Майстер – клас. Фрагмент уроку української мови та читання 2 клас.(Робота з мультфільмом і казкою)

Про матеріал
Майстер – клас. Фрагмент уроку української мови та читання 2 клас. РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ДОСЛІДЖУЄМО МЕДІА» В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ ДРУГОКЛАСНИКАМИ (Робота з мультфільмом і казкою)
Перегляд файлу

Майстер – клас. Фрагмент уроку української мови та читання 2 клас.

РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ДОСЛІДЖУЄМО МЕДІА» В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ ДРУГОКЛАСНИКАМИ (Робота з мультфільмом і казкою)

  • Якщо можна, назвемо його уроком «Досліджуємо медіа». Отже, уявимо, що на попередньому уроці ми з дітьми  працювали над казкою «Лисичка і Журавель», ознайомилися,  прочитали, проаналізували. Діти її тепер добре знають. У вас вона є у підручниках.
  1. Актуалізація знань.
  • З яким твором ми познайомилися на минулому уроці? ( Казкою «Лисичка і Журавель»)

слайд 7

  • До яких казок вона належить? (Українських народних казок)
  • У якому вигляді її подано у підручнику? ( У текстовому)
  • Хто головні герої? ( Лисичка і Журавель)
  • Яка головна думка? ( Роби іншому так, як хочеш, щоб зробили тобі)
  • Як ми її визначили? ( Самостійно зробили висновок зі змісту казки)
  1. Робота над мультфільмом
  • А зараз пропоную вам переглянути відео. Будьте уважними, спостережливими.

                                 ( перегляд мультфільму « Лисичка і Журавель»

                                                                     https://www.youtube.com/watch?v=e0KDrePoRo0   )

  • Яке відео ми переглянули? ( Мультфільм)
  • Мультфільм – це кіномистецтво оживляти зображення, це покадрова зйомка фаз руху обєктів. Яке слово, близьке за значенням, можно підібрати до слова мультфільм? (Анімація)
  • Які види анімацій (мільтфільмів)  ви бачили? (Мальовані (графічні), з пластиліну або готових ляльок (об'ємні), комп'ютерні тощо)

 

 

  • Який з видів анимацій  вам подобається більше? Чому?
  • Чи цікаво вам було переглядати сьогоднішній мультільм? Чому?
  • Чи змінилося ваше відношення до Лисички? До Журавля?  Якщо змінилося, то що на це вплинуло?
  • Робота в групах
  • Ми з вами прочитали казку «Лисичка і Журавель», переглянули одноіменний мультфільм. Пропоную попрацювати в групах для порівняння цих медіапродуктів, а саме інформації, яку ми отримуємо від них. Всю свою роботу ви фіксуєте на аркушах паперу в зручній для вас формі.

Я пропоную для груп такі завдання:

I група

Знайти спільне в казці і мультфільмі

II група

Порівняти, знайти,  визначити відмінності казки і мультфільму

III група

Проаналізувати, де повніше розкрито характер головних героїв

IV група

Проаналізувати, для кого призначені ці медіапродукти.

( Робота в групах, презентація роботи груп)

  • Який висновок ми можемо зробити,  порівнявши ці медіапродукти відносно інформації,  яку ми отримали з кожного з них? ( Казка і мультфільм доповнюють одне одного, дають нам більш точну і глибшу інформацію різними засобами)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 березня 2021
Переглядів
1063
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку