“ Ми повинні виховувати не носія знань, а людину, яка має жити в суспільстві і приносити йому користь” В. Сухомлинський Сьогодні перед сучасною школою постає завдання виховати особистість здатну до життєтворчої діяльності. І школа має допомогти дитині знайти свій сенс життя, швидко адаптуватися до життєвих ситуацій, вміло застосувати набуті знання на практиці.
Задачі від мудрої сови. 1. Чи вистачить садівнику 12 м мотузки, щоб обгородити трикутну клумбу з розмірами 3м, 4м, 5м ? 2. На уроці трудового навчання Марійка отримала завдання пошити трикутну косинку розмірами 50 см, 50 см, 75 см. Дівчинка вирішила оздобити косинку мереживом. Скільки їй треба купити мережива, щоб обшити косинку? 3. Скільки потрібно взяти дроту, щоб зігнувши його, отримати рівносторонній трикутник зі стороною 5 см?
- опануванні навичок застосування учнями базових математичних понять у контексті повсякденного життя та в процесі трудової діяльності; - зростанні інтересу школярів до вивчення математики і в цілому до навчання. Висновок Використання інноваційних технологій сприяють покращенню освітнього процесу і допомагають в: