{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Всі учніУчень з ООППриготуй олівці червоного та зеленого кольорів. Замалюй трикутники червоним, а квадрати зеленим кольорами. Порахуй кількість квадратів та трикутників. Приготуй олівці червоного та зеленого кольорів. Замалюй трикутники червоним, а квадрати зеленим кольорами. Порахуй кількість квадратів та трикутників.ppt_x
Дислексія – часткове порушення процесу читання{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Як бачать завдання учні без ООПЯк бачать завдання учні з ООППрочитайте текст, випишіть перші два речення, вставте пропущені літери, підкресліть іменники. Прочитайтетекствипишітьпершідвареченнявставтепропущенілітерипідкреслітьіменники.
Корекційні вправи для молодших школярів:а) читання віршиків, супроводжуючи їх певними рухами рук, ніг.б) робота з розмальовками, домальовкамив) робота з дидактичним матеріалом:складання звукових схем, перебудова звукових схем;складання з паличок геометричних фігур, додавання, віднімання паличок, перебудова фігург) лабіринти ( таблиці 1)Малюки проводять лінії, не відриваючи рукилабіринти чисел, букв (для кращого розпізнавання чисел, букв)(лабіринти 2)д) викреслення відомих літерє) Гра: «Я знаю 5 слів на певну букву»Варіанти: Дитина називає слова на кожний плеск долонями;У русі дитина називає слово на кожний крок;Дитина отримує від вчителя м’яч, кожне слово супроводжується підбиванням м’яча . Увагу приділяю тому, що визначення конкретних понять супроводжувалося рухами при роботі з усіма дітьми.
Переказ тексту ЗАЄЦЬ-РУСАККолись у нас удома жив заєць-русак. Його приніс із лісу старший брат Дмитро. Сірий нам сподобався, і ми всіляко старалися встановити з ним якомога тісніший контакт. Але він нас цурався, а ми побоювалися його: раптом укусить. Коли ми починали його гладити руками, він з якоюсь внутрішньою напругою терпів наші ласки, але ніколи не намагався вкусити когось. Дідусь нам розказав, що зайці, як і кролі, можуть бачити все навколо себе: бічне розташування і випуклість очей забезпечує їм велике поле зору. Часто зайці підходять до околиць сіл, забираються в садки. А маленькі зайченята, що живуть з людьми, дуже піддатливі на ласку і турботу про них і щиро прив’язуються до людей. Як цей текст може витворювати дитина з ООПЗАЄЦЬ-РУСАККолись у нас удома жив старший брат Дмитро. Ми всіляко побоювалися його: раптом укусить. Коли ми починали його гладити руками, він бачив все навколо себе. Часто дідусь підходив до околиць сіл і щиро прив’язувався до людей.
Текст переказу для дітей зі зниженням слухової пам*яті Колись у нас удома жив ……… Його приніс із ……..старший брат Дмитро. Сірий нам сподобався, і ми всіляко старалися https://www.youtube.com/watch?v=QIVF4v. LCs. EQ. Але він нас цурався, а ми побоювалися його:раптом укусить. Коли ми починали ……….., він з якоюсь внутрішньою напругою терпів наші ласки, але ніколи не намагався вкусити когось. Дідусь нам розказав, ……………. : бічне розташування і випуклість очей забезпечує їм велике поле зору. Часто зайці підходять до околиць сіл, забираються в https://www.youtube.com/watch?v=IIZA_cg. NROA . А маленькі зайченята, що живуть з людьми, ………і щиро прив’язуються до людей.
Дитина отримала м’яч і не віддає…а) за умовами гри запропонувати кинути ( передати) м’яч вчителю;б) у дитини м’яч залишається, а для продовження гри вчитель дає другий м’яч;в) учитель закінчує гру і пропонує іншу гру, але вже без предметів;г) учитель закінчує гру , закінчує урок. На перерві обов’язково розмовляє з учнем ( індивідуально), з’ясовує причини таких дій. Пропонує варіанти вирішення такої ситуації. Наприклад, «Коло вибору» , яке є в кожному класі.
Учень з ООП почав вивчати новий предмет -історію. Дитині важко осмислити поняття Історія. Дитині важко аналізувати події та осмислбвати інформацію. Тому ,для розуміння предмету використовуються переважно візуальні методи . При вивченні теми" історичні джерела " дитина намалювала своє бачення історичних джерел . На малюнку ми бачимо монети (речові історичні джерела). В нашому випадку, для того щоб пояснити дитині поняття «історія» асистент використовував, безпосередньо, випадки із життя. Нагадав момент знайомства з учнем, спільну працю вдома та в школі, гра в ігри на подвір’ї та зробив підсумки, що все це є «історія» - те, що було колись. На подальших уроках, після пройденої теми, можна пропонувати дитині з ООП замальовувати фрагменти із вивченої теми (рис.1). Таким чином учень згадує про що говорилось на уроці і тим самим відтворює вивчене.
Висновки. Учні з ООП в гімназії № 2 потребують адаптації навчального матеріалу з різних предметів. Це означає, що: Дитина засвоює засвоювати ті самі обсяги знань, що і її однокласники в інклюзивному класі. Ми не змінюємо (спрощуємо) зміст предмету. Ми шукаємо та розробляємо способи подання інформації та вивчення предмету дитиною з ООП з урахуванням особливостей її сприйняття; використання додаткових засобів і матеріалів (карток, інструкцій, правил тощо); розроблення та формування способів перевірки засвоєння знань та навичок.