Любов Путиліна
Вчитель – методист
Бориспільської ЗОШ I-III ст.№7
Київської області.
Картки – опори з української мови. 3 клас.
Диференційоване навчання учнів початкових класів спрямоване на розвиток особистості кожної дитини, створення максимально сприятливих умов для її комплексного розвитку з різним рівнем навчальних можливостей.
При даному навчанні створюються умови, за яких навчання стає виховним і дає можливість навчити кожну дитину вчитися незалежно від рівня підготовленості до школи, мислення, уваги, пам'яті.
При диференційованому навчанні учитель застосовує різні види диференційованих завдань на уроках. Якщо дитині, яка слабо засвоїла вивчений матеріал, важко виконати те чи інше завдання, вона використовує картки-опори. Ці картки допоможуть виконати дитині завдання, а також повторити матеріал, який вона не засвоїла. Картки можна використовувати і при виконанні домашніх завдань.
Перфокарти для сильних учнів.
Вітч⃞зна, Батьківщ⃞на, зна⃞мий, с⃞годні, |
Пш⃞ниця, ч⃞ тирнадцять, кр⃞ниця, в⃞ селка, |
Жа⃞воронок, обли⃞ ч ⃞ , б⃞гатий, багат⃞во, допом⃞гати. |
(Віконечко відкрите)
Засвоєння словникових слів у 1 класі
Д⃞ктант, д⃞ван, за⃞ць, ч⃞рговий, д⃞тина |
Ц⃞буля, р⃞диска, л⃞мон, вер⃞сень, вул⃞ця, |
Ш⃞фер, г⃞рой, м⃞даль. |
Засвоєння словникових слів у 2 класі
В⃞селка, ⃞дреса, кр⃞ ниця, оч⃞рет, ч⃞ремха, |
Абр⃞кос, ап⃞льсин, к⃞шеня, л⃞лека, кил⃞м, |
К⃞рмо, в⃞лосипед, р⃞тельно, р⃞дактор, |
Дз⃞бик, во⃞зал, ч⃞решня, зустріч⃞ють. |
Засвоєння словникових слів у 3 класі
Гор⃞зонт, во⃞зал, м⃞нулий, п⃞ріг, тр⃞вога, |
Б⃞тон, пр⃞ зидент, д⃞ректор, кор⃞дор, ап⃞тит, |
Д⃞путат, б⃞нзин, хв⃞лина, ко⃞байн, с⃞кунда, д⃞циметр. |
Вивчення тем: "Склад", "Перенос слів", "Наголос".
Слова |
Кількість складів |
Наголошені голосні |
Перенос |
Земля Країна Дитина Учень Задача |
|
|
|
Вивчення теми: "Будова слова"у 3 класі.
Знайти у слові основу слова:корінь, закінчення, суфікс і префікс (якщо вони є у слові) |
||||
Слово |
корінь |
Закінчення |
Суфікс |
Префікс |
Стіл |
|
|
|
|
Мова |
|
|
|
|
Рідна |
|
|
|
|
Пташка |
|
|
|
|
Сонечко |
|
|
|
|
Синичка |
|
|
|
|
Маленька |
|
|
|
|
Веселий |
|
|
|
|
Дерево |
|
|
|
|
Калина |
|
|
|
|
Розберіть іменники за схемою |
||||||
Іменник |
Рід |
Відміна |
Число |
Відмінок |
Закінчення
|
|
Батьківщина |
|
|
|
|
|
|
Інженерів |
|
|
|
|
|
|
Журавлик |
|
|
|
|
|
|
Лелека |
|
|
|
|
|
|
Складіть речення з одним із цих слів
|
Складіть речення, визначте частини мови
|
|||||||||
Слово |
Член речення |
Частина мови |
Рід |
Число |
Відмінок |
Відміна |
Час |
Особа |
|
Бліднуть |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зорі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ранок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сонячні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Промені |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вивчення теми: "Рід іменників. Однина і множина іменників."
Слова |
Однина |
Множина |
Чоловічий рід |
Жіночий рід |
Середній рід |
|||||
|
|
|
|
|
|
Визначити відмінок іменників.
Дивна сніжинка ⃞ впала мені на долоню. ⃞
Синенька фіалочка ⃞ росла за вікном.
Звуко-буквений аналіз слів.
Слово у цьому слові складів |
|
наголошений звуків букв |
|
Із них голосних приголосних |
|
Тверді м'які |
|
Дзвінкі глухі |
|
орфограми
|
Відмінки іменників
Іменник
|
||
Відмінки
|
Відповідають на питання |
Закінчення |
Н. |
Хто? Що? |
|
Р. |
Кого? Чого |
|
Д. |
Кому? Чому? |
|
З. |
Кого? Що? |
|
О. |
Ким? Чим? |
|
М. |
На кому? На чому? |
|
Розбір речення за частинами мови
Іменник (Хто? Що?) |
Прикметник (Який? Яка? Яке? |
Дієслово (Що робить? Що роблять?) |
Займенник (Я, ти, він, вони) |
Прислівник (Де? Коли? Як? Звідки?) |
Рід |
Час |
Час |
|
|
Число |
Число |
Особа |
|
|
Відмінок |
Рід |
Дієвідміна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розбір іменника як частини мови
Розбір прикметника як частини мови
Розбір дієслова як частини мови
Часи дієслів
Теперішній час |
Минулий час |
Майбутній час |
Що роблю? |
Що зробив? |
Що зроблю? |
Що робиш? |
Що робила? |
Що буду робити? |
Що роблять? |
Що зробили? |
Що робитиму? |
Дієслова, які означають:
Незавершену дію
|
Завершену дію |
Що робить? |
Що зробить? |
Що робив? |
Що зробив? |
Що робило? |
Що зробила? |
Що робите мимо? |
Що зробимо? |
Частини тексту
Розбір речення
Члени речення
Написання префіксів з-, (с-)
Перед буквами, що позначають глухі приголосні к, п, т, ф, х пишемо префікс с-.
Рід іменників
Чоловічий рід |
Жіночий рід |
Середній рід |
він, мій |
вона, моя |
воно, моє |
Рід прикметників
Чол.рід (який?) |
Жін.рід (яка?) |
Середн.рід(яке?) |
- ий |
- а |
- е |
- ій |
- я
|
- є |
Множина (які?) - і |
Література