Контрольна робота №1 з теми «Вступ. Повторення вивченого у початковій школі» |
Варіант 1 |
Завдання 1. Запишіть слова, вставляючи, де необхідно, апостроф та м’який знак. |
Моркв..яний, надвечір..я, духм..яний, в..ялений, бур..ян, об..їзд, мор..як, чернівец..кий, вуз..кий, хустин..ці, таріл..ці, їд..мо, тітон..ці, спитаєш.. |
Завдання 2. Поставте іменники, що в дужках, у потрібному відмінку (орудний ким? чим?) |
|
|
|
|
|
Завдання 3. Замініть повтор у тексті необхідними займенниками |
Микола не любив помідори. Одного разу Микола прийшов до друга на день народження. Микола вирішив скуштувати салат, який називався «Грецьким». Миколу здивувало, що у салаті були помідори. Для Миколи цей салат став найулюбленішим і помідори також. |
Завдання 4. Перепишіть речення. Підкресліть граматичну основу. Підкресліть обставину. |
Зазвичай, сова полює вночі. |
Завдання 5. Прочитайте текст. Запишіть його тему, головну думку. Доберіть та запишіть заголовок. |
Понад 300 років помідори були лише декоративною рослиною, вони навіть вважалися отруйними. З історії відомо, що особистий кухар американського президента Джорджа Вашингтона був підкуплений британською розвідкою і намагався отруїти голову держави, даючи йому в їжу … помідори. Сьогодні відомо, що вони багаті на вітаміни, каротин, мінеральні речовини. |
Контрольна робота №1 з теми «Вступ. Повторення вивченого у початковій школі» |
Варіант 2 |
Завдання 1. Запишіть слова, вставляючи, де необхідно, апостроф та м’який знак. |
Рум..яний, з..єднати, об..єм, ад..ютант, Натал..ці, людс..кий, донеч..ці, гол..ці, тон..ший, міс..кий, Н..ютон, сіл..с..кий, стіл..чик. |
Завдання 2. Поставте іменники, що в дужках, у потрібному відмінку (орудний ким? чим?) |
|
|
|
|
|
Завдання 3. Замініть повтор у тексті необхідними займенниками |
Малий Олесь дуже сильно забив праве коліно, коли летів з найбільшої гілки бабусиної грущі. Для Олеся така ситуація була неприємною. Олесь прийшов до бабусі увесь в сльозах. Але вона заспокоїла хлопчика та приклала на Олесеве коліно лист капусти. |
Завдання 4. Перепишіть речення. Підкресліть граматичну основу. Підкресліть обставину. |
Мавпи швидко пересуваються, перестрибуючи з гілки на гілку. |
Завдання 5. Прочитайте текст. Запишіть його тему, головну думку. Доберіть та запишіть заголовок. |
З давніх-давен люди оцінили смакові, поживні й цілющі якості капусти. Вважалося, що вона містить усі сім благ – гаряче і холодне, сухе і вологе, гірке і солодке, а також гостре. Лікарі радили давати капустяний сік дітям, щоб ті швидше виростали, радили вживати цілющу капусту при запаленнях та свіжих ранах. |