Матеріали до проекту "Молодь тестує якість"

Про матеріал

використання практичного досвіду дає можливість для постійного та системного навчання школярів споживчим знанням, які суттєво впливають на вироблення в учнів розумної й адекватної поведінки у процесі споживання товарів і послуг.

Перегляд файлу

Матеріали до проекту «Молодь тестує якість»

 

Розвиток споживчої компетенції - є вимога часу, оскільки ми  живемо в суспільстві, що керується законами ринкової економіки, отже діти мають засвоювати ці принципи вже змалку

Принцип практичної спрямованості проекту сприяє розвиткові вміння:

  • жити і діяти у ринкових умовах;
  • захищати свої права споживача;
  • впливати на розвиток правової та споживчої свідомості громади, її культури;
  • робити раціональний вибір;
  • займати активну громадянську позицію;
  • розв’язувати актуальні проблеми повсякденного життя;
  • аналізувати економічні події у державі, розуміти реалії оточуючого світу, орієнтуватися у широкому колі послуг і товарів, захиститися від всіляких ризиків, пов’язаних зі споживанням, підготуватися до життя у швидкоплинних змінюваних умовах.

Навички:

  • володіння прийомами раціональної споживчої поведінки;                   
  • використання універсальної моделі споживання;
  • володіння ефективними процедурами претензій споживачів;
  • толерантної поведінки та стратегії конструктивної діяльності;
  • оформлення і ведення ділових паперів

Презентуємо спільну дослідницьку роботу учнів 10 класу із залученням   учнів 4 класу «Який сік ми споживаємо».

Особливістю цієї роботи було те, що до участі в дослідженні були задіяні учні молодших класів. Вони самі досліджували такі категорії як:

  • Зовнішній вигляд продукту;
  • Цінова політика в торгових точках селища;
  • Наявність сертифіката на продукцію;
  • Соцопитування жителів селища про те, якому соку вони надають перевагу.

            Характерним є й те, що діти самі вели відеозйомку під час опитування.

Така робота не тільки зацікавлює дітей і дає знання у сфері правильного споживання,  а й формує активну громадянську позицію. Цей  досвід є прикладом випереджаючого навчання учнів.

Проект «Чашка повна благодаті».

 В ході якого були дослідженні різноманітні характеристики чаю, який ми споживаємо, купуючи його в місцевих магазинах. Учні класу дослідили:

  • історію виникнення чаю;
  • основні етапи перетворення чайного листка;
  • хімічний склад чаю;
  • соцопитування населення стосовно переваги тієї чи іншої марки чаю;
  • асортимент чаю та його цінову політику в торгових точках селища;
    • наявність сертифікації реалізованого товару;
    • маркування та упаковки чаю;
    • статистика вибору чаю в ході соцопитування

 

Результати соцопитування

 

 

 

 

Результати проекту базувалися на практичних дослідженнях. Було проведено дегустацію різних сортів чаю та виявлено чаї з найкращими смаковими якостями. Перевагу було надано крупно листовому чаю та  середньо листовому марки

   GREENFIELD.

Було зроблено висновок, що результати досліджень стосовно переваг при купівлі чаю та його смакові властивості не збігаються. Це є свідченням того, що більшість покупців надає перевагу при покупці біль дешевому напою, а ніж керуючись його смаковими властивостями.

Висновком такого дослідження є:

Той, хто економить шляхом купівлі дешевих, але неякісних продуктів – економить на своєму здоров’ї.

Також це є прикладом нераціонального використання природних ресурсів і зростанню маси відходів.

         По закінченні презентації споживачам було роздані пам’ятки правильного споживання. Слід відмітити, що проектна робота сприяє отриманню найбільшого ефекту задоволення і самореалізації тоді, коли бачимо реальні продукти своєї діяльності.

 

docx
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
633
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку