18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Майстер - клас з теми "«Сучасні форми візуалізації навчального матеріалу на уроках української мови та літератури”

Про матеріал
Майстер-клас Руснак Наталії Миколаївни вчителя української мови та літератури з теми «Сучасні форми візуалізації навчального матеріалу на уроках української мови та літератури”.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстер-клас. Руснак Наталії Миколаївнивчителя української мови та літератури. Стальнівецького закладу загальної середньої освіти І-IІ ступенів Мамалигівської сільської ради

Номер слайду 2

Науково-технічний прогрес, інформатизація суспільства XXI століття, пандемія 2020 року зумовили необхідність інноваційної діяльності педагога. Раніше інформацію з будь-якої теми дитина могла отримати з підручника, довідників, лекції вчителя. Але  сьогодні, з огляду на сучасні реалії, учитель повинен вносити в навчальний процес нові методи подачі інформації.

Номер слайду 3

Тема майстер-класу: «Сучасні форми візуалізації навчального матеріалу на уроках української мови та літератури”

Номер слайду 4

Завдання майстер-класу: сприяти розвитку педагогічної творчості, обміну досвідом;поглибити знання учасників майстер – класу щодо проблеми “Сучасні форми візуалізації навчального матеріалу на уроках української мови та літератури”;показати доцільність і ефективність використання сучасних форм візуалізації на уроках української мови та літератури.

Номер слайду 5

Тема «Сучасні засоби для візуалізації навчального матеріалу на уроках української мови та літератури» надзвичайно актуальна сьогодні, у час стрімкого розвитку комп’ютерних технологій, технічних винаходів, коли «кліпове мислення» сучасного цифрового покоління орієнтоване на фрагментарне сприйняття саме візуальної інформації. Актуальність досвіду:

Номер слайду 6

Що таке візуалізація?Візуалізація – це створення та представлення графічного образу текстової чи математичної інформації, що робить її наочною, а отже, зручнішою для аналізу та осмислення. Термін «візуалізація» походить від латинського visualis – сприймається візуально, наочний.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Сучасні форми візуалізації навчального матеріалу Електронні підручники Інтернет - ресурси. Відео – уроки. ПрезентаціїМентальні карти. Кластери Метаплани Скрайбінги. Фішбоуни

Номер слайду 9

Переваги візуалізаціїВізуалізація інформації дозволяє вирішити цілий ряд педагогічних завдань:забезпечення інтенсифікації навчання;активізації навчальної та пізнавальної діяльності;формування і розвиток критичного і візуального мислення; зорового сприйняття;образного представлення знань і навчальних дій;передачі знань та розпізнавання образів;підвищення візуальної грамотності та візуальної культури тощо.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Під час навчально-виховної  роботи  використовую різні засоби ІКТ:

Номер слайду 12

Тренажери з української мови та літератури

Номер слайду 13

Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ Learning. Apps. Усі вправи поділено на категорії, які відповідають виду завдання, яке потрібно буде виконати учням:• вибір;• розподіл;• послідовність;• заповнення;• онлайн-ігри;• інструменти.

Номер слайду 14

Інтелект – картки

Номер слайду 15

Експрес-уроки з української мови О. Авраменка

Номер слайду 16

Сайт  ,, Мова – ДНК нації”

Номер слайду 17

Лайфхаки української мови та літератури

Номер слайду 18

Інтерактивні книги та підручники

Номер слайду 19

Статистичні таблиці

Номер слайду 20

Динамічні таблиціТакі засоби навчання можуть наочно, у динаміці, показати, які відбуваються зміни у словах і реченнях.

Номер слайду 21

Комп’ютерна презентація на уроках

Номер слайду 22

Віртуальні екскурсіїВіртуальна відеоподорож до музею Бориса Грінченка

Номер слайду 23

Буктрейлери на уроках української літератури.

Номер слайду 24

Самодиктант

Номер слайду 25

Ментальна карта, або карта розуму – це зручний інструмент для відображення процесу мислення і структуризації інформації у візуальній формі..

Номер слайду 26

Використання фреймів Фрейм – це жорстка конструкція, каркас, який містить в якості елементів порожні комірки, вікна, рядки, що повинні бути заповнені і можуть багаторазово перезавантажуватись (на відміну від опорних конспектів і структурних схем) новою інформацією.

Номер слайду 27

Лінгвістичні казки Казка “Відмінки іменників”Казка “Частини мови”Казка “Числівник” Лінгвістична казочка “Наголос”

Номер слайду 28

Використання мемів для кращого запам’ятовування найбільш проблемних тем із української мови та літератури. Мем, або інтернет-мем, – це будь-яка дотепна коротка інформація (фраза, зображення, звукоряд, відео) іронічного характеру, яка відтворює певне ставлення до якихось подій чи обставин.

Номер слайду 29

Перегляду у соціальних мережах реальних сторінок письменників або окремих його творів.

Номер слайду 30

Скрайбінг (з англійської scribe – робити екскіз, нарис) – це метод розповіді чи пояснення, який супроводжується графічною ілюстрацією головного змісту сказаного.

Номер слайду 31

Лексикаhttps://www.youtube.com/watch?v=NYCa3ca. G9 NAПрислівникhttps://www.youtube.com/watch?v=g. Z0wqj. K4 C5 A

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Інфографіка – це спосіб подання інформації, при якому дані і знання передаються за допомогою графічного зображення. За допомогою інфографіки можна навіть "рекламувати" те чи інше мовне явище чи предмет.

Номер слайду 37

Piktochart  Посилання: http://piktochart.com. Наприклад: https://create.piktochart.com/output/12643403-%D1%81%D1%82%D0%BE-%D1%82%D0%B8%D1%81%D1%8 F%D1%87 Piktochart трансформує інформацію в захоплюючі візуальні історії. Його дуже легко використовувати. Має функцію автоматичного налаштування інфографіки. Ви можете додавати іконки і ваш власний логотип. Безкоштовно можна створити 5 робіт.

Номер слайду 38

 easel.ly Посилання:  https://www.easel.ly/Наприклад: https://www.easel.ly/infographic/gpxe9r. Онлайн-сервіс для швидкого створення інфографіки з використанням готового шаблону або «з нуля». Організація колективної роботи в сервісі не передбачена. Сервіс можна використовувати для оформлення результатів творчої, проектної та дослідницької діяльності учнів на уроках.Інфографіку, створену за допомогою сервісу, можна зробити загальнодоступною, вибравши режим «Public»,поділитися в соціальних мережах (Facebook, Twitter) і розмістити в «Pinterest». За допомогою HTML-коду її можна вставити на будь-яку сторінку блогу чи сайтуІнструкція 1 - https://www.youtube.com/watch?v=c1fg. Orps. Fg0&feature=emb_logoІнструкція 2 - https://www.youtube.com/watch?v=PDoif3-jspo

Номер слайду 39

infogram Посилання:https://infogram.com/Наприклад:https://infogram.com/2-1ho16v9owxy84nq. Сервіс має величезний вибір шаблонів, дозволяє створити якісну інгфографіку, постери, звіти, презентації. Готовою роботою можна поділитися у соцмережах, вбудувати в сайт чи блог. Інтерфейс зрозумілий, багато цікавих стікерів, картинок, анімацій у бібліотеці сервісу.

Номер слайду 40

Номер слайду 41

Номер слайду 42

Номер слайду 43

Кроссенс (у перекладі з англ. – перетин) – це головоломка, перетин сенсів, асоціативний ланцюжок, що складається з дев’яти пронумерованих квадратиків, у які вміщено певні зображення .123 894765

Номер слайду 44

Кроссенс можна використовувати на таких етапах уроку:мотивація (визначення теми);узагальнення(спосіб організації роботи в групах);рефлексія (постановка проблеми на стадії закріплення матеріалу);домашнє завдання (як різновид творчої роботи).

Номер слайду 45

Українська література. 9 клас. Усна народна творчість

Номер слайду 46

Кроссенс «Маруся Чурай»

Номер слайду 47

Українська мова 5 клас “Орфографія” Кроссенс до теми “Спрощення в групах приголосних”Завдання: записати слова - винятки з теми на основі асоціацій:стн – снстл – сл здн-зн ждн - жн

Номер слайду 48

Українська література 9 клас. Творчість Т. Щевченка

Номер слайду 49

Інтерактивний робочий аркуш  являє собою веб-сторінку, на якій можна розмістити навчальний матеріал і різного типу завдання для учнів. Наприклад, це може бути відео, зображення, текст на основі яких учні відповідають на запитання і виконують. .завдання.Інтерактивні робочі аркуші Live. Worksheets

Номер слайду 50

Номер слайду 51

Інтерактивний робочий аркуш "Підмет і способи його вираження" https://www.liveworksheets.com/1-ht1420949vjІнтерактивний робочий аркуш “Фразеологізми” https://www.liveworksheets.com/fp1297969piІнтерактивний робочий аркуш "Види означень" https://www.liveworksheets.com/1-mb1482952hd Інтерактивний робочий аркуш “Присудок і способи його вираження”https://app.teachermade.com/begin/6d6a3dc6-97d5-4df4-94fc-6258ef3399c1https://www.liveworksheets.com/vi550672il. Повторення вивченого з фразеології 6 клас Гумористичні твори Зошит для роботиhttps://wordwall.net/ru/resource/1722269

Номер слайду 52

Номер слайду 53

Уроки з дидактичними іграми більше відкладається в пам’яті учня. В. О. Сухомлинський писав: «Без гри немає і не може бути повноцінного дитячого розвитку…». https://wordwall.net/play/1730/035/232 Правопис та вживання прийменниківhttps://wordwall.net/ru/resource/1529043 Відокремлені члени речення 8 клас. Повторення про словосполучення та речення. Головні та другорядні члени. Однорідні члени реченняhttps://wordwall.net/ru/resource/1722269

Номер слайду 54

Відгадай фразеологізм за картиною

Номер слайду 55

“Підсумки за допомогою онлайн – інструментів. Mentimeter”

Номер слайду 56

Дайте відповідь на запитання. Для цього на мобільному пристроїперейдіть на сайт menti.comта введіть цифри

Номер слайду 57

Номер слайду 58

Прийоми візуалізації та їх результативність. Використання прийомів візуалізації дає можливість здобувачам освіти  більш ефективно використовувати правопівкульне мислення, що в кінцевому результаті значно підвищує якість навчального процесу. Допомагає їм бути більш успішними, що дуже важливо для гуманізації навчання, сприяє створенню сучасного освітнього простору.

pptx
Додано
27 лютого
Переглядів
234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку