Майстер - клас Вчителя української мови та літератури Корсунського НВК Оклюк Олени Григорівни

Про матеріал

У своїй роботі кожний педагог повинен

користуватися такими заповідями :

Кожна дитина талановита.

Кожна дитина має право на помилку.

Кожна дитина має право на вільний творчий пошук
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстер - клас. Вчителя української мови та літератури. Корсунського НВК Оклюк Олени Григорівни. Епіграф: Гармонійне поєднання ремесла з творчістю або ремесло, пройняте творчістю. Б. Степанишин

Номер слайду 2

Тема: Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури. Мета: створення оптимальних умов для розвитку творчих здібностей учнів на уроках; створення атмосфери співпраці, взаємодії викладача та учня; розвиток творчої компетентності учня. Педагогічне кредо: «Уміти побачити та підтримати будь-який успіх учня».

Номер слайду 3

У своїй роботі кожний педагог повинен користуватися такими заповідями : Кожна дитина талановита. Кожна дитина має право на помилку. Кожна дитина має право на вільний творчий пошук.

Номер слайду 4

У таких умовах педагог повинен бути : Педагог Філософ Майстер Психолог Віра в життя Віра в дитину Віра в себе

Номер слайду 5

І. Вправа « Бліц - інтервꞌю».І група1. Розмова двох осіб це - ...2. Розмова декількох осіб одночасно без вказівки на автора це - ...3. Перед реплікою ставиться ... ІІ група1. Пряма мова завжди береться в ... 2. Після слів автора перед прямою мовою ставиться ... 3. Кожна репліка починається з нового ...

Номер слайду 6

ІІ. Вправа «Жив був фразеологізм».І група 1. Хоч око виколи. 2. Держати хвіст трубою. 3. Взяти ноги в руки. 4. Ніде й голці впасти. ІІ група 1. Перелічити ребра. 2. Зробити з мухи слона. 3. Пекти раків. 4. Палець об палець не вдарити.

Номер слайду 7

ІІ. Вправа «Дослідження – обґрунтування». І група ІІ група

Номер слайду 8

ІІІ. Вправа «Кластер»КЛАСТЕР – ПРИЙОМ ГРАФІЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ. Учасники І групи складають кластер на тему «Дієслово». ІІ групи – «Прикметник». Загальне значення. Питання. Морфоа роль

Номер слайду 9

Іменник. Хто?Що?Істоти. Неістоти. ВласніЗагальніРідч.ж.с. Числоодн.множ. Відмінок

Номер слайду 10

ІV. Вправа «Аналіз тексту»І група працюватиме над таким завдання: прочитайте текст, подумайте, якими звꞌязками людина повꞌязана із зовнішнім світом, знайдіть і запишіть повчання у вигляді правил, два -три правила.ІІ група повинна проаналізувати афоризми, знайти той, який найбільше відповідає ідеї твору, пояснити, чому? І зꞌясувати, чому саме 7 брам не могли відчинити яяни?

Номер слайду 11

До наступних зустрічей...

pptx
Додано
31 березня 2018
Переглядів
1651
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку