1.
Тема: Материнська радісна майстерня.
Мета: ознайомити учнів з технікою айсинг,інвентарем , інструментами та інгредієнтами;
навчити практичних умінь оздоблювання напівфабрикатів(печива,пряника) в цій техніці;розвивати моторику рук,творчі здібності ;
виховувати акуратність,терпеливість,почуття колективізму,милосердя,любов до ближнього,щедрість ,щирість,взаємовиручку,повагу та шану до захисників Вітчизни .
Матеріали:відео «Майстер – клас по айсингу», пряники ,глазур кольорова.
Інструменти:одноразовий посуд,серветки мокрі та сухі,фартушки,мультимедійна наочність та готові вироби.
Хід уроку
І.Організаційна частина уроку.
- Перевірити готовність учнів до уроку.
1. Загадки про маму:
Хто для нас пісень співає,
Хто в негоду забавляє,
Гарні нам дає ляльки,
І розказує казки?(мама)
- Хто нас діток міцно любить,
Хто нас ніжно так голубить,
Як ми хворі цілі ночі,
Не стуляє свої очі?(мамочка)
- Ніжна лагідна і мила,
На цей світ нас народила,
Я до неї пригорнуся,
Це ріднесенька(матуся)
2.
- Хто життя нам дарував,
Хто часу не шкодував,
Хто навчав нас говорити,
Хто найкращий в цілім світі?(мамуся)
- Вірно ,діти,це все наші мами .
- А скажіть будь ласка : мама ,матінка,матуся,мати – які це слова? (спільнокореневі)
ІІ. Оголошення теми і мети уроку.
- Та давайте згадаємо минулий тиждень ,що ми проводили?
- акція «Таємний ангел»,урок з читання «Про маленького ангела» .О. М’ястківського.
- Що то таке ? – Хто пригадає?
- Ми були таємними ангелами один для одному .І дарували подаруночки ,привітання та листи побажання один одному.
- Чи сподобалося вам бути ангелом? – Чи хотіли ,щоб це стало нашою класною традицією?
- То хто ж такі ангели і чому ми їх так називаємо?
- діти – ангели,
- батьки – ангели,
- дідусі і бабусі – ангели ,
- воїни - захисники – наші ангели.
- Ви сьогодні сказали ,що мама теж є для вас ангелом .І на кожні наші свята,чи уроки ,чи заходи нам наші мами допомагають . То костюми готують,то танець батьки готували з донями ,то на екскурсії - квести ходять з нами і багато таких справ ми проводимо разом .Я пропоную ще оду маленьку традицію започаткувати - цикл уроків з батьками де вони будуть у ролі вчителів ,мамусі і татки будуть ділитися своїми знаннями чи улюбленим ремеслом , як от сьогодні з мамою Галею на тему « Материнська радісна майстерня» - де мама Галя поділиться своїми вміннями та знаннями ,ознайомить та навчить нас чогось дуже цікавого.
3.
А готові наші вироби, як частинку себе ми подаруємо нашим
воїнам,які охороняють наш спокій від ворогів ,які дбають про мирне н
небо над нами . Ми вже готували і передавали волонтерами свої вироби та листи – побажання . І сьогодні продовжимо традиційно цим займатися . Хай часточка вашої любові ,поваги,добра,тепла,старання виллється у гарні та охайні вироби . То ж уважно слухайте та запам’ятовуйте все ,що вам говоритиме мама. Будьте терпеливі .
- А зараз я передаю слово мамі Галі.
- Привітання мами. – я буду сьогодні вашим наставником і поділюся з вами своїми вміннями та знаннями. – Я підготувала пряничних ангеликів для вас і ми спробуємо сьогодні їх задекорувати в техніці айсинг .
- А що означає слово задекорувати слово?( прикрашати,оздоблювати) .А які це слова в укр.. мові : оздоблювати ,прикрашати ,розфарбовувати ? (СИНОНІМИ)
- Молодці ,діти .
- А зараз я швиденько вам розповім ,що таке айсинг. Це маса для декору тортів на основі цукру та білку . Якщо перекласти це слово з англ. мови ,то отримаємо глазур . Айсинг винайшли англійські кондитери при королівському дворі декорували торти на різні свята саме білком та цукром . Що для рецепту потрібно: білок ,пудра,барвники,трошки лимонної кислоти чи соку лимона.
- Демонстрування відео « майстер – клас айсингу»
ІІІ. Пояснення виконання педагогічного малюнка.
1. Техніка безпеки .
2.Показ готових виробів.
3.Практична робота.
4. Корекція робіт ( допомога) під час декорування
ІV. Підсумок уроку.
_ Що ми сьогодні навчилися?
- Чи приємно було вам працювати і вкладати свою душу в цю роботу?
- Що вам сподобалося ,а що ні?
- Сьогодні наш урок пройшов весело згуртовано,насичений
позитивними емоціями і любов ю.
_- хай з вами завжди будуть і удача ,і натхнення,і любов. Дякую за урок! Будьте щасливими!