Мета і завдання Мета : визначити прийоми формування життєвих компетентностей учнів під час вивчення математики Завдання: обґрунтувати важливість і необхідність формування в учнів життєвих компетентностей Показати на практиці форми і способи роботи з формування життєвих компетентностей
Актуальність питання “ Ми повинні виховувати не носія знань, а людину, яка має жити в суспільстві і приносити йому користь” В. Сухомлинський Сьогодні перед сучасною школою постає завдання виховати особистість здатну до життєтворчої діяльності. І школа має допомогти дитині знайти свій сенс життя, швидко адаптуватися до життєвих ситуацій, вміло застосувати набуті знання на практиці.
Так згідно навчальних програм з математики для загальноосвітніх навчальних закладів (за новим Державним стандартом) в основу побудови змісту й організації процесу навчання математики покладено компетентнісний підхід, відповідно до якого кінцевим результатом навчання предмета є сформовані компетентності як здатності учня успішно діяти в навчальних і життєвих ситуаціях. Про актуальність проблеми свідчать і нормативно - правові документи.
Визначення компетентності Компетентність – термін, що походить від латинського слова competens (competentic), що в перекладі означає належний, здатний. Компетентність – це загальна здатність, що базується на знаннях, досвіді, цінностях, здібностях, набутих завдяки навчанню. Елементи Життєвої компнтентності Знання Уміння і навички Життєвий досвід, фізичний потенціал Креативність та інтелект Риси характеру, задатки та здібності Духовність особистості