Майстер-клас «Інтерактивні технології на уроках математики, як засіби формування та розвитку ключових компетентностей»

Про матеріал
1. Презентація досвіду роботи. 2. Удосконалення професійно-педагогічних умінь учителів щодо впровадження інтерактивних технологій на уроках математики; 3. Опрацювання методів і прийомів, які є ефективними на уроках математики.
Перегляд файлу

Майстер-клас

«Інтерактивні технології на уроках математики»

Обладнання та матеріали: роздавальні матеріали для роботи в групах, плакати із надписами..

Мета:

  1. Презентація досвіду роботи.
  2. Удосконалення професійно-педагогічних умінь учителів щодо впровадження інтерактивних технологій на уроках математики;
  3. Опрацювання методів і прийомів, які є ефективними на уроках математики.

Задачі майстер-класу:

  1. Удосконалювати професійну компетентність вчителів щодо впровадження інтерактивних технологій на уроках математики;
  2. Організувати творче навчальне співробітництво;
  3. Поділитися досвідом застосування інтерактивних методів та прийомів.

План майстер-класу

І. Знайомство.

ІІ. Організація діяльності учасників майстер-класу

  1. Мотивація діяльності
  2. Поділ на «домашні» групи
  3. Психологічний настрій
  4. Входження в тему
  5. Визначення очікуваних результатів
  6. Робота в групах
  7. Рефлексія

ІІІ. Підведення підсумків спільної діяльності учасників майстер-класу.

Хід майстер-класу

І. Знайомство

Добрий день, шановні колеги!

Дозвольте представитись. Учитель математики загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Губенко Оксана Вадимівна.

До вашої уваги майстер-клас «Інтерактивні технології на уроках математики». Над цією проблемою я працюю впродовж останніх чотирьох років.

Я хочу продемонструвати вам, як через різні  види навчальної діяльності, застосування інтерактивних методів та прийомів можна вирішити проблему розвитку особистості школяра.

ІІ. Організація діяльності учасників майстер-класу

  1. Мотивація

А тепер, шановні колеги, я хочу залучити вас до співпраці для вирішення шляхів реалізації даної проблеми. Участь у майстер-класі допоможе ознайомитися з такими прийомами роботи, як:

  • Робота в групах;
  • Шифр Цезаря;
  • Незакінчені речення;
  • Метод «Сенкан».

Сьогодні я хочу поділитися прийомами, які допомагають мені створювати простір інтерактивного навчання на уроках.

  1. Вправа «Кольори». Поділ на «домашні» групи

Будь ласка, оберіть собі стікер такого кольору, який вам подобається. Ці

картки нам допомогли об'єднатися у групи для подальшої роботи.

  1. Психологічний настрій

Вправа «Знайомство»

Щоб зняти напруження і налаштуватися на доброзичливі стосунки між учасниками, пропоную розпочати зі знайомства. Кожному учасникові потрібно назвати себе й сказати щось позитивне про себе. Прошу...

  1. Робота в групах

Перш ніж перейти до подальшої роботи, пропоную вам прийняти певні правила, за якими будемо працювати протягом нашої зустрічі.  Практика проведення майстер-класу показує, що найбільш корисними в групі є такі правила:

1. Будьте активними.

2. Умійте слухати.

3. Говоріть коротко і за темою.

4. Пропонуйте ідеї.

5. Поважайте співрозмовника,

6. Співпрацюйте.

7. Проявляйте оригінальність!

Чи є у когось пропозиції відносно правил? Щось пропонуєте додати, замінити? Якщо ні, то розпочинаємо працювати за цими правилами.

Визначення очікуваних результатів

  1. Вправа – очікування «Берег надії – Берег реалізованих сподівань»
  2. Входження в тему

Уявіть собі, що ви – учні 9-го класу і зараз у нас урок алгебри.

Для того, щоб дізнатися тему нашого заняття пропоную вам виконати вправу «Шифр Цезаря».

Завдання № 1 «Знайди пару» (Метод «незакінчених речень»)

Завдання № 2 Створення проблемної ситуації. Робота в групах.

Метод «Сенкан»

Будь – який навчальний процес – це також і творчий розвиток дитини. Тому я пропоную виконати творче завдання, а саме скласти сенкан.

Рефлексія

Вправа Берег реалізованих сподівань (Метод «Мікрофон»)

 Шановні учасники майстер-класу, на своїх човниках ви здійснили подорож по нашому заходу. І мені цікаво дізнатися, чи здійснилися ваші очікування, можливо, ваші висновки та рекомендації знадобляться мені для подальшої роботи.

Сподіваюсь, що з майстер-класу ви почерпнули щось для себе цінне. Тож я пропоную вам дати відповіді на запитання:

  • Чи справдилися ваші сподівання?
  • Які знання ви отримали?
  • Чи використаєте ви ці знання в своїй подальшій роботі?
  • Що для вас було цікавим?
  • Які є зауваження, поради?

ІІІ. Підведення підсумків спільної діяльності учасників майстер-класу

За допомогою таких видів навчальної діяльності та застосуванням інноваційних методів і прийомів («Шифр Цезаря», «Незакінчене речення», «Мікрофон», «Сенкан») можна розвивати творчі здібності учнів.

Дякую всім учасникам за активність, за співпрацю. Бажаю натхнення, творчого сходження на вершину успіху!

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Майстер-класи
Додано
22 березня 2022
Переглядів
725
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку