НАКАЗ
31.10.2023 № ____-од
Про затвердження стратегічних
напрямів роботи педагогічного колективу щодо зменшення та подолання освітніх втрат і розривів у 2023-2024 н.р.
З метою виконання Рішення Комітету з питань освіти, науки та інновацій
Верховної Ради України від 07 червня 2023 року № 122 «Про затвердження Рекомендацій слухань у Комітеті на тему: «Освітні втрати й освітні розриви на рівні загальної середньої освіти: вимірювання та механізми подолання», виконання Освітньої програми ліцею на 2023-2024 навчальний рік, на підставі рішення педагогічної ради від 31.10.2023 р. №07
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити стратегічні напрями роботи педагогічного колективу, спрямовані на зменшення та подолання освітніх втрат і розривів, підвищення навчальних досягнень здобувачів освіти закладу у 2023-2024 навчальному році (далі – Стратегічні напрями роботи) (Додаток).
2. ПІБ, заступникам директора, забезпечити організацію діяльності педагогічного колективу у 2023-2024 навчальному році відповідно до Стратегічних напрямів роботи. 3.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. директора ліцею ПІБ
Додаток
до наказу від 31.10.2023 № -од
Стратегічні напрями роботи педагогічного колективу,
спрямовані на зменшення та подолання освітніх втрат і розривів, підвищення навчальних досягнень здобувачів освіти закладу у 2023-2024 навчальному році
1.Індивідуальна психологічна підтримка здобувачів освіти, підвищення їх мотивації до навчання, подолання стресу та тривожності, які виникають в умовах воєнного стану.
2. Психолого-емоційна підтримка всіх учасників освітнього процесу.
3. Організація навчання та підвищення кваліфікації вчителів щодо роботи з учнями по подоланню освітніх втрат.
4. Встановлення і підтримка тісного зв’язку педагогічних працівників з учнями (онлайн-консультування, спілкування у чатах, відеозв’язок) з метою виявлення потреб і проблем кожного, їх ефективного вирішення, оцінювання навчальних досягнень; використання рефлексії на різних етапах уроків.
5. Забезпечення інтерактивності освітнього процесу, організації навчального часу для здобувачів освіти в умовах дистанційного навчання (розклад уроків, консультацій, планування та ефективного використання часу для навчання).
6. Використання завдань діяльнісного спрямування та інтерактивних форм проведення завдань.
7. Інтеграція навчального матеріалу, впровадження міжпредметних зав’язків.
8. Надання вчителями рекомендацій та доступу до онлайн-ресурсів, які допомагають учням у засвоєння навчального матеріалу, використання застосунків, інфографіки.
9. Залучення батьків до процесу вирішення проблем, пов’язаних з освітніми втратами, надання їм ресурси для підтримки.
10. Оцінювання ефективності виконання програми подолання освітніх втрат та її коригування.