Матеріали для проведення тематичного дня "Геллоуїн vs Велесова ніч"

Про матеріал
У розробці надані диференційовані завдання для проведення тематичного дня у 4 класі: освітні галузі інтеграції ( мовно-літературна, математична, технологічна, громадянська).
Перегляд файлу

Тематичний день «Гелоуїн VS Велесов день»

Програма: НУШ-1 ( за редакцією О.Я. Савченко)

Велика ідея:  традиції різних народів є культурним  спадком світу Очікувані результати: математична освітня галузь

визначає розрядний склад багатоцифрового числа; [4 МАО 4.2]  визначає загальну кількість одиниць певного розряду; [4 МАО 4.2] 

виконує додавання та віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел; [4 МАО 4.3]  розв’язує рівняння з однією змінною на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії;

[4 МАО 4.8], [4 МАО 4.3] 

перевіряє, що одержане числове значення змінної є розв’язком рівняння; [4 МАО 3.4]  розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного різними способами, на подвійне зведення до одиниці, на пропорційне ділення, на знаходження невідомого за двома різницями, на спільну роботу, на прямолінійний рівномірний двох тіл; [4 МАО 1.2], [4 МАО 2.3] 

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [4 МАО 3.1]  планує розв’язування/розв’язання задачі; [4 МАО 3.2]  створює математичну модель задачі; [4 МАО 2.3]  перевіряє правильність розв’язку задачі; [4 МАО 3.2]  складає сюжетні задачі; [4 МАО 1.2]  

мовно-літературна освітня галузь

сприймає уважно усну інформацію; [4 МОВ 1.1]  ставить уточнювальні запитання відповідно до мети слухання; [4 МОВ 1.1]  виконує усні інструкції й настанови вчителя щодо навчальних завдань; [4 МОВ 1.1]  прогнозує, як отриману інформацію можна використати з користю; [4 МОВ 1.4]  зіставляє тему й головну думку усного повідомлення з власними спостереженнями, поведінкою, досвідом; [4 МОВ 1.4] 

висловлює власне ставлення до усного повідомлення; [4 МОВ 1.5]  обирає для власного повідомлення відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір букв тощо); [4 МОВ 3.1]  складає самостійне письмове висловлення (розповідь, опис, міркування) на добре знайомі й цікаві теми [4 МОВ 3.1] 

використовує у власних висловленнях виражальні засоби мови; [4 МОВ 3.1]  висловлює своє ставлення до того, про що пише; [4 МОВ 3.1]  

записує власні висловлення грамотно (у межах вивченого) і зрозуміло; [4 МОВ 3.1]  бере участь в обговоренні письмових робіт у парах, групах; [4 МОВ 3.3]  відзначає позитивні сторони, висловлює поради щодо можливого удосконалення тексту, спираючись на пам’ятку [4 МОВ 3.3] 

удосконалює письмовий текст [4 МОВ 3.3] 

пояснює значення найуживаніших фразеологізмів; [4 МОВ 4.1]  утворює нові слова за допомогою префіксів, з найуживанішими суфіксами зменшення, здрібнілості, пестливості тощо; [4 МОВ 4.1]  читає вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; [3 МОВ

2.1] 

виділяє у тексті і пояснює значення незнайомих слів, висловів, термінів (самостійно та з допомогою вчителя); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.2] 

самостійно виділяє у тексті і пояснює значення незнайомих слів, висловів, термінів; [4 МОВ 2.1], [4 МОВ 2.2]  здійснює самоконтроль, самооцінку якості свого читання і розуміння змісту; за потреби застосовує прийом перечитування тексту чи окремих частин, фрагментів. [4 МОВ 2.2], [4 МОВ 2.4] 

виділяє і розкодовує графічну інформацію, що міститься в тексті; перетворює графічну інформацію в текстову; [4 МОВ 2.2], [4 МОВ 2.6] 

знаходить, розрізняє у текстах різнорідну інформацію, пояснює її суть; [4 МОВ 2.2], [4 МОВ 2.4]  здійснює смисловий аналіз змісту тексту; складає план; [4 МОВ 2.2], [4 МОВ 2.6]  висловлює власне судження щодо змісту тексту. [4 МОВ 1.8], [4 МОВ 1.6] 

громадянська освітня галузь

має уявлення і виявляє практично турботу про своє оточення, про довкілля та культурну спадщину; [4 ГІО 1.3]  цікавиться історією і культурою свого краю; накопичує відповідну інформацію  виявляє інтерес і повагу до різних культур і звичаїв; [4 ГІО 3.1] 

технологічна освітня галузь

розрізняє ручні знаряддя праці, механізми і машини, автоматичні пристрої; [4 ТЕО 2.1] 

вибирає обґрунтовано об’єкт проєктування; [4 ТЕО 1.1]  узгоджує власні потреби та потреби інших у виборі об’єкта проєктування; [4 ТЕО 1.1]  планує дії для реалізації задуму в матеріалі; [4 ТЕО 1.1]  розробляє критерії оцінювання майбутнього виробу; [4 ТЕО 1.1] 

аналізує моделі, подібні обраному об’єкту проєктування (моделі-аналоги); [4 ТЕО 1.4]  планує технологічну послідовність виготовлення індивідуально або спільно спроєктованого виробу [4 ТЕО

1.1; 2.2] 

організовує власну діяльність з виготовлення виробу індивідуально або в групі; [4 ТЕО 1.1; 2.2]  раціонально використовує час та матеріали, зокрема і вторинні [4 ТЕО 3.1; 3.2] 

 

Матеріали: роздаткові матеріали, відео ролік «Хеллоуїн».

 

МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ТЕМАТИЧНОГО ДНЯ

  

Входження  в тему

        Дослідуючи традиції різних народів можна знайти спільні  ознаки і звичаї.  От і сьогодні  я вас запрошую до дослідження  традицій українців і  англійців.  Ми з вами помандруємо  хвилями історії, традицій і загадок. 

        І як справжні дослідники ми маємо  притримуватися певного маршруту під час дослідження.  Ознайомтесь із  «Путівним аркушем дослідника».

 Визначте  питання які можуть поставити  дослідники під час такої подорожі і критерії  успішності нашої мандрівки-дослідження.

 

Орієнтовні питання:

Чому треба знати свої традиції і традиції інших народів?

Що спільного між традицією святкування  Гелоуїну і Велесової ночі? Чому? Чому свято Гелоуїну  має популярність в усьому світі?

 

Орієнтовні критерії:

-         пояснюю, що спільного і відмінного у святкуванні Геллоуїну і Велесової ночі;

-         активно і свідомо працюю;

-         виконав/ла правильно із завдання з математики;

-         виконав/ла правильно із завданнями з української мови; - виконав/ла правильно завдання з англійської мови; - створив/ла   прикрасу для  інтер′єру тощо.

image

 

 

 

 

 

 

Завдання для опрацювання з читання

 

image 

 

image 

image 

 

-            Що спільного і відмінного є між цими святами?

 

-            Що  об′єднує прадавніх слов′ян і  англійців?

 

-            Чому, на вашу думку,  день шанування предків мало велике значення як для   прадавніх англійців,  так і для  прадавніх слов′ян?

 

-            Чи залишається  шанування свого роду таким самим важливим і  у наші дні?

 

-            Як ви вшановуєте свій рід?

 

-            З яким ще  українським святом  має спільні традиції  англійське свято  Геллоуїн?

 ( Традиція  перевдягатися  у потойбічні створіння і  відвідування   сусідів  нагадує колядування  і  вертеп  на Різдво).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Диференційні завдання з математики

 

image

image 

 

image

image


image

image

Диференційовані завдання з української мови

 

image 

 

image 

 

 

 

image 

 

“Таємничий” маршрут  № 4

image

1.         Склади і запиши  за малюнком  розповідне речення . Підкресли в ньому головні члени речення.

2.         Користуючись малюнком, склади і запиши  “жахливо страшну” історію (3-[1] речення).

3.         Використай у тексті фразеологізм “ не такий страшний чорт, як його малюють”

image

 

“Таємничий” маршрут  № 5

image

1.         Користуючись малюнком, склади і запиши “страшно-смішну” розповідь (3-4 речення).

2.         Використай у тексті фразеологізм “ у страха очі великі”

3.         Знайди і випиши зі свого тексту слова, що підходять за будовою до схем:

image

 

ТЕХНОЛОГІЇ ТА ДИЗАЙН

            Розглянь  приклади декору до  Гелоуїну. Обери той, що тобі до вподоби і спробуй створити  схожий. Можеш придумати власний. 

image 

 

Рефлексія дня

 

image 

 

 

 

Інтернет-джерела  для візуалізації

 

1.     https://litnet.com/ru/blogs/post/35255

2.     https://dyvys.info/2020/10/31/ukrayinskyj-hellovin-abo-velesova-nich-dataistoriya-tradytsiyi-obryady-prykmety/

3.     https://www.kobu.kiev.ua/%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%8F%

D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96%D0%BE%D0%B1%D1%80%D1%8F%D0%B4%D0%B8-

%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B

0-%D0%BD%D1%96%D1%87-%D1%81%D0%BB%D0%BE/

4.     https://www.oum.ru/yoga/vedicheskaya-kultura/velemudryy-bog-velespokrovitel-mezhdumirya/

5.     https://xn--b1ats.xn--80asehdb/feed/kultura/khellouin-2019-traditsii-primetychto-prinyato-delat-v-etot-den-6351161156.html

6.     https://zn.ua/UKRAINE/hellouin-2019-kuda-shodit-v-kieve-333709_.html

7.     https://www.youtube.com/watch?v=AO2JMF5RU_0

8.     https://www.svoimi-rukamy.com/podelki-na-hellouin-svoimi-rukami.html

9.     https://www.pinterest.ua/pin/506514289333475524/

10. https://ru.childdevelop.com.ua/

 



[1] .    Знайди і випиши зі свого тексту слова, що підходять за будовою до схеми:

pdf
Додано
26 жовтня 2021
Переглядів
583
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку