Майстер - клас. Робота над коміксом

Про матеріал
Майстер – клас фрагмент уроку української мови та читання 2 клас. Робота над коміксом Тема. РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ДОСЛІДЖУЄМО МЕДІА» В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ ДРУГОКЛАСНИКАМИ
Перегляд файлу

Майстер – клас фрагмент уроку української мови та читання 2 клас. Робота над  коміксом

Тема.  РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ДОСЛІДЖУЄМО МЕДІА» В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ ДРУГОКЛАСНИКАМИ

 

  1. Робота над коміксом.
  • Ми сьогодні з вами пригадали казку «Лисичка і Журавель», переглянули мультфільм. І зараз я вам пропоную зробити комікс за сюжетом цієї казки. Пригадайте, що таке «комікс»? ( Це послідовність малюнків з короткими текстами, які створюють певну зв’язну розповідь; тобто це історія в малюнках).
  • Що поєднано в коміксі? ( Картинка, текст)

Пригадайте,  у вигляді чого записуються в коміксах тексти, які передають мову чи думку персонажу? ( У вигляді «мовних хмарок», «мовних бульбашок», «мовних думок» і ніби видуваються з вуст персонажу)

 

  • Робота в групах.

Створювати комікс ми будемо в групах. Кожна група отримає малюнки до казки і працює за поданим планом:

  1. з’ясувати до якого фрагменту казки відноситься малюнок 1;
  2. підібрати необхідні репліки героїв та форми бульбашок;
  3. вписати репліки героїв в бульбашки  та приклеїти до малюнка;
  4. придумати нову кінцівку до нашого коміксу,
  5. вписати репліки головних героїв та приклеїти їх до малюнка2.

( Робота в групах)

  • Я запрошую по 1 представнику від кожної групи для створення коміксу. Даємо їм час для обговорення послідовності розташування кожного фрагменту коміксу і створення готового продукту. Всі малюнки із закінченням коміксу розташовуються внизу аркуша з коміксом.

                                                 (Робота представників груп)

  • Чи цікаво вам було створювати комікс і чому?
  • Чи виникли у вас труднощі при створенні цього медіапродукту? Які саме? В чому?

                                    (Презентація роботи представників груп, які створювали комікс)

  • За рахунок чого передається інформація в коміксах? (Репліки, вираз обличчя, сюжет картинки)
  • На вашу думку, чи змогли ми передати головну думку твору?
  • Чи схожі  продовження /кінцівки вийшли у кожної групи? Чому?
  • Для кого призначений наш комікс? Кому ми його можемо презентувати? (  родині, друзям тощо)
  • А як зробити так, щоб наш комікс побачило якнайбільше людей? ( Розмістити його в журналі, книзі, шкільній газеті тощо)

 

 

Додаток

Малюнки для коміксу

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Датченко Ірена
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 березня 2021
Переглядів
1921
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку