16 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

Материнська радісна майстерня.

Про матеріал
Мета: ознайомити учнів з технікою айсинг,інвентарем , інструментами та інгредієнтами; навчити практичних умінь оздоблювання напівфабрикатів(печива,пряника) в цій техніці;розвивати моторику рук,творчі здібності ; виховувати акуратність,терпеливість,почуття колективізму,милосердя,любов до ближнього,щедрість ,щирість,взаємовиручку,повагу та шану до захисників Вітчизни .
Перегляд файлу

                                                1.    

Тема: Материнська радісна майстерня.                      
Мета: ознайомити учнів з  технікою айсинг,інвентарем ,           інструментами та інгредієнтами;
           навчити практичних умінь оздоблювання напівфабрикатів(печива,пряника) в цій техніці;розвивати моторику рук,творчі здібності ;
виховувати акуратність,терпеливість,почуття колективізму,милосердя,любов до ближнього,щедрість ,щирість,взаємовиручку,повагу та шану до захисників Вітчизни .
   
Матеріали:відео «Майстер – клас по айсингу», пряники ,глазур  кольорова.
Інструменти:одноразовий посуд,серветки мокрі та сухі,фартушки,мультимедійна наочність та готові вироби.
                       Хід уроку
І.Організаційна частина уроку.
- Перевірити готовність учнів до уроку.
1. Загадки про маму:
  Хто для нас пісень співає,
Хто в негоду забавляє,
Гарні нам дає ляльки,
І розказує казки?(мама)

- Хто нас діток міцно любить,
Хто нас ніжно так голубить,
Як ми хворі цілі ночі,
Не стуляє свої очі?(мамочка)
- Ніжна лагідна і мила,
На цей світ нас народила,
Я до неї пригорнуся,
Це ріднесенька(матуся)

2.
- Хто життя нам дарував,
Хто часу не шкодував,
Хто навчав нас говорити,
Хто найкращий в цілім світі?(мамуся)
- Вірно ,діти,це все наші мами .
- А скажіть будь ласка : мама ,матінка,матуся,мати – які це слова? (спільнокореневі)
ІІ. Оголошення теми і мети уроку.
- Та давайте згадаємо минулий тиждень ,що ми проводили?
- акція «Таємний ангел»,урок з читання «Про маленького ангела» .О. М’ястківського.
- Що то таке ? – Хто пригадає?
- Ми були таємними ангелами один для одному .І дарували подаруночки ,привітання та листи побажання один одному.
- Чи сподобалося вам  бути ангелом? – Чи хотіли ,щоб це стало нашою класною традицією?
- То хто ж такі ангели і чому ми їх так називаємо?
- діти – ангели,
- батьки – ангели,
- дідусі і бабусі – ангели ,
- воїни - захисники – наші ангели.
- Ви сьогодні сказали ,що мама теж є для вас ангелом .І на кожні наші свята,чи уроки ,чи заходи нам наші мами допомагають . То костюми готують,то танець батьки готували з донями ,то на екскурсії -  квести ходять з нами і багато таких справ ми проводимо разом .Я пропоную ще оду маленьку традицію започаткувати -  цикл уроків з батьками   де вони будуть у ролі вчителів ,мамусі і татки  будуть ділитися своїми знаннями чи улюбленим ремеслом , як от сьогодні з мамою Галею на тему « Материнська радісна майстерня» -  де мама Галя поділиться своїми вміннями та знаннями ,ознайомить та навчить нас чогось дуже цікавого.
                                                     3.
А готові наші вироби, як частинку себе ми подаруємо нашим
воїнам,які охороняють наш спокій від ворогів ,які дбають про мирне н                                                                                          
  небо над нами . Ми вже готували і передавали волонтерами свої вироби  та листи – побажання . І сьогодні продовжимо традиційно цим займатися . Хай часточка вашої любові ,поваги,добра,тепла,старання виллється у гарні та охайні вироби . То ж уважно слухайте та запам’ятовуйте все ,що вам говоритиме мама. Будьте терпеливі .
- А зараз я передаю слово мамі Галі.
- Привітання мами. – я буду сьогодні вашим наставником і поділюся з вами своїми вміннями та знаннями. – Я підготувала пряничних ангеликів для вас і ми спробуємо сьогодні їх задекорувати в техніці айсинг .
- А що означає слово задекорувати слово?( прикрашати,оздоблювати) .А які це слова в укр.. мові : оздоблювати ,прикрашати ,розфарбовувати ? (СИНОНІМИ)
- Молодці ,діти .
- А зараз я швиденько вам розповім ,що таке айсинг. Це маса для декору тортів на основі цукру та білку . Якщо перекласти це слово з англ. мови ,то отримаємо глазур .  Айсинг винайшли англійські кондитери при королівському дворі декорували торти  на різні свята саме білком та цукром . Що для рецепту потрібно: білок ,пудра,барвники,трошки лимонної кислоти чи соку лимона.
- Демонстрування відео « майстер – клас айсингу»
ІІІ. Пояснення виконання педагогічного малюнка.
1. Техніка безпеки .
2.Показ готових виробів.
3.Практична робота.
4. Корекція робіт ( допомога) під час декорування

ІV. Підсумок уроку.
_ Що ми сьогодні навчилися?
- Чи приємно було вам працювати і вкладати свою душу в цю роботу?
- Що вам сподобалося ,а що ні?
- Сьогодні наш урок пройшов весело згуртовано,насичений
позитивними емоціями і любов ю.
_- хай з вами завжди будуть і удача ,і натхнення,і любов. Дякую за урок! Будьте щасливими!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Яловіцька Людмила Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 лютого
Переглядів
176
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку