Робота над скоромовкою
Крокодил до крокодила
Припливав просити мила,
Бо набридло крокодилу
Умиватися без мила.
Робота над чистомовкою
Ить-ить-ить — листя в лісі шелестить.
Ому-ому-ому — страшно зайчику одному.
Иця-иця-иця — десь там крадеться лисиця.
Оги -оги-оги — порятують зайця ноги.
Не-не-не — швидко від лисиці він чкурне.
Робота в групах
Зобразіть на обличчі емоцію Баби Яги;
впертої Кози-дерези;
сміливого Котигорошка;
хвальковитого Колобка;
хитрої Лисички.
Відгадайте загадку.
Довгі вуха, куций хвіст,
Невеличкий сам на зріст.
На городі побував —
Нам капусту попсував.
Назвіть казки, героєм яких є заєць.
Що ж нового розповість нам про куцохвостого Василь Чухліб?
Біографічна довідка
Василь Чухліб народився в селі Лебедівка на Чернігівщині, і мальовнича краса її природи з малих літ глибоко запала йому в серце, щоб вихлюпнутися схвильованими рядками в його поетичній прозі.
Із творів, надрукованих у журналі „Малятко“, склалася перша книжечка молодого літератора „Хто встає раніше“.
Пише В. Чухліб короткі оповідання та казки. Більшість із них — про природу. Письменник просто, без зайвих сюжетних ходів і вигадок малює сучасний світ, у якому діють дорослі та діти, які так чи інакше перебувають на природі.
Представників природного світу автор наділяє тими рисами, характером та поведінкою, які властиві добрим та лихим людям.
Словникова робота
Капловухий — який має великі, відстовбурчені вуха.
Мулький — який бентежить, турбує, гнітить.
Задавака наосонні
загаласує гамірливими
улігшися кучерявими
поплентався
насурмонившись
Підведення підсумків уроку
Яку казку читали на сьогоднішньому уроці?
Який висновок для себе зробили?