Майстер-клас « 6 мислячих капелюшків де Боно…»

Про матеріал
Фрагмент уроку природознавства та екології з використання технології критичного мислення « 6 мислячих капелюшків Едварда де Боно…»
Перегляд файлу

 

 

 

Фрагмент уроку природознавства та екології

 з  використання технології

 критичного мислення

« 6 мислячих капелюшків де Боно…»

Картинки по запросу 6 капелюхів мислення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                        Авторська розробка

                                                                        вчителя початкових класів

                                                                        Вороновицької СЗШ І – ІІІ ст.№1

                                                                        Ременяк Антоніни Миколаївни

 

 

Хід майстер-класу

  1. Психоформула ( налаштування)
  2. Етапи виконання плану діяльності
  1. Вправа «Очікування»
  2. Збір інформації

  колір чистоти, правди, збір інформації.

Перегляд презентації «Вода. Використання води людиною.  Охорона води»

  1. Дискусія «Вода – руйнівник чи рятівник ?»                                                                  Інтерактивна вправа   «Добре – погано»

Робота в групах:

 1 група бере жовтий капелюх, колір сонця, переваги,                                                              позитивності і готує повідомлення

2 група бере чорний капелюх, колір, що допомагає побачити негативне, шкідливе

 

Презентація роботи в групах
А тепер візьмемо синій капелюх – колір розмислів, знань і зробимо і зробимо висновки.

Шляхи боротьби з руйнівною роботою води в природі.

  1. Практична робота. Рольова гра «Екологічна павутинка»

Зелений капелюх: колір життя, нових ідей, досліджень.

Метод розвитку творчої уяви « Емпатія »  (перевтілення)

  • Пропоную уявити себе квіточкою, жабкою, сонечком, рибкою і т.д.
  • Перевтілення в даний обєкт

 

Гра «Екологічна павутинка»

       Учні стають у коло, вчитель тримаю в руках клубок ниток і розпочинає гру: «Я, людина, мені потрібна  вода» (далі по черзі)

«Вода необхідна всім, але хочу напоїти ромашку….»

«Ромашка любить воду, а красу віддає людині…»

«Людина любить сонце…»

«На сонці гріються жабки..»

«Жабки люблять воду…»

«У воді живуть риби…»

«Риби дихають повітрям…»

«Повітря потрібно всім…!» (клубок мандрує від гравця до гравця поки всі не будуть повязані ниткою)

 

  • Чи існує взаємозвязок в природі? 

         Дерева і трави, квіти і птахи, риби і звіті та сама людина – всі разом на планеті дуже потрібні  один одному.

 

  1. Вправа « Що трапиться, якщо…»

         У воду потраплять отрутохімікати ?

  • Станеться екологічна катастрофа?

(про порушення рівноваги внаслідок діяльності людини)

Емоції, відчуття

  1. Підсумок
  • Як настрій ?
  • Які виникли почуття?

 

 

ВОДА – ЦЕ ЖИТТЯ!
 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Захаренко Світлана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 листопада 2019
Переглядів
1130
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку