Матеріали для проведення корекційних занять з розвитку когнітивної сфери

Про матеріал
Мета представлених матеріалів: • розвиток, на основі активізації роботи всіх органів чуттів, сприймання явищ і об'єктів навколишньої дійсності в сукупності їх властивостей; • формування просторового орієнтування; • корекція пізнавальної активності шляхом систематичного цілеспрямованого розвитку у дітей сприймання кольору, форми, величини; • виправлення порушень моторики; • корекція зорово-моторної координації; • збагачення словникового запасу; • формування комунікативної діяльності, розвиток та корекція мовлення дитини; цілеспрямованості рухів і дій; навичок соціальної адаптації та соціалізації.
Перегляд файлу

Завдання корекційно-розвиткової роботи:

  •                  розвиток, на основі активізації роботи всіх органів чуттів, сприймання явищ і об'єктів навколишньої дійсності в сукупності їх властивостей;
  •                  формування просторового орієнтування;
  •                  корекція пізнавальної активності шляхом систематичного цілеспрямованого розвитку у дітей сприймання кольору, форми, величини;
  •                  виправлення  порушень моторики;
  •                  корекція зорово-моторної координації;
  •                  збагачення словникового запасу;
  •                  формування комунікативної діяльності, розвиток та корекція мовлення дитини; цілеспрямованості рухів і дій; навичок соціальної адаптації та соціалізації.

 

 

Матеріали підготовлені

 фахівцем-консультантом (Практичним психологом) ІРЦ

Петрусенко Н.О.

 

 

Вправа з кольоровими фішками

 

Знайди місце кожній фішці за кольором

 

Фішки для друкування.

Вправа «Намисто»

 

Визнач правильну послідовність. Розфарбуй.

Дитина може малювати прямо на файлі.

 

 

Вправа «У моєму будинку»

Дитина називає побачені предмети, описує їх, потім об’єднує їх у групи (меблі, фрукти, квіти).

Вправа «Хто наступний?»

Дитині необхідно правильно визначити послідовність.

Вправа «Запам’ятай та повтори»

Дитині надається заповнений бланк з трикутниками, їй необхідно запам’ятати правильне розташування трикутників за певний час (10 сек.). Потім дитина заповнює чистий бланк саме так як вона бачила на прикладі.

Зразок

Зображення, що містить стіл

Автоматично згенерований опис

чистий бланк (для заповнення)

Зображення, що містить стіл

Автоматично згенерований опис

Вправа «Назви одним словом»

Дитина має назвати групу предметів одним словом.

Дерева

Квіти

Дикі тварини

 

 

 

Їжа

Комахи

Вправа «Назви різницю»

Дитині пропонуються малюнки за якими вона має назвати різницю між предметами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа «Запам’ятай»

Дитині пропонується серія карток за певною тематикою «Овочі», «Тварини». У кожній групі 5 карток. Дитині необхідно запам’ятати побачене, а потім перелічити що було на картках.

Серія «Овочі»

 

 

 

Серія «Тварини»

docx
Пов’язані теми
Психологія, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
11 травня 2023
Переглядів
1013
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку