Майстер – клас фрагмент уроку української мови та читання 2 клас. Робота над коміксом
Тема. РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ДОСЛІДЖУЄМО МЕДІА» В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ ДРУГОКЛАСНИКАМИ
-
Робота над коміксом.
-
Ми сьогодні з вами пригадали казку «Лисичка і Журавель», переглянули мультфільм. І зараз я вам пропоную зробити комікс за сюжетом цієї казки. Пригадайте, що таке «комікс»? ( Це послідовність малюнків з короткими текстами, які створюють певну зв’язну розповідь; тобто це історія в малюнках).
-
Що поєднано в коміксі? ( Картинка, текст)
Пригадайте, у вигляді чого записуються в коміксах тексти, які передають мову чи думку персонажу? ( У вигляді «мовних хмарок», «мовних бульбашок», «мовних думок» і ніби видуваються з вуст персонажу)
Створювати комікс ми будемо в групах. Кожна група отримає малюнки до казки і працює за поданим планом:
-
з’ясувати до якого фрагменту казки відноситься малюнок 1;
-
підібрати необхідні репліки героїв та форми бульбашок;
-
вписати репліки героїв в бульбашки та приклеїти до малюнка;
-
придумати нову кінцівку до нашого коміксу,
-
вписати репліки головних героїв та приклеїти їх до малюнка2.
( Робота в групах)
-
Я запрошую по 1 представнику від кожної групи для створення коміксу. Даємо їм час для обговорення послідовності розташування кожного фрагменту коміксу і створення готового продукту. Всі малюнки із закінченням коміксу розташовуються внизу аркуша з коміксом.
(Робота представників груп)
-
Чи цікаво вам було створювати комікс і чому?
-
Чи виникли у вас труднощі при створенні цього медіапродукту? Які саме? В чому?
(Презентація роботи представників груп, які створювали комікс)
-
За рахунок чого передається інформація в коміксах? (Репліки, вираз обличчя, сюжет картинки)
-
На вашу думку, чи змогли ми передати головну думку твору?
-
Чи схожі продовження /кінцівки вийшли у кожної групи? Чому?
-
Для кого призначений наш комікс? Кому ми його можемо презентувати? ( родині, друзям тощо)
-
А як зробити так, щоб наш комікс побачило якнайбільше людей? ( Розмістити його в журналі, книзі, шкільній газеті тощо)
Додаток
Малюнки для коміксу