Матеріали для підготовки до ДПА та ЗНО учнів 10-х класів. Тема: "Подільність цілих чисел. Відсотки"

Про матеріал
Дана методична розробка призначена для проведення уроків узагальнення та систематизації матеріалу з математики для учнів 10 класу, підвищення математичної компетентності та формування економічної культури учнів. Розглядаються завдання трьох різних форм: • завдання з вибором однієї правильної відповіді; • завдання, які передбачають встановлення відповідності між деякими математичними поняттями та їхніми властивостями; • складніші тестові завдання на самостійне знаходження відповіді. Завдання, які розв’язуються під час колективної роботи (Варіант 1) та завдання, які запропоновані для самостійного опрацювання вдома (Варіант 2), відрізняються за характером і складністю. На сторінці «Місце для розв’язання» учні мають можливість виконувати чорнові записи, щоб отримати правильну відповідь. Завдання даної методичної розробки призначені для ефективної підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання та державної підсумкової атестації учнів з математики.
Перегляд файлу

Дата  ____________          Варіант 1            Прізвище, імя  ________________

 

Тема: Подільність цілих чисел. Відсотки

 

№ 1. Будівельна компанія закупила для нового будинку металопластикові вікна та двері, кількості яких відносяться як 4:1. Укажіть число, яким може виражатися загальна кількість вікон та дверей у цьому будинку.

 

А

Б

В

Г

Д

41

45

54

68

81

 

Відповідь: _______

№ 2. Банк сплачує своїм вкладникам 8% річних. Визначити скільки грошей треба покласти на рахунок, щоб через рік отримати 60 грн. прибутку?

 

А

Б

В

Г

Д

1150 грн.

1050 грн.

950 грн.

850 грн.

750 грн.

 

Відповідь: _______

№ 3. Швейна фабрика «Надія» напередодні 1 вересня оголосила акційну знижку 5% на шкільну форму. Сімя Сидорчуків вирішила скористатися привабливою пропозицією і придбала у фірмовому магазині фабрики два комплекти шкільної форми. Загальна вартість придбаного товару зі  знижкою становила 570 грн. Визначте вартість товару без знижки.

 

А

Б

В

Г

Д

630 грн.

599 грн.

595 грн.

600 грн.

629 грн.

 

Відповідь: _______

№ 4. Вкладник вніс до банку 2000 грн., а через рік отримав 2160 грн. Під який відсоток річних були покладені гроші?

 

А

Б

В

Г

Д

12%

8%

6%

14%

16%

 

Відповідь: _______

№ 5. Скільки сухої ромашки вийде із 50кг свіжої, якщо при сушінні вона втрачає 84% своєї маси?

 

А

Б

В

Г

Д

34кг

312,5кг

60кг

42кг

8кг

 

Відповідь: _______

№ 6. Натуральне число М при діленні на 60 дає в остачі 1. Серед властивостей (А – Д) виберіть ті, які обовязково мають числа (1 – 4).

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

1.  М + 3          А Ділиться націло на 3.                          Відповідь до № 6:

2.  М + 4          Б Ділиться націло на 4.

3.  М + 5          В Ділиться націло на 5.

4.  М + 9          Г Ділиться націло на 10.

                        Д Ділиться націло на 15.

№ 7. Ресторан швидкого харчування в рекламних цілях спочатку знизив ціну комплексного обіду на 20%, згодом підвищив нову ціну на 30 %. На скільки відсотків кінцева ціна обіду є більшою від початкової?

Відповідь: _______

№ 8. Товар був виставлений на продаж за 4000 грн. Після двох знижок на одну й ту ж кількість відсотків він був проданий за 2250 грн. Визначити на скільки відсотків щоразу знижували ціну.

 

 Відповідь: _______

 

 

 

Місце для розвязань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата  ____________          Варіант 2            Прізвище, імя  ________________

(для самостійного опрацювання)

Тема: Подільність цілих чисел. Відсотки

 

№ 1. У  магазині придбали 6 однакових зошитів і кілька ручок по 3 грн. за кожну з них. Яке з наведених чисел може виражати загальну вартість покупки (у грн.)?

А

Б

В

Г

Д

29

26

25

24

23

Відповідь: __________

№ 2. Майстер виготовляє одну деталь за 5 хв., а його учень таку ж деталь – за 9 хв. Працюючи разом, вони виготовили 42 деталі. Скільки деталей виготовив майстер?

А

Б

В

Г

Д

28

32

30

27

25

Відповідь: __________

№ 3. Серед чисел (А-Д) виберіть ті, які мають властивості (1-4).

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

1. Число ділиться на 2.                          А  65            Відповідь до № 3:

2. Число ділиться на 3.                          Б  19

3. Число ділиться на 5.                          В  92

4. Число ділиться на 7.                          Г  49

                                                                Д  57

№ 4. Установити відповідність між частинами (1-4) та відсотками (А-Д).

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

1.                          А 40%                                      Відповідь до № 4:

2.                          Б 20%

3.                          В 80%

4.                          Г 12,5%        Д 25%

№ 5. Установити відповідність між задачами (1-4) та відповідями (А-Д) до них.

1. Вкладник вніс до банку 11000 грн. під 13% річних. Скільки гривень становитиме прибуток через рік?

2. Вкладник вніс до банку 11000 грн. під 12% річних. Скільки гривень буде на його рахунку через рік?

3. Вкладник вніс до банку 4000 грн. під 16% річних. Скільки гривень становитиме прибуток через 2 роки?

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

4. Вкладник вніс до банку 1000 грн. під 20% річних. Скільки гривень буде на його рахунку через 2 роки?

А 12320                                                                    Відповідь до № 5:

Б 1382,4

В 1340

Г 1430

Д 1440

№ 6. Вкладник вніс до банку 9000 грн. Частину грошей він поклав під 10% річних, а решту – під 8%. Через рік прибутки від обох вкладів були однаковими. Скільки тисяч гривень було покладено на перший рахунок?

Відповідь: __________

№ 7. У ліцеї навчається 70 учнів, з них 27 записалося в драмгурток, 32 співають у хорі, 22 захоплюються спортом. Драмгурток відвідує 10 учнів, які також займаються в хорі, у хорі співає 6 спортсменів, у драмгуртку займається 8 спортсменів, 3 спортсмени відвідують і драмгурток, і хор. Скільки дітей не співають у хорі, не захоплюються спортом і не займаються у драмгуртку?

Відповідь: __________

 

 

 

Місце для розвязань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дана методична розробка призначена для проведення уроків узагальнення та систематизації матеріалу з математики для учнів 10 класу, підвищення математичної компетентності та формування економічної культури учнів.

 

Розглядаються завдання трьох різних форм:

  • завдання з вибором однієї правильної відповіді;
  • завдання, які передбачають встановлення відповідності між деякими математичними поняттями та їхніми властивостями;
  • складніші тестові завдання на самостійне знаходження відповіді.

 

Завдання, які розв’язуються під час колективної роботи (Варіант 1) та завдання, які запропоновані для самостійного опрацювання вдома (Варіант 2), відрізняються за характером і складністю.

 

На сторінці «Місце для розв’язання» учні мають можливість виконувати чорнові записи, щоб отримати правильну відповідь.

 

Завдання даної методичної розробки призначені для ефективної підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання та державної підсумкової атестації учнів з математики.

 

 

 

Відповіді до завдань за темою: «Подільність цілих чисел. Відсотки»

 

Варіант 1

Варіант 2

1

Б

1

Г

2

Д

2

Г

3

Г

3

1-В, 2-Д, 3-А, 4-Г

4

Б

4

1-Д, 2-А, 3-Г, 4-В

5

Д

5

1-Г, 2-А, 3-Б, 4-Д

6

1-Б, 2-В, 3-А, 4-Г

6

4 тис.грн.

7

4%

7

10 дітей

8

25%

8

-

 

 

doc
Додано
31 січня 2019
Переглядів
2785
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку