Матеріали до уроків української мови

Про матеріал
Диференційоване навчання учнів початкових класів спрямоване на розвиток особистості кожної дитини, створення максимально сприятливих умов для її комплексного розвитку з різним рівнем навчальних можливостей. При даному навчанні створюються умови, за яких навчання стає виховним і дає можливість навчити кожну дитину вчитися незалежно від рівня підготовленості до школи, мислення, уваги, пам'яті. При диференційованому навчанні учитель застосовує різні види диференційованих завдань на уроках. Якщо дитині, яка слабо засвоїла вивчений матеріал, важко виконати те чи інше завдання, вона використовує картки-опори. Ці картки допоможуть виконати дитині завдання, а також повторити матеріал, який вона не засвоїла. Картки можна використовувати і при виконанні домашніх завдань.
Перегляд файлу

Любов Путиліна

Вчитель – методист

Бориспільської ЗОШ I-III ст.№7

Київської області.

Картки – опори з української мови. 3 клас.

Диференційоване навчання учнів початкових класів спрямоване на розвиток особистості кожної дитини, створення максимально сприятливих умов для її комплексного розвитку з різним рівнем навчальних можливостей.

При даному навчанні створюються умови, за яких навчання стає виховним і дає можливість навчити кожну дитину вчитися незалежно від рівня підготовленості до школи, мислення, уваги, пам'яті.

При диференційованому навчанні учитель застосовує різні види диференційованих завдань на уроках. Якщо дитині, яка слабо засвоїла вивчений матеріал, важко виконати те чи інше завдання, вона використовує картки-опори. Ці картки допоможуть виконати дитині завдання, а також повторити матеріал, який вона не засвоїла. Картки можна використовувати і при виконанні домашніх завдань.

 

 

 

 

 

 

 

Перфокарти для сильних учнів.

 

Вітчзна, Батьківщна, знамий, сгодні,

Пшниця, ч тирнадцять, крниця, в селка,

Жаворонок, обли ч , бгатий, багатво, допомгати.

(Віконечко відкрите)

Засвоєння словникових слів у 1 класі

Дктант, дван, заць, чрговий, дтина

Цбуля, рдиска, лмон, версень, вулця,

Шфер, грой, мдаль.

 

Засвоєння словникових слів у 2 класі

Вселка,  дреса, кр ниця, очрет, чремха,

Абркос, апльсин, кшеня, ллека, килм,

Крмо, влосипед, ртельно, рдактор,

Дзбик, возал, чрешня, зустрічють.

  

 

Засвоєння словникових слів у 3 класі

Горзонт, возал, мнулий, пріг, трвога,

Бтон, пр зидент, дректор, кордор,  аптит,

Дпутат, бнзин, хвлина, кобайн, скунда, дциметр.

 

Вивчення тем: "Склад", "Перенос слів", "Наголос".

Слова

Кількість

складів

Наголошені

голосні

Перенос

Земля

Країна

Дитина

Учень

Задача

 

 

 

 

Вивчення теми: "Будова слова"у 3 класі.

Знайти у слові основу слова:корінь, закінчення, суфікс і префікс (якщо вони є у слові)

Слово

корінь

Закінчення

Суфікс

Префікс

Стіл

 

 

 

 

Мова

 

 

 

 

Рідна

 

 

 

 

Пташка

 

 

 

 

Сонечко

 

 

 

 

Синичка

 

 

 

 

Маленька

 

 

 

 

Веселий

 

 

 

 

Дерево

 

 

 

 

Калина

 

 

 

 

 

Розберіть іменники за схемою

Іменник

Рід

Відміна

Число

Відмінок

Закінчення

 

Батьківщина

 

 

 

 

 

Інженерів

 

 

 

 

 

Журавлик

 

 

 

 

 

Лелека

 

 

 

 

 

 

 

Складіть речення з одним із цих слів

 

 

 

 

 

 

Складіть речення, визначте частини мови

 

Слово

Член

речення

Частина

мови

Рід

Число

Відмінок

Відміна

Час

Особа

Бліднуть

 

 

 

 

 

 

 

 

Зорі

 

 

 

 

 

 

 

 

Ранок

 

 

 

 

 

 

 

 

Сонячні

 

 

 

 

 

 

 

 

Промені

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вивчення теми: "Рід іменників. Однина і множина іменників."

Слова

Однина

Множина

Чоловічий

рід

Жіночий

рід

Середній

рід

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Визначити відмінок іменників.

Дивна сніжинка впала мені на долоню.

Синенька фіалочка росла за вікном.

 

Звуко-буквений аналіз слів.

Слово  у цьому слові складів 

наголошений  звуків  букв

Із них голосних  приголосних

Тверді   м'які 

Дзвінкі   глухі 

 

 

 

орфограми

 

 

 

 

Відмінки іменників

 

Іменник             

 

 

Відмінки

 

Відповідають

на питання

Закінчення

Н.

Хто? Що?

 

Р.

Кого? Чого

 

Д.

Кому? Чому?

 

З.

Кого? Що?

 

О.

Ким? Чим?

 

М.

На кому? На чому?

 

 

Розбір речення за частинами мови

Іменник

(Хто? Що?)

Прикметник

(Який? Яка? Яке?

Дієслово

(Що робить? Що роблять?)

Займенник

(Я, ти, він, вони)

Прислівник

(Де? Коли? Як? Звідки?)

Рід

Час

Час

 

 

Число

 Число

Особа

 

 

Відмінок

Рід

Дієвідміна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розбір іменника як частини мови

  1. Аналізоване слово.
  2. Частина мови.
  3. На яке питання відповідає?
  4. Власна чи загальна назва.
  5. Назва істоти чи неістоти.
  6. Рід.
  7. Відмінок.
  8. З якими словами зв’язаний у реченні?
  9. Яким є членом речення (головним чи другорядним)?

 

Розбір прикметника як частини мови

  1. Аналізоване слово.
  2. Від якого слова в реченні залежить?
  3. На яке питання відповідає?
  4. Яка частина мови?
  5. Рід (в однині).
  6. Число.
  7. Яким є членом речення?

 

 

Розбір дієслова як частини мови

 

  1. Слово для розбору.
  2. На яке питання відповідає?
  3. Частина мови. Початкова форма.
  4. Час.
  5. Рід (у минулому часі).
  6. Дія (завершена, незавершена).
  7. З якими словами в реченні зв’язане?
  8. Яким є членом речення?

 

Часи дієслів

Теперішній

час

Минулий

час

Майбутній

час

 Що роблю?

Що зробив?

Що зроблю?

Що робиш?

Що робила?

Що буду робити?

Що роблять?

Що зробили?

Що робитиму?

Дієслова, які означають:

Незавершену дію

 

Завершену дію

Що робить?

Що зробить?

Що робив?

Що зробив?

Що робило?

Що зробила?

Що робите мимо?

Що зробимо?

 

Частини тексту

  1. Зачин.
  2. Основна частина.
  3. Кінцева.

Розбір речення

  1. Речення за метою висловлювання (розповідні, питальні та спонукальні).
  2. Речення за інтонацією (окличні та неокличні).

 Члени речення

  1. Головні: підмет (хто? що?), присудок (що робить? що роблять?).
  2. Другорядні…

Написання префіксів  з-, (с-)

Перед буквами, що позначають глухі приголосні к, п, т, ф, х пишемо префікс с-.

Рід іменників

Чоловічий

рід

Жіночий

рід

Середній

рід

він, мій

вона, моя

воно, моє

 

Рід прикметників

Чол.рід (який?)

Жін.рід (яка?)

Середн.рід(яке?)

- ий

- а

- е

- ій

-  я

 

- є

Множина (які?)   - і

 

 

 

 

 

Література

 

  1. Захарійчук М.Д. Українська мова., підручник для 3 класу загальноосвітн. навч. заклад. з навчанням укр.мовою – К.: Грамота, 2012.
  2. Ющук І.П. Українська мова. – Київ.: Либідь, 2005.
  3. Будна Н.О. Тестові завдання з української мови, 3 кл. – Тернопіль.: Навчальна книга – Богдан, 2014.
docx
Додано
20 жовтня 2021
Переглядів
280
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку