Матеріал-завдання до уроку на тему: "Навчаюся використовувати прикметники у прямому і переносному значеннях, синоніми, антоніми".

Про матеріал
Мета: Закріпити знання про пряме та переносне значення прикметників. Розвинути вміння правильно підбирати синоніми та антоніми до прикметників. Навчити учнів застосовувати прикметники в різних контекстах для більш виразного і точного мовлення.
Перегляд файлу

Навчаюся використовувати прикметники у прямому і переносному значеннях, синоніми, антоніми

Завдання 1: Визначте прикметники у прямому та переносному значеннях

Прочитайте речення та визначте, який прикметник вжито в прямому значенні, а який — в переносному:

  1. Він має гарну зовнішність.
  2. Її душа така гарна, як сонце.
  3. Квітка була червона.
  4. Це червоний день у нашому житті.

Завдання 2: Підберіть синоніми до прикметників

Підберіть синоніми до наведених прикметників:

  1. мудрий
  2. швидкий
  3. тихий
  4. важкий
  5. старий

Завдання 3: Підберіть антоніми до прикметників

Підберіть антоніми до наведених прикметників:

  1. веселий
  2. високий
  3. легкий
  4. широкий
  5. новий

Завдання 4: Використайте прикметники у прямому і переносному значеннях

Напишіть по два речення з кожним прикметником: одне — із прикметником у прямому значенні, інше — у переносному:

  1. важкий
  2. світлий
  3. теплий
  4. глибокий
  5. рідкий

Завдання 5: Заміни прикметник на синонім або антонім

У наведених реченнях замініть прикметник на синонім або антонім:

  1. Ця кімната дуже тепла.
  2. Той фільм був дуже цікавий.
  3. Вона виглядала дуже щасливою.
  4. Дорога була широка.
  5. Це була старовинна книга.

 

docx
До підручника
Українська мова 4 клас (Волкотруб Г. Й.)
Додано
22 грудня 2024
Переглядів
19
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку