Майстер - клас : "В математиці - все для життя "

Про матеріал
Майстер - клас : " В математиці - все для життя" - матеріали з власного досвіду роботи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстер – клас Підготувала вчитель Новгород-Сіверської гімназії №1 ім. Б. Майстренка Ворушило Олена Петрівна

Номер слайду 2

Мета і завдання Мета : визначити прийоми формування життєвих компетентностей учнів під час вивчення математики Завдання: обґрунтувати важливість і необхідність формування в учнів життєвих компетентностей Показати на практиці форми і способи роботи з формування життєвих компетентностей

Номер слайду 3

Актуальність питання “ Ми повинні виховувати не носія знань, а людину, яка має жити в суспільстві і приносити йому користь” В. Сухомлинський Сьогодні перед сучасною школою постає завдання виховати особистість здатну до життєтворчої діяльності. І школа має допомогти дитині знайти свій сенс життя, швидко адаптуватися до життєвих ситуацій, вміло застосувати набуті знання на практиці.

Номер слайду 4

Педагогічна проблема Педагогічне кредo У кожної людини є своя сонячна сторона. Потрібно лише знайти її та плекати там кожний росточок, який і дасть у майбутньому вагомі плоди пізнання. В. Сухомлинський

Номер слайду 5

Так згідно навчальних програм з математики для загальноосвітніх навчальних закладів (за новим Державним стандартом) в основу побудови змісту й організації процесу навчання математики покладено компетентнісний підхід, відповідно до якого кінцевим результатом навчання предмета є сформовані компетентності як здатності учня успішно діяти в навчальних і життєвих ситуаціях. Про актуальність проблеми свідчать і нормативно - правові документи.

Номер слайду 6

Формування життєвих компетентностей здійснюю, керуючись гаслом: Корисне все, що спонукає дитину зрозуміти, запам'ятати, засвоїти, стати компетентною.

Номер слайду 7

Використання термінології “ Слово – візитна картка віку, професії, соціального стану людини. “ В. Радчук

Номер слайду 8

Визначення компетентності Компетентність – термін, що походить від латинського слова competens (competentic), що в перекладі означає належний, здатний. Компетентність – це загальна здатність, що базується на знаннях, досвіді, цінностях, здібностях, набутих завдяки навчанню. Елементи Життєвої компнтентності Знання Уміння і навички Життєвий досвід, фізичний потенціал Креативність та інтелект Риси характеру, задатки та здібності Духовність особистості

Номер слайду 9

Елементи життєвої компетент ності Знання, уміння, навички Життєвий досвід, фізичний потенціал Креативність та інтелект Риси характеру, задатки та здібності Духовність особистості

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Навіщо вивчати математику

Номер слайду 12

Завдання №1 Дано: математика Довести :Математика – наука важлива і корисна а) при доведенні можна використовувати вислови відомих математиків б) при доведенні використовувати вислови: “ я думаю, я вважаю…”

Номер слайду 13

Використання методу еврістичного навчання “ Дуже корисно пізнати справжнє виникнення чудових відкриттів, особливо таких, що були зроблені не випадково, а силою думки. “ Г.Лейбніц

Номер слайду 14

Завдання №2 Заповнити таблицю і встановити закономірність між кількістю граней, вершин і ребер у правильних многогранників

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Працюючи з учнями, ставлю завдання : розвивати логічне , нестандартне мислення, уяву, фантазію. Пропоную розглянути питання, які потребують розв'язання. А саме :

Номер слайду 18

Використання задач прикладного характеру Завдання №3 Ознайомившись із текстом задачі, визначити для людей якої професії буде в нагоді дана задача.

Номер слайду 19

Препарат «Найз» призначають 2 мг на 1 кг маси тіла 2 – 3 рази на день. Максимальна добова доза не повинна перевищувати 6 мг на 1кг маси тіла. Розрахувати дозування препарату для дитини вагою 25 кг, якщо 1 таблетка – 100 мг. Задача№1

Номер слайду 20

Задача №2 Для консервування овочів необхідно 100 г 10% оцту. У будинку є 70 % розчин оцту. Скільки потрібно взяти 70 % розчину оцту і скільки потрібно взяти води?

Номер слайду 21

Задача №3 Кахлем , що має розміри 20 х 25 см, необхідно обкласти стіну розмірами 250 см х 4 м. Скільки потрібно кахлю?

Номер слайду 22

Задача №4 Вкладник поклав до ощадбанку 20000 грн. під 10 % річних. Визначте величину вкладу за простими( складними) відсотками через 5 років.

Номер слайду 23

Задача№5 Скільки повних порцій супу міститься в каструлі, яка має форму циліндра, висота якого 40см, а діаметр 0,3м. Відомо, що одна порція містить 0,25л супу.

Номер слайду 24

Задача №6 Конусоподібний намет висотою 3,5м і діаметром основи 4м покрито тканиною. Скільки тканини пішло на намет?

Номер слайду 25

Використання методу математичного моделювання Задача. Що вигідніше : купити кавун радіусом 30см або три кавуни радіусом 10см ?

Номер слайду 26

Розв'язання I етап. Створення математичної моделі Куля Об'єм кулі

Номер слайду 27

II етап. Дослідження математичної моделі Знайдемо об'єм великого кавуна із радіусом R=30см; Обчислимо об'єм трьох малих кавунів : R=10см, III етап Аналіз результатів Як бачимо, вигідніше купити кавун радіусом 30 см

Номер слайду 28

Використання задач практичного змісту Скажи мені, - я забуду. Покажи мені, - я запам’ятаю. Дозволь мені це зробити самому, - це стане моїм назавжди (Китайська мудрість)

Номер слайду 29

Завдання №4 Визначити, якої довжини необхідно взяти стрічку, щоб зробити рамку для листівки? Визначити, скільки шматочків цукру рафінад у вигляді куба з виміром 1 см може міститися в коробці? Визначити товщину сторінки підручника

Номер слайду 30

Використання задач, що сприяють розвитку національно – патріотичного виховання. “ Любов до рідного краю конче повинна основувутися на його пізнанні! “ Степан Рудницький

Номер слайду 31

Використання тестових завдань Загальна довжина найбільшої річки України – Дніпра – дві тисячі двісті один кілометр. У метрах це становить: А) 220100 В) 2201000 Б) 2020100 Г) 2210000

Номер слайду 32

Найвища гора України – Говерла – здіймається на дві тисячі шістдесят один метр. У сантиметрах це становить: А) 26100 В) 261000 Б) 2061000 Г) 206100

Номер слайду 33

Запаси нафти в Україні - 125 млн. т. Розрахуйте, на скільки років вистачить цих ресурсів при умові, що їх щорічний видобуток становить 5 млн. т ? А) 25 В) 120 Б) 130 Г) 625

Номер слайду 34

Висновок Математика навчає, розвиває, виховує. Нехай математика допоможе вам опановувати науку життя.

Номер слайду 35

Дякую за увагу !!!

ppt
Пов’язані теми
Математика, Майстер-класи
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
2065
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку