Матеріали для розвитку навичок мовлення на уроках англійської мови при вивченні теми “Books and Writers” у 8 класі

Про матеріал
Матеріал містить ідеї для Speacing activities під час вивчення теми "Books and Writers" на уроках англійської мови у 8 класі
Перегляд файлу

 

Матеріали для розвитку навичок мовлення   на уроках англійської мови при вивченні теми “Books and Writers”  у  8 класі

 

Останнім часом перед вчителями постає питання як зацікавити учнів читанням, як зробити уроки літератури цікавими та корисними для учнів, адже підлітки нині, у своїй більшості, надають перевагу іншим активностям, але зовсім не читанню. Зважаючи на це та власний досвід викладання, помітила, що  вчителям англійської мови дуже важко викликати інтерес учнів до такої теми як “Books and Writers” під час викладання англійської мови у 8 класі.  Адже, коли учні мало читають,  не знають  авторів, не  мають уяви,  про що йде мова у окремих  творах, віршах, складно будувати урок про книги та авторів, а ще й англійською мовою.

Тому пропоную вашій увазі деякі Speaking activities, які випробовувала на своїх уроках з учнями, оскільки традиційні питання, не викликали у них інтересу до теми в цілому, не змушували  їх відповідати чи вступати в обговорення на уроках, а письмові роботи  учні просто шукали на просторах інтернету.

Однією з компетентностей,  яким ми повинні навчити учнів це –спілкування іноземними мовами, а це досягається шляхом розвитку навичок діалогічного та монологічного мовлення на уроках англійської мови. А що ж робити, коли  учням задають питання “What’s your favourite book?” або “What’s your favourite author?”  а учень не знає що відповісти, тому що не читає, або не має улюбленої книги і мовчить, тому варто підбирати такі питання, які б викликали інтерес підлітка, спонукали його спілкуватися, висловлювати  власну думку чи ідеї.

Учні активізуються, намагаються фантазувати, активно долучаються до обговорень, намагаються висловити власну думку,  наприклад, при постановці таких  питань про книги:

-  A book is a wonderful gift in some occasions, isn’t it? Why/Why not?

-   Imagine. You are a writer and write books. What genre of books would you like to write? Explain your choice. Which book would be interesting for your classmates and why?

-     Have you ever read this genre of   books? Can you remember their titles and authors?

-          Imagine. You’re going to write a book. What would be your book about? Can you describe the plot of your book briefly?

-          What are the characters in your imaginary book?

-          Can you describe the cover of your book?

-          Whom could you recommend to read a book you created?

 

 

Приклади питань для warmimg –up activities:

-          Today you are in particular mood and you want to read a book. Which genre would you like to choose a novel, a comedy, a short story, a poem, a fable ets.) Give your ideas

-          Close your eyes. Imagine. You’re walking around famous book shop somewhere abroad. Describe the cover of the book you saw the first (or name What was the title of the book you saw the first?)

-          Name as many Ukrainian, (British, American) writers as you can.

Оскільки тема “Books and Writers” вивчається  у такому віці, коли підлітки мають вже певний життєвий досвід, відчули першу закоханісь, можливо, почуття розчарування, певні проблеми з батьками, вчителями, однолітками, хтось має досягнення у спорті, танцях та творчості, знайомляться з досягненнями відомих людей. Можна запропонувати для обговорення, або теми письмових робіт наступні завдання:

-Choose the life situation, (your personal experience, your achievement) you’d like to describe in your own book?

- Imagine. You have to write about famous person and  his or her life which person  would you  like to choose and why?

Maybe you read the book and find that the characters in this book have the similar views, personality, lifestyle to you. Can you name the book?

             Цікавою ідеєю є використання цитат англійською мовою з відомих творів на початку кожного уроку під час вивчення відповідної теми на уроках англійської мови. Ось декілька можливих варіантів, як взяті з простору інтернету, і  цікаво  використати для обговорення:

-          “Don’t ever tell anybody anything. If you do, you start missing everybody.” — J. D. Salinger, The Catcher in the Rye

-          “Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.” — Oscar Wilde, The Picture of Dorian Grey

-          “After all, tomorrow is another day!”― Margaret Mitchell, Gone with the Wind

-          “All grown-ups were once children…but only few of them remember it” – Antoine de Saint Exupery, The Little Prince.

-          “It’s the possibility of having  a dream come true that  makes the life interesting” – Paulo Coelho, The Alchemist

-          “Be yourself  and people will like you”-  Jef  Kinney, Diary of Wimpy Kid

 

 

 

Такий вид роботи, по-перше,  розширює кругозір учнів, по-друге,  учні знайомляться

з назвами творів  та їх авторами, крім того,  це змушує підлітків замислитись  над змістом цитати, розвиває вміння аналізувати, вміння висловлювати власну думку англійською мовою, розширює словниковий запас учнів і найголовніше викликає інтерес до читання і пізнання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
21 серпня 2023
Переглядів
314
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку