Номер слайду 12
· Розуміти і точно виконувати завдання дорослого з 5-6 команд.· Діяти за зразком.· Діяти в заданому темпі, без помилок, спочатку під диктовку, а потім самостійно, протягом 4-5 хвилин (наприклад, дорослий просить намалювати візерунок з фігур: «гурток – квадрат – коло – квадрат», а далі дитина деякий час продовжує малювати візерунок вже сам).· Бачити причинно-наслідкові зв'язки між явищами.· Уважно, не відволікаючись, слухати або займатися монотонною діяльністю 30-35 хвилин.· Запам'ятовувати і називати по пам'яті фігури, слова, зображення, символи, цифри (6-10 штук).· Зберігати правильну поставу, сидячи за партою протягом 30-35 хвилин.· Виконувати основні фізичні вправи (присідання, стрибки, нахили тощо), грати в прості спортивні ігри.· Без сорому перебувати в колективі дітей і дорослих.· Вміти ввічливо спілкуватися з дорослими: вітатися («Здрастуйте», а не «Добридень» чи «Привіт»), прощатися, не перебивати, правильно просити про допомогу (говорити «будь Ласка») і дякувати за надану допомогу, вибачатися при необхідності.· Хлопчикові – пропускати дівчаток і жінок вперед, відкривати перед ними двері, допомагати. Дівчинці – правильно реагувати на агресивну поведінку хлопчиків (коли смикають за кіски, штовхають, відбирають речі).· Розмовляти спокійно, без крику і зайвих емоцій.· Стежити за охайністю свого зовнішнього вигляду і чистотою особистих речей (додайте до списку необхідних речей для школяра паперові хусточки і вологі серветки). Мити руки з милом після прогулянок і відвідування туалету, перед їжею. Зачісуватися, чистити зуби, користатися носовою хусткою.· Орієнтуватися в часі.· При необхідності звертатися за медичною допомогою.