Розпізнаю багатозначні слова

Про матеріал
28.09.2022 (середа) 4-Б, 4-В, 4-Г класи Українська мова Учителі: Стельмашенко Галина Василівна, Стеценко Тетяна Володимирівна, Паляниця Ольга Леонідівна Тема. Розпізнаю багатозначні слова Переглянути презентацію за посиланням багатозначні слова.pptx Термін виконання до 29.09.2022 р. Дякуємо, бажаємо успіхів!
Перегляд файлу

Межирічківська філія Голованівського ліцею ім.. Т.Г.Шевченка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Причини виникнення пожеж. Стадії розвитку пожежі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кондратюк  О.І.

Вчитель

Основ здоров’я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕМА . Причини виникнення пожеж. Стадії розвитку пожежі.

Мета: ознайомити учнів з пожежною безпекою власного дому,  розглянути правила поведінки під час пожеж, розвивати вміння аналізувати їх причини; учити запобігати виникненню пожеж, вправно діяти в зоні пожежі; виховувати організованість, упевненість у власних силах.

Обладнання:Аркуші паперу А2, А3, А4, олівці фломастери, маркери, ножиці, скотч, клей, стікери, підручники, план евакуації зі школи, малюнки, що демонструють пожежну безпеку оселі, музичний супровід.

Домашнє завдання.

Підручник, §19.

Разом з батьками обстежити пожежну безпеку свого дому, намалювати і відпрацювати  план евакуації

 

ХІД УРОКУ

 

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Мозковий штурм: " В яких приміщеннях може  виникнути пожежа?"

Закінчити фразу:" Я можу використати  цей вогонь для того, щоб(розпалити вогнище освітити приміщення, створити святкову атмосферу…"

 

 

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ.

  1.              «Телефонна розмова»

Завдання: один учень у телефонній розмові з батьками має чітко сформулювати повідомлення про певну небезпечну ситуацію, а другий – дати по телефону поради щодо дій своєї дитини. Потім учні міняються ролями.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.              Розмісти вірно слова в кросворді: пожежа, вогнегасник, евакуація, пожежогасіння, вогник, горіння, самозаймання, сигналізація.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ

Вступне слово вчителя

  •              Складно уявити собі життя людини без вогню. Але якщо вогонь потрапить у невмілі руки, то може стати грізним ворогом. Пожежі знищують будинки й заводи. Лани й ліси. Під час пожеж гинуть люди. Отже, вогонь – друг і ворог людини. Від нас залежить, яким він буде: злим чи добрим. Щоб не виникла пожежа, треба знати й виконувати правила пожежної безпеки.

 

 

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1.       Взаємонавчання, взаємооцінювання.

робота за підручником таблицями, малюнками, піктограмами.

 

 

1 група. «Причини виникнення пожежі»

 

 

2 група. «Стадії розвитку пожежі»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 група. «Профілактика пожеж»

 

 

  1.       Практична робота

Ви отримали завдання намалювати план евакуації.. Вкажіть на плані свою  кімнату. Попробуйте здійснити евакуацію. Уявіть, що в приміщення надходить дим, повітря в ньому стає нестерпним для дихання. Обведіть олівцем на планах, як ви маєте  виходити із приміщення в разі пожеж.

 

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

 

1. Робота в парах

Змоделюйте і запишіть у зошит небезпечну ситуацію, а саме: придумайте можливу причину пожежі, її наслідків й відтворіть загальний алгоритм дій. Ви можете вигадати свою історію або пригадати подібну ситуацію з газет і телепередач.

1 група: пожежа в багатоповерховому офісному центрі;

2 група: пожежа в лікарні;

3 група: пожежа в міському парку.

Учитель оцінює правильність відповідей, а учні інших груп – креативність подання інформації.

 

 

   

 

 

 

 

 3.Інтерв’ю «Як запобігти пожежі?»

 

 

 

     4. Крос-тест « Твої дії під час пожежі»

          Тест" Дії під час пожежі"

 

5. Творча робота

Намалювати  піктограми  протипожежного характеру .

 

 

 

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

 

Індивідуальні завдання

Письмово дати відповіді на запитання.

  1.     Чи можна відчиняти вікна й двері одночасно в разі пожежі в приміщенні? Чому?
  2.     Яка небезпека загрожує людині в синтетичному одязі в разі пожежі?
  3.     Що небезпечніше для людини: вогонь чи дим?

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
26 вересня 2022
Переглядів
284
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку