використання практичного досвіду дає можливість для постійного та системного навчання школярів споживчим знанням, які суттєво впливають на вироблення в учнів розумної й адекватної поведінки у процесі споживання товарів і послуг.
Матеріали до проекту «Молодь тестує якість»
Розвиток споживчої компетенції - є вимога часу, оскільки ми живемо в суспільстві, що керується законами ринкової економіки, отже діти мають засвоювати ці принципи вже змалку
Принцип практичної спрямованості проекту сприяє розвиткові вміння:
Навички:
Презентуємо спільну дослідницьку роботу учнів 10 класу із залученням учнів 4 класу «Який сік ми споживаємо».
Особливістю цієї роботи було те, що до участі в дослідженні були задіяні учні молодших класів. Вони самі досліджували такі категорії як:
Характерним є й те, що діти самі вели відеозйомку під час опитування.
Така робота не тільки зацікавлює дітей і дає знання у сфері правильного споживання, а й формує активну громадянську позицію. Цей досвід є прикладом випереджаючого навчання учнів.
Проект «Чашка повна благодаті».
В ході якого були дослідженні різноманітні характеристики чаю, який ми споживаємо, купуючи його в місцевих магазинах. Учні класу дослідили:
Результати соцопитування
Результати проекту базувалися на практичних дослідженнях. Було проведено дегустацію різних сортів чаю та виявлено чаї з найкращими смаковими якостями. Перевагу було надано крупно листовому чаю та середньо листовому марки
GREENFIELD.
Було зроблено висновок, що результати досліджень стосовно переваг при купівлі чаю та його смакові властивості не збігаються. Це є свідченням того, що більшість покупців надає перевагу при покупці біль дешевому напою, а ніж керуючись його смаковими властивостями.
Висновком такого дослідження є:
Той, хто економить шляхом купівлі дешевих, але неякісних продуктів – економить на своєму здоров’ї.
Також це є прикладом нераціонального використання природних ресурсів і зростанню маси відходів.
По закінченні презентації споживачам було роздані пам’ятки правильного споживання. Слід відмітити, що проектна робота сприяє отриманню найбільшого ефекту задоволення і самореалізації тоді, коли бачимо реальні продукти своєї діяльності.