Тема. С О Н А Т А. В А Р І А Ц І Ї. Р О Н Д О. С Ю Ї Т А.
Cьогоднішнє заняття хотілось би розпочати зі слів ювілярши (19 березня) – української поетеси – Ліни Костенко:
«Мені здається, музика — космічна.
Найбільш космічна із усіх мистецтв.
Я часом думаю, що музика походить
ще з позивних із космосу крізь хаос.
А особливо — скрипка і орган.
В його акордах чутно кроки Бога»
Поєднання музики і космосу, так само як поезії із Всесвітом – справа нелегка, але можлива.
Варто згадати творчість композитора Л.В.Бетховена.
https://www.youtube.com/watch?v=C5WTGOdOek0
Які почуття викликала у вас прослухана композиція?
Настав час попрацювати з підручником. Опрацюйте с.101 – 105 і письмово в зошиті дайте відповіді на питання:
Отже, завершуючи наше знайомство із сонатою, давайте створимо СЕНКЕН – неримований вірш за певним зразком:
1 рядок – 1 слово – про що ми дізнались
2 рядок – 2 слова – прикметники до першого рядка
3 рядок – 3 дієслова до першого рядка
4 рядок – 4 слова – фраза, що висловлює ваше ставлення до першого рядка
5 рядок – 1 слово – висновок (будь-яка частина мови)
(за необхідності можна трохи відійти від усталеної структури)
Наприклад,
Соната.
Чарівна, ніжна,
Надихає, створює релакс,
Акорди народжують приємну риму.
Магія!
Власні сенкени запишіть у зошити вражень.
А зараз давайте згадаємо пісню «Веселка» на с. 111 і виконаємо її
https://www.youtube.com/watch?v=oKDPCbvfB18
Самостійно опрацюйте сторінки підручника 107 – 110
Виконайте перевірочну роботу, зайшовши на сайт join.naurоk.ua , ввівши код Код доступу 192691