Матеріали робочого зошита до уроку "Історія і час"Вступ до історії 5 клас І. Шупак, І.Піскарьова, О.Бурлака

Про матеріал

Надаю на допомогу колегам матеріал до уроку Історія і час - завдання різнорівневі, частина з них з підручника Вступ до історії 5 клас І. Шупак, І.Піскарьова, О.Бурлака. Це природньо, тому що це Робочий зошит до цього підручника. В темі - ІІ завдання ще різноманітніші.Чекайте нових публікацій

Перегляд файлу

$ 2  ЯК ПОВЯЗАНІ ІСТОРІЯ ТА ЧАС.

Продовжуємо подорож. Чарівний клубочок знань зупинився в  одній з самих загадкових  областей Країни Історії під назвою ХРОНОЛОГІЯ. 

Є пропозиція – доведемо музі Кліо, що ми зрозуміли, що ІСТОРІЯ  та ХРОНОЛОГІЯ  нерозлучні! Згодні?

Тоді дайте відповіді на наступні питання й доведіть міркування

  1. *Вірю – не вірю : Годинники бувають : настінні, сонячні, кишенькові,водяні, електронні, атомні, молекулярні,баштові?!______________

А) Якщо є не існуючий – замалюй його помаранчевим олівцем;

Б) Згадаєш ще види годинників – допиши ( і отримаєш додатковий час  у  будь – якому іншому питанні)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 

В) Намалюй, або опиши двома реченнями твій Годинник Майбутнього

__________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Визнач, друже по зображенням – під яким номером «сховався» :

 А) найперший відомий годинник;  Б) найпопулярніший у ХХ ст.;     В) самий точний годинник;

 1     2 3 4    5C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\НОВЕ\АТОМНИЙ ГОДИННИК.jpg   6 C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\НОВЕ\сонячний.jpg

 

  1. Додай або(та) виправ плакат «Відрізки часу»:

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\НОВЕ\4.pngC:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\НОВЕ\4.pngC:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\НОВЕ\4.png

     1                        2              3                    4                      5                        6                            7

І ) Вірний порядок відрізків часу: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ІІ) Треба додати після №___ відрізок під назвою _______________________________________________

 

  1. Втрачені слова (додай речення):
  1. Наука, що вивчає способи обчислення часу називається - _______________________________
  2. Календар – це упорядкований список днів року з поділом на _______________; ______________  та позначенням____________________________________________________________________.
  3. Черговість подій, етапів роботи в часі називається ___________________________________________
  1. *Уявіть , що ви перекладач з давньогрецької . Перекладіть, будь ласка, такі  слова :

А) ГЕОГРАФІЯ - ____________________________________________________________________________;

Б) ХРОНОЛОГІЯ____________________________________________________________________________;

В)ГЕОЛОГІЯ_______________________________________________________________________________;

 

6 Пограймо! Гра називається «Вірю – не вірю»:

  1. Дата -  календарний час будь – якої події;
  2. Рік – це період оберту Землі навколо своєї  вісі;
  3. Календар – це «боргова книга»

7*Практичне завдання:

      А) Укладіть список справ, які ви сьогодні виконали протягом дня, нумеруючи їх порядковими номерами. Таким чином у вас вийде хронологічна послідовність подій.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

     Б) Поясни – вірне чи не вірне рівняння:   Календарний час = Істричний час;

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Як ви думаєте, з нагоди якої  події було встановлено  в центрі Києва цей  квітковий годинник?

З’ясуйте календарний  та історичний час цієї події.

В)      

  8 Поспілкуйтеся зі своїми рідними, дізнайтеся, якими засобамивони користувались у школі. Спробуйте створити невеличкий  хронологічний ряд засобів для письма.

1 2.   3  C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\НОВЕ\ЕВОЛЮЦ РУЧКИ.jpg   4C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\НОВЕ\3-Д РУЧКА.jpg

9  Закріпимо  вміння працювати з  - Стрічкою часу.

    Це необхідна умова безпечного та цікавого просування  Країною Історією. Бажаю удачі!

І.            Приклад Стрічки часу

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\НОВЕ\7.png

 

 

 

 

 

 

 

ІІ  Таблиця відповідності років , століть, тисячоліть

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\НОВЕ\9.jpg
9.1 На скільки  століть мусульманське літочислення молодше за християнське?

9.2  Який зараз рік за мусульманським календарем?

10. Практичне завдання: Розташуйте в хронологічній послідовності дані архітектурні споруди.

1    2.   3                4 C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\249.jpg

Житло мисливців на мамонтів         Палац Кирила Розумовського             Вежі-хмарочоси в                    Собор св. Софії

з Межиріцької стоянки на        в м. Батурині Чернігівської області                  м. Дніпрі                                   Київ                              

Черкащині (реконструкція)                 Золотоверхий монастир

11 Який з календарів було прийнято в другій половині ХVІ  ст..: григоріанський чи юліанський ? Назвіть точну дату

.12. Розшифруйте QRкод  Поясніть вислів  .Підтвердіть  власну  думку  прикладами  з життя(

C:\WINDOWS\Temp\Rar$DIa0.635\static_qr_code_without_logo.jpg

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Катерина Лабутенко Костянтинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 серпня 2018
Переглядів
10869
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку