Міні-проект « Квіти в моєму житті» для 2 класу |
||
Тема проекту |
Квіти в моєму житті
|
|
Дисципліна |
Природознавство, 2 клас |
|
Тип проекту: індивідуальний |
||
Тривалість проекту: міні-проект |
||
Характер проектної діяльності: інформаційно-творча |
||
Актуальна проблема/ проблемне питання |
Охорона навколишнього середовища. Збереження розмаїття рослинного світу України: |
|
Прогнозовані результати |
||
Теоретичні |
Пошук інформації про квіти свого регіону та заходи по їх збереженню. |
|
Практичні |
Створення продукту. Підготовка матеріалів, у формі брошури/буклету до презентації міні-проекту. |
|
Пізнавальні |
Дати відповіді на проблемні запитання:
|
|
|
|
|
Ролі і функції учасників проекту |
Кожен учень працює вдома самостійно, батьки допомагають. Учасники проекту знайомляться з інформацією отриману вчителем, обирають найбільш цікаве питання для себе, готуються до усного виступу за складеним планом, узагальнюють свою роботу у формі малюнків, брошур, плакатів, міні-книжечок. Усі зібрані матеріали формують портфоліо проекту. |
|
Оформлення результатів роботи: папка-портфоліо |
||
Презентація проекту: урок у формі творчого звіту |
||
Висновки |
Усі учні класу виконали завдання. Батьки залучилися до роботи активно і допомогли дітям створити яскраві брошури та міні-книжечки. По завершенню захисту проектів учнями, діти самі оцінили свою роботу як «Виконано на відмінно». За результатами проведених тестувань 90 % учінв засвоїли матеріал на високому рівні. |
|
Проект «Виявлення пилу в повітрі та встановлення джерел його забруднення» для 3 класу
Пил – це дрібні тверді частинки різного походження, які знаходяться в повітрі.
Звідки береться пил? Щорічно на нашу планету осідають десятки мільйонів тонн пилу. Природою утворюється 70% пилу, інші 30% - людиною.
У виробництві пилу велику роль відіграють солі морів та океанів.
У повітря потрапляють крапельки солоної води. Вода з крапель миттєво випаровується. У повітрі залишаються частинки солей, які можуть входити до складу пилу.
Вулкани, ще одне джерело забруднення повітря. Вони кожен рік викидають сотні тисяч тонн пилу.
Пустелі – також джерело пилу нашої плпнети. Щорічно пустеля Сахара «викидає» 60-200 мільйонів тонн пилу в повітря. Цей пил осідає далеко за межами самої пустелі.
Пилові бурі поширені в пустелях, напівпустелях, орних степах, де дмуть сильні вітри.
Людина також бере участь у забрудненні повітря пилом. Це переважно дим від згоряння нафти, газу, вугілля і дерева.
Велика кількість автомобілів на дорогах утворює так званий вихлопний «смог».
Подрібнення гірських порід та копальні підвищують запиленість повітря.
Добування вугілля наземним способом. Добування граніту, гранітні кар'єри.
Найістотніше джерело пилу на Землі – це її ґрунт. Вітер видуває дуже велику кількість частинок ґрунту. Вони піднімаються вгору і переносять на значні відстані.
Лісові та степові пожежі збільшують запиленість повітря.
Шляхи забруднення приміщень пилом:
Пил шкідливо діє на органи дихання, очі, шкіру. Може викликати алергію.
Виявлення пилу на різних предметах у приміщенні
План дій
Проект «Наш дім – Сонячна система» для 4 класу
Мета проекту: навчити проектувати власну діяльність та спонукати до дослідницьких пошуків; закріпити знання про Сонячну систему та її будову; формувати навички творчої роботи над отриманими знаннями.
Очікувані результати:
Форма презентації кінцевого продукту:
створення моделі Сонячної системи з міні-інформацією про кожну її складову.
Тип проекту: інформаційний, творчий, природничо-науковий, дослідницький, груповий.
Етапи роботи над проектом:
Загальношкільний проект «Толерантні долоньки»
Мета проекту: ознайомити велику кількість учасників освітнього процесу з поняттям «толерантність»; визначити, як учні розуміють цю категорію; формувати навички спілкуванні між учнями різних вікових категорій, вчити дітей співпрацювати та виконувати різні соціальні ролі.
Етапи проекту:
Проект з курсу «Я у світі» «Куди тікає тепло?»
Мета проекту:формувати в учнів навички творчої, самостійної, пошукової та проектної діяльності; вчити економно та раціонально використовувати тепло в оселі; визначити шляхи втрати тепла з будинку та шляхи запобігання нераціональних витрат; ознайомити з альтернативними засобами постачання тепла.
Етапи проекту