вчителя Новгород-Сіверської гімназії №1 ім.Б.Майстенка Ворушило Олени Петрівни
Номер слайду 2
“ Ми повинні виховувати не носія знань, а людину, яка має жити в суспільстві і приносити йому користь” В. Сухомлинський Сьогодні перед сучасною школою постає завдання виховати особистість здатну до життєтворчої діяльності. І школа має допомогти дитині знайти свій сенс життя, швидко адаптуватися до життєвих ситуацій, вміло застосувати набуті знання на практиці.
Номер слайду 3
Так згідно навчальних програм з математики для загальноосвітніх навчальних закладів в основу побудови змісту й організації процесу навчання математики покладено компетентнісний підхід, відповідно до якого кінцевим результатом навчання предмета є сформовані компетентності .
Рекомендовані форми організації освітнього процесу різні види уроків: - урок формування компетентностей урок розвитку компетентностей урок перевірки та оцінювання компетентностей урок корекції основних компетентностей комбінований урок
Номер слайду 6
Форми організації освітнього процесу - екскурсії - віртуальні подорожі - уроки-семінари - конференції форуми інтегровані уроки ( уроки -”суди”, урок з навчанням одних учнів іншими) проблемний урок тощо
Номер слайду 7
Педагогічна проблема
Номер слайду 8
Формування життєвих компетентностей здійснюю, керуючись гаслом: Корисне все, що спонукає дитину зрозуміти, запам'ятати, засвоїти, стати компетентною.
Номер слайду 9
Подорож містами України ( при вивченні теми “Масштаб”)
Номер слайду 10
диВи кутнитриків У КРАЇНІ ТРИКУТНИКІВ урок з теми
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Знайомство з трикутниками. Трикутники навколо нас.
Номер слайду 13
Задачі від мудрої сови. 1. Чи вистачить садівнику 12 м мотузки, щоб обгородити трикутну клумбу з розмірами 3м, 4м, 5м ? 2. На уроці трудового навчання Марійка отримала завдання пошити трикутну косинку розмірами 50 см, 50 см, 75 см. Дівчинка вирішила оздобити косинку мереживом. Скільки їй треба купити мережива, щоб обшити косинку? 3. Скільки потрібно взяти дроту, щоб зігнувши його, отримати рівносторонній трикутник зі стороною 5 см?
Номер слайду 14
Історична мозаїка.
Номер слайду 15
Обчислити суму кутів трикутника Дослідницька лабораторія
Номер слайду 16
Визначити скільки матеріалу необхідно, щоб зробити обгортку для підручника? Дослідницька лабораторія
Номер слайду 17
Виміряти діагональ куба. Проблемний урок
Номер слайду 18
Як використати знання з математики при будівництві будинку? Урок семінар “Навіщо вивчати математику?”
Номер слайду 19
Рекомендовані форми організації освітнього процесу пектаклі брифінги квести
Номер слайду 20
- опануванні навичок застосування учнями базових математичних понять у контексті повсякденного життя та в процесі трудової діяльності; - зростанні інтересу школярів до вивчення математики і в цілому до навчання. Висновок Використання інноваційних технологій сприяють покращенню освітнього процесу і допомагають в:
Номер слайду 21
Шановні друзі ! Нехай щастя - множиться, А горе і біди віднімаються. Будьте завжди позитивними. І щоб Вам було з ким завжди ділитися тільки гарними новинами.