Майстер - клас. Вчителя української мови та літератури. Корсунського НВК Оклюк Олени Григорівни. Епіграф: Гармонійне поєднання ремесла з творчістю або ремесло, пройняте творчістю. Б. Степанишин
Номер слайду 2
Тема: Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури. Мета: створення оптимальних умов для розвитку творчих здібностей учнів на уроках; створення атмосфери співпраці, взаємодії викладача та учня; розвиток творчої компетентності учня. Педагогічне кредо: «Уміти побачити та підтримати будь-який успіх учня».
Номер слайду 3
У своїй роботі кожний педагог повинен користуватися такими заповідями : Кожна дитина талановита. Кожна дитина має право на помилку. Кожна дитина має право на вільний творчий пошук.
Номер слайду 4
У таких умовах педагог повинен бути : Педагог Філософ Майстер Психолог Віра в життя Віра в дитину Віра в себе
Номер слайду 5
І. Вправа « Бліц - інтервꞌю».І група1. Розмова двох осіб це - ...2. Розмова декількох осіб одночасно без вказівки на автора це - ...3. Перед реплікою ставиться ... ІІ група1. Пряма мова завжди береться в ... 2. Після слів автора перед прямою мовою ставиться ... 3. Кожна репліка починається з нового ...
Номер слайду 6
ІІ. Вправа «Жив був фразеологізм».І група 1. Хоч око виколи. 2. Держати хвіст трубою. 3. Взяти ноги в руки. 4. Ніде й голці впасти. ІІ група 1. Перелічити ребра. 2. Зробити з мухи слона. 3. Пекти раків. 4. Палець об палець не вдарити.
Номер слайду 7
ІІ. Вправа «Дослідження – обґрунтування». І група ІІ група
Номер слайду 8
ІІІ. Вправа «Кластер»КЛАСТЕР – ПРИЙОМ ГРАФІЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ. Учасники І групи складають кластер на тему «Дієслово». ІІ групи – «Прикметник». Загальне значення. Питання. Морфоа роль
ІV. Вправа «Аналіз тексту»І група працюватиме над таким завдання: прочитайте текст, подумайте, якими звꞌязками людина повꞌязана із зовнішнім світом, знайдіть і запишіть повчання у вигляді правил, два -три правила.ІІ група повинна проаналізувати афоризми, знайти той, який найбільше відповідає ідеї твору, пояснити, чому? І зꞌясувати, чому саме 7 брам не могли відчинити яяни?