
Розроблено два варіанти контрольної роботи з української мови для 5го класу з теми "Вступ. Повторення вивченого у початковій школі".
Перегляд файлу

Контрольна робота №1 з теми «Вступ. Повторення вивченого у початковій школі»

Варіант 1

Завдання 1. Запишіть слова, вставляючи, де необхідно, апостроф та м’який знак.

Моркв..яний, надвечір..я, духм..яний, в..ялений, бур..ян, об..їзд, мор..як, чернівец..кий, вуз..кий, хустин..ці, таріл..ці, їд..мо, тітон..ці, спитаєш..

Завдання 2. Поставте іменники, що в дужках, у потрібному відмінку (орудний ким? чим?)

  1. На весні уся земля покривається (зелень).
  1. Мій друг хизувався своєю літньою (подорож).
  1. Я обожнюю малювати (гуаш).
  1. У будь-якій ситуації залишайтесь (люди).
  1. Не можливо не милуватися українським (небо).

Завдання 3. Замініть повтор у тексті необхідними займенниками

 Микола не любив помідори. Одного разу Микола прийшов до друга на день народження. Микола вирішив скуштувати салат, який називався «Грецьким». Миколу здивувало, що у салаті були помідори. Для Миколи цей салат став найулюбленішим і помідори також.

Завдання 4. Перепишіть речення. Підкресліть граматичну основу. Підкресліть обставину.

Зазвичай, сова полює вночі.

Завдання 5. Прочитайте текст. Запишіть його тему, головну думку. Доберіть та запишіть заголовок.

Понад 300 років помідори були лише декоративною рослиною, вони навіть вважалися отруйними. З історії відомо, що особистий кухар американського президента Джорджа Вашингтона був підкуплений британською розвідкою і намагався отруїти голову держави, даючи йому в їжу … помідори. Сьогодні відомо, що вони багаті на вітаміни, каротин, мінеральні речовини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №1 з теми «Вступ. Повторення вивченого у початковій школі»

Варіант 2

Завдання 1. Запишіть слова, вставляючи, де необхідно, апостроф та м’який знак.

Рум..яний, з..єднати, об..єм, ад..ютант, Натал..ці, людс..кий, донеч..ці, гол..ці, тон..ший, міс..кий, Н..ютон, сіл..с..кий, стіл..чик.

Завдання 2. Поставте іменники, що в дужках, у потрібному відмінку (орудний ким? чим?)

  1. Маленьке пташеня може стати легкою (здобич).
  1. Дідусь розважав малечу своєю (розповідь).
  1. Ранок пахне (свіжість).
  1. Обожнюю їсти варення з (хліб).
  1. Мама в дитинстві називала нас (курчата).

Завдання 3. Замініть повтор у тексті необхідними займенниками

Малий Олесь дуже сильно забив праве коліно, коли летів з найбільшої гілки бабусиної грущі. Для Олеся така ситуація була неприємною. Олесь прийшов до бабусі увесь в сльозах. Але вона заспокоїла хлопчика та приклала на Олесеве коліно лист капусти.  

Завдання 4. Перепишіть речення. Підкресліть граматичну основу. Підкресліть обставину.

Мавпи швидко пересуваються, перестрибуючи з гілки на гілку.

Завдання 5. Прочитайте текст. Запишіть його тему, головну думку. Доберіть та запишіть заголовок.

   З давніх-давен люди оцінили смакові, поживні й цілющі якості капусти. Вважалося, що вона містить усі сім благ – гаряче і холодне, сухе і вологе, гірке і солодке, а також гостре. Лікарі радили давати капустяний сік дітям, щоб ті швидше виростали, радили вживати цілющу капусту при запаленнях та свіжих ранах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 вересня 2022
Переглядів
167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку