Кросворд
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Запиши слова, протилежні за значенням.
__________________________________________________________________________________
Кросворд
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Запиши слова, протилежні за значенням.
Лист оцінювання
Критерії оцінювання |
Самооцінка учня |
Оцінка вчителя |
Я гарно відповідав на поставлені запитання. |
|
|
Я висловлював свої думки, пропонував свої ідеї. |
|
|
Я активно працював, виконуючи роботу в групі. |
|
|
Я старанно виконував вправи з підручника |
|
|
Я каліграфічно і охайно писав у зошиті. |
|
|
Я зрозумів матеріал, який ми вивчали на уроці і зможу застосувати його на практиці |
|
|
Оцінювання: |
|
|
Лист оцінювання
Критерії оцінювання |
Самооцінка учня |
Оцінка вчителя |
Я гарно відповідав на поставлені запитання. |
|
|
Я висловлював свої думки, пропонував свої ідеї. |
|
|
Я активно працював, виконуючи роботу в групі. |
|
|
Я старанно виконував вправи з підручника |
|
|
Я каліграфічно і охайно писав у зошиті. |
|
|
Я зрозумів матеріал, який ми вивчали на уроці і зможу застосувати його на практиці |
|
|
Оцінювання: |
|
|
Лист оцінювання
Критерії оцінювання |
Самооцінка учня |
Оцінка вчителя |
Я гарно відповідав на поставлені запитання. |
|
|
Я висловлював свої думки, пропонував свої ідеї. |
|
|
Я активно працював, виконуючи роботу в групі. |
|
|
Я старанно виконував вправи з підручника |
|
|
Я каліграфічно і охайно писав у зошиті. |
|
|
Я зрозумів матеріал, який ми вивчали на уроці і зможу застосувати його на практиці |
|
|
Оцінювання: |
|
|
Гра «Хто швидше згрупує прикметники, близькі за значенням?»
Ароматний, гарний, сором’язливий, запашний, вічний, прекрасний, несміливий, пахучий, довгочасний, довголітній, хороший.
Добір прикметників-синонімів
Замурзаний –
Знайти і виписати до зошита з прислів’їв прикметники-антоніми.
Той добре серце має, хто слабшого захищає.
Батьки працьовиті, і діти не ледачі.
Маленькі діти – руки болять, великі діти – серце.
Складіть словосполучення (з`єднайте лініями), вжитих у прямому і переносному значенні:
легкий мішок
легке руки
гострий біль
гострі завдання
гаряча вдача
гаряча зуби
золотий вода
золоті годинник
Гра «Хто швидше згрупує прикметники, близькі за значенням?»
Ароматний, гарний, сором’язливий, запашний, вічний, прекрасний, несміливий, пахучий, довгочасний, довголітній, хороший.
Добір прикметників-синонімів
Хоробрий -
Знайти і виписати до зошита з прислів’їв прикметники-антоніми.
При добрій годині — брати й побратими, а при лихій годині — нема й родини.
Свій як не заплаче, то скривиться, а чужий і не подивиться.
В лиху годину пізнаєм вірну людину.
Складіть словосполучення (з`єднайте лініями), вжитих у прямому і переносному значенні:
легкий мішок
легке руки
гострий біль
гострі завдання
гаряча вдача
гаряча зуби
золотий вода
золоті годинник
Гра «Хто швидше згрупує прикметники, близькі за значенням?»
Ароматний, гарний, сором’язливий, запашний, вічний, прекрасний, несміливий, пахучий, довгочасний, довголітній, хороший.
Добір прикметників-синонімів
Жовтогарячий –
Знайти і виписати до зошита з прислів’їв прикметники-антоніми.
Людина з коротким розумом обзаводиться довгим язиком.
Як мати рідненька, то й сорочка біленька.
Річ краще нова, а дружба – стара.
Складіть словосполучення (з`єднайте лініями), вжитих у прямому і переносному значенні:
легкий мішок
легке руки
гострий біль
гострі завдання
гаряча вдача
гаряча зуби
золотий вода
золоті годинник
Гра «Хто швидше згрупує прикметники, близькі за значенням?»
Ароматний, гарний, сором’язливий, запашний, вічний, прекрасний, несміливий, пахучий, довгочасний, довголітній, хороший.
Добір прикметників-синонімів
Ретельний –
Знайти і виписати до зошита з прислів’їв прикметники-антоніми.
У сови погані совенята, а все їй найкращі.
З брудної води ще чистим ніхто не вийшов.
На чорній землі білий хліб родить.
Складіть словосполучення (з`єднайте лініями), вжитих у прямому і переносному значенні:
легкий мішок
легке руки
гострий біль
гострі завдання
гаряча вдача
гаряча зуби
золотий вода
золоті годинник
Вдало підібрати антонім до прикметників у переносному значенні:
Старий дуб - ________ дуб.
Старий портфель - _________ портфель.
Стара газета - ___________ газета.
Свіжі квіти - ________ квіти.
Свіжа ковбаса - ____________ ковбаса.
Свіжий хліб - ___________ хліб.
Вдало підібрати антонім до прикметників у переносному значенні:
Старий дуб - ________ дуб.
Старий портфель - _________ портфель.
Стара газета - ___________ газета.
Свіжі квіти - ________ квіти.
Свіжа ковбаса - ____________ ковбаса.
Свіжий хліб - ___________ хліб.
Вдало підібрати антонім до прикметників у переносному значенні:
Старий дуб - ________ дуб.
Старий портфель - _________ портфель.
Стара газета - ___________ газета.
Свіжі квіти - ________ квіти.
Свіжа ковбаса - ____________ ковбаса.
Свіжий хліб - ___________ хліб.
Вдало підібрати антонім до прикметників у переносному значенні:
Старий дуб - ________ дуб.
Старий портфель - _________ портфель.
Стара газета - ___________ газета.
Свіжі квіти - ________ квіти.
Свіжа ковбаса - ____________ ковбаса.
Свіжий хліб - ___________ хліб.