Майстер-клас "Інноваційні технології навчання"

Про матеріал
Представлені матеріали до майстер-класу з Інноваційних технологій", який проводився для керівників закладів освіти новоготипу. Матеріали містять презентацію-виступ, практичне завдання і зразок роботи.
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Перегляд файлу

 

 

 

 

Вітаємо Вас із Новим роком! Нехай у прийдешньому році Вас наповнять нові сили і нові ідеї, нові задуми і нова удача! Бажаю Вам міцного здоров'я, вагомих здобутків і просувань у кар'єрі, високих цілей і безперечних успіхів, глибокої поваги і щасливого життя!
 

З повагою, дирекція школи!

E:\Обласний семінар\images.jpg

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інноваційні технології навчання. Майстер-клас

Номер слайду 2

Інноваційні технології - це цілеспрямований системний набір прийомів, засобів організацій навчальної діяльності, що охоплює весь процес навчання від визначення мети й до одержання результатів

Номер слайду 3

Проектні технології1 Технологія портфоліо2 Хмарні технології3

Номер слайду 4

Метод проектів

Номер слайду 5

Робота над проектом — практика особистісно орієнтова­ного навчання в процесі конкретної праці учня, на основі його вільного вибору, з урахуванням його інтересів. У свідо­мості учня це має такий вигляд: «Все, що я пізнаю, я знаю, для чого це мені треба і де я можу ці знання застосувати».

Номер слайду 6

Дослідницькі проекти – потребують добре обміркованої структури, визначеної мети, актуальності предмета досліджен­ня, для всіх учасників, соціальної значущості, продуманості методів, у тому числі експериментальних методів обробки ре­зультатів.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Творчі проекти - не мають детально розробленої струк­тури діяльності учасників, вона розвивається, підпо­рядковуючись кінцевому результату, та інтересам учасників проекту. Вони зазда­легідь домовляються про заплановані результати і форму їх представлення — публікація (Publisher), колективний колаж (Photoshop), відеофільм (Windows Movie Maker), тощо.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Ігрові проекти - учасники беруть собі визначені ролі, обумовлені характером і змістом проекту. Це можуть бути як літературні персонажі, так і реально існуючі особистості, іміту­ються їх соціальні і ділові стосунки, які ускладнюються вигаданими учасниками ситуаціями. Ступінь творчості учнів дуже ви­сокий, але домінуючим видом діяльності все-таки є гра.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Метод портфоліо

Номер слайду 13

«Портфоліо - це набір робіт учня, який зв'язує окремі аспекти його діяльності в повнішу картину (До. Берк)». «Портфоліо - тека-накопичувач навчальних досягнень учня, що наочно характеризує його просування в розвиток ключових компетенцій». У практиці використання «порфоліо», можна поєднувати різні підходи, оскільки навчальний портфель можна використовувати в різних цілях.

Номер слайду 14

Існують такі типи портфоліо: Портфоліо досягнень, Тематичне портфоліо.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Хмарні технології

Номер слайду 17

Хмарні технології – це технології, які надають користувачам Інтернету доступ до комп’ютерних ресурсів сервера, використання та спільної обробки віддалених файлів, що знаходіться на серверах

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Перегляд файлу

Майстер-клас на обласному семінарі керівників закладів освіти нового типу

 

Сучасна освіта – це освіта для людини. Її стрижнем є розвиваюча, культуротворча домінанта, виховання здатності до самоосвіти і саморозвитку особистості, яка вміє використовувати набуті знання і вміння для творчого розв'язання проблем, критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, прагне змінити на краще своє життя.

Високий рівень успішності учнів не завжди поєднується з високим рівнем творчої обдарованості. У зв'язку з цим потрібно намагатися створити сприятливі умови для самовираження кожної дитини в різних видах діяльності, в тому числі й навчально-творчій.

За  роки роботи у школі я переконалася, що уроки інформатики дають виключні можливості прищеплювати інтерес до творчих пошуків, виховувати в дітей бажання шукати нові, кращі шляхи виконання дорученої справи. Справді, пошук кращих способів розв'язання нестандартних завдань при підготовці вчителя до уроків, бесіди про видатних учених на заняттях із дітьми, організація способів здобуття знань учнями (освіта під керівництвом педагога і самоосвіта дитини) — усе це є важливими складовими на шляху розвитку творчих здібностей учнів. Дуже важливо, щоб діти повірили у власні сили і здібності, зрозуміли, що без напруженої систематичної праці прийти до успіху неможливо.

Особистісно зорієнтоване навчання передбачає навчальний процес, за якого як учні, так і вчителі почувають себе комфортно. Я, як і, мабуть, кожний педагог, отримую задоволення від роботи, коли бачу позитивні наслідки своєї праці, учні — також. Однією з причин, що допомагають отримати найкращі результати, є, на мою думку, вибір оптимальної форми навчання. Традиційні форми навчання інформатики іноді заважають здібному учню повністю проявити себе, тому один зі шляхів подолання цього я вбачаю у використанні нетрадиційних форм організації навчання.

Слайд 3

На відміну від звичайних уроків, метою яких є оволодіння знаннями, уміннями й навичками, нестандартний урок найбільш повно враховує вікові особливості, інтереси нахили, можливості кожного учня. У ньому поєдналися елементи традиційних уроків - сприйняття нового матеріалу, засвоєння, осмислення, узагальнення, але не у звичайних формах. Саме такі уроки містять у собі елементи майбутніх технологій, які при групуванні їх у певну систему, що будується на глибокому знанні потреб, інтересів і здатностей учнів, можуть стати дійсно інноваційними.

Слайд 6

Метод проектів завжди орієнтований на самостійну діяльність учнів – індивідуальну, парну, групову, яку учні виконують протягом певного відрізка часу. Метод проектів завжди допускає розв'язання певної проблеми, що передбачає, з одного боку, використання різноманітних методів, засобів навчання, а з іншого – інтеграція знань, умінь із різних галузей науки, техніки, технології, творчих галузей. Результати виконаних проектів повинні бути «відчутними», тобто якщо це теоретична проблема, то конкретне її розв’язання, якщо практична, - конкретний результат, готовий до впровадження.

Слайд 13

Модернізація освіти направлена на формування нового типу особистості. Нашому суспільству потрібні освічені, успішні люди, які можуть самостійно приймати відповідальні рішення в ситуації вибору, що уміють співпрацювати, критично осмислювати і оцінювати ситуацію, відстоювати свої думки і ідеї. Сучасна школа повинна сформувати компетентну людину .

Слайд 18

В даний час все більшої популярності набувають «хмарні технології». Це пов’язано з бурхливим розвитком Інтернету і супутніх технологій. На багатьох підприємствах люди працюють у віддаленому режимі, передаючи всю необхідну інформацію через інтернет.

Хмарні технології надають споживачам рішення, повністю готові до роботи. Достатньо володіти будь-яким пристроєм, здатним з’єднатися з інтернетом, і можна отримати доступ до віддаленої бази, яка розташовується на віддаленому сервері.
Хмарні технології відкривають нові можливості для підключення віддалених і сезонних працівників. Збільшуючи кількість персоналу, керівник може як підключати співробітників до хмарного сервісу так і відключати неактивних користувачів.

 

Тепер перейдемо безпосередньо до практичної частини нашого майстер-класу, де ми використаємо технологію «Ігровий проект». Кожен з вас створить привітання-оголошення колегам свого закладу. Оформивши роботу засобами Microsoft Word. Зразок роботи додається.

1

 

zip
Пов’язані теми
Інформатика, Майстер-класи
Додано
21 лютого 2020
Переглядів
890
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку