6 травня о 15:00Вебінар: Продуктивна робота наприкінці семестру: онлайн-тести, проєкти та творча діяльність

Матеріали до уроку української мови у 4 "Закріплення і узагальнення знань про іменник як частину мови"

Про матеріал
Матеріали до уроку української мови у 4 класі "Закріплення і узагальнення знань про іменник як частину мови" (картки, таблиці, малюнки)
Перегляд файлу

Добро завжди

а лінь марнує.

 

Праця чоловіка годує,

 

так ніч лаяти.

Коли день хвалити,

 

перемагає зло.

 

Хочеш собі добра

то в старості знайдеш.

 

Брехень багато,

не роби нікому зла.

 

Що в молодості навчишся,

       а правда одна.

 

 

Радість не вічна,

і щастя не знайти.

 

Розумна брехня краще

печаль не нескінченна.

 

З бідою не знатися —

дурної правди.

 

 

 

ББагато нового,

 

а лихо ще довше.

Добро довго пам’ятається,

та твердо спать.

М’яко стелить,

та мало доброго.

 

 

 

Сенкан

1 іменник

2 прикметники

3 дієслова

Речення з цим словом

Висновок

 

 

Списати речення. Іменники поставити у форму орудного відмінка.

1.Хліб пахне (любов) трударів.

2.Дідусь (ліхтар) освітив стежку.

3.Учні йшли до школи з (радість).

4.Під високою (круча) хлюпочеться вода в річці.

Списати речення. Іменники поставити у форму орудного відмінка.

1.Хліб пахне (любов) трударів.

2.Дідусь (ліхтар) освітив стежку.

3.Учні йшли до школи з (радість).

4.Під високою (круча) хлюпочеться вода в річці.

Списати речення. Іменники поставити у форму орудного відмінка.

1.Хліб пахне (любов) трударів.

2.Дідусь (ліхтар) освітив стежку.

3.Учні йшли до школи з (радість).

4.Під високою (круча) хлюпочеться вода в річці.

Списати речення. Іменники поставити у форму орудного відмінка.

1.Хліб пахне (любов) трударів.

2.Дідусь (ліхтар) освітив стежку.

3.Учні йшли до школи з (радість).

4.Під високою (круча) хлюпочеться вода в річці.

 

 

Списати речення. Іменники поставити у форму орудного відмінка.

1.Хліб пахне (любов) трударів.

2.Дідусь (ліхтар) освітив стежку.

3.Учні йшли до школи з (радість).

4.Під високою (круча) хлюпочеться вода в річці.

Списати речення. Іменники поставити у форму орудного відмінка.

1.Хліб пахне (любов) трударів.

2.Дідусь (ліхтар) освітив стежку.

3.Учні йшли до школи з (радість).

4.Під високою (круча) хлюпочеться вода в річці.

Списати речення. Іменники поставити у форму орудного відмінка.

1.Хліб пахне (любов) трударів.

2.Дідусь (ліхтар) освітив стежку.

3.Учні йшли до школи з (радість).

4.Під високою (круча) хлюпочеться вода в річці.

Списати речення. Іменники поставити у форму орудного відмінка.

1.Хліб пахне (любов) трударів.

2.Дідусь (ліхтар) освітив стежку.

3.Учні йшли до школи з (радість).

4.Під високою (круча) хлюпочеться вода в річці.

Списати речення. Іменники поставити у форму орудного відмінка.

1.Хліб пахне (любов) трударів.

2.Дідусь (ліхтар) освітив стежку.

3.Учні йшли до школи з (радість).

4.Під високою (круча) хлюпочеться вода в річці.

Списати речення. Іменники поставити у форму орудного відмінка.

1.Хліб пахне (любов) трударів.

2.Дідусь (ліхтар) освітив стежку.

3.Учні йшли до школи з (радість).

4.Під високою (круча) хлюпочеться вода в річці.

 

 

 

Плакат для класу "Дівчина-Зима"

 

 

 

 

           - Ч. р.

 

 

 

 

           - Ж. р.

 

           - С. р.

 

 

           - множина

doc
Додано
12 лютого
Переглядів
77
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку