Майстер – клас. Фрагмент уроку української мови та читання 2 клас.
РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ДОСЛІДЖУЄМО МЕДІА» В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ ДРУГОКЛАСНИКАМИ (Робота з мультфільмом і казкою)
-
Якщо можна, назвемо його уроком «Досліджуємо медіа». Отже, уявимо, що на попередньому уроці ми з дітьми працювали над казкою «Лисичка і Журавель», ознайомилися, прочитали, проаналізували. Діти її тепер добре знають. У вас вона є у підручниках.
-
Актуалізація знань.
-
З яким твором ми познайомилися на минулому уроці? ( Казкою «Лисичка і Журавель»)
слайд 7
-
До яких казок вона належить? (Українських народних казок)
-
У якому вигляді її подано у підручнику? ( У текстовому)
-
Хто головні герої? ( Лисичка і Журавель)
-
Яка головна думка? ( Роби іншому так, як хочеш, щоб зробили тобі)
-
Як ми її визначили? ( Самостійно зробили висновок зі змісту казки)
-
Робота над мультфільмом
-
А зараз пропоную вам переглянути відео. Будьте уважними, спостережливими.
( перегляд мультфільму « Лисичка і Журавель»
https://www.youtube.com/watch?v=e0KDrePoRo0 )
-
Яке відео ми переглянули? ( Мультфільм)
-
Мультфільм – це кіномистецтво оживляти зображення, це покадрова зйомка фаз руху обєктів. Яке слово, близьке за значенням, можно підібрати до слова мультфільм? (Анімація)
-
Які види анімацій (мільтфільмів) ви бачили? (Мальовані (графічні), з пластиліну або готових ляльок (об'ємні), комп'ютерні тощо)
-
Який з видів анимацій вам подобається більше? Чому?
-
Чи цікаво вам було переглядати сьогоднішній мультільм? Чому?
-
Чи змінилося ваше відношення до Лисички? До Журавля? Якщо змінилося, то що на це вплинуло?
-
Ми з вами прочитали казку «Лисичка і Журавель», переглянули одноіменний мультфільм. Пропоную попрацювати в групах для порівняння цих медіапродуктів, а саме інформації, яку ми отримуємо від них. Всю свою роботу ви фіксуєте на аркушах паперу в зручній для вас формі.
Я пропоную для груп такі завдання:
I група
Знайти спільне в казці і мультфільмі
II група
Порівняти, знайти, визначити відмінності казки і мультфільму
III група
Проаналізувати, де повніше розкрито характер головних героїв
IV група
Проаналізувати, для кого призначені ці медіапродукти.
( Робота в групах, презентація роботи груп)
-
Який висновок ми можемо зробити, порівнявши ці медіапродукти відносно інформації, яку ми отримали з кожного з них? ( Казка і мультфільм доповнюють одне одного, дають нам більш точну і глибшу інформацію різними засобами)