Майстер-клас
«Інтерактивні технології на уроках математики»
Обладнання та матеріали: роздавальні матеріали для роботи в групах, плакати із надписами..
Мета:
Задачі майстер-класу:
План майстер-класу
І. Знайомство.
ІІ. Організація діяльності учасників майстер-класу
ІІІ. Підведення підсумків спільної діяльності учасників майстер-класу.
Хід майстер-класу
І. Знайомство
Добрий день, шановні колеги!
Дозвольте представитись. Учитель математики загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Губенко Оксана Вадимівна.
До вашої уваги майстер-клас «Інтерактивні технології на уроках математики». Над цією проблемою я працюю впродовж останніх чотирьох років.
Я хочу продемонструвати вам, як через різні види навчальної діяльності, застосування інтерактивних методів та прийомів можна вирішити проблему розвитку особистості школяра.
ІІ. Організація діяльності учасників майстер-класу
А тепер, шановні колеги, я хочу залучити вас до співпраці для вирішення шляхів реалізації даної проблеми. Участь у майстер-класі допоможе ознайомитися з такими прийомами роботи, як:
Сьогодні я хочу поділитися прийомами, які допомагають мені створювати простір інтерактивного навчання на уроках.
Будь ласка, оберіть собі стікер такого кольору, який вам подобається. Ці
картки нам допомогли об'єднатися у групи для подальшої роботи.
Вправа «Знайомство»
Щоб зняти напруження і налаштуватися на доброзичливі стосунки між учасниками, пропоную розпочати зі знайомства. Кожному учасникові потрібно назвати себе й сказати щось позитивне про себе. Прошу...
Перш ніж перейти до подальшої роботи, пропоную вам прийняти певні правила, за якими будемо працювати протягом нашої зустрічі. Практика проведення майстер-класу показує, що найбільш корисними в групі є такі правила:
1. Будьте активними.
2. Умійте слухати.
3. Говоріть коротко і за темою.
4. Пропонуйте ідеї.
5. Поважайте співрозмовника,
6. Співпрацюйте.
7. Проявляйте оригінальність!
Чи є у когось пропозиції відносно правил? Щось пропонуєте додати, замінити? Якщо ні, то розпочинаємо працювати за цими правилами.
Визначення очікуваних результатів
Уявіть собі, що ви – учні 9-го класу і зараз у нас урок алгебри.
Для того, щоб дізнатися тему нашого заняття пропоную вам виконати вправу «Шифр Цезаря».
Завдання № 1 «Знайди пару» (Метод «незакінчених речень»)
Завдання № 2 Створення проблемної ситуації. Робота в групах.
Метод «Сенкан»
Будь – який навчальний процес – це також і творчий розвиток дитини. Тому я пропоную виконати творче завдання, а саме скласти сенкан.
Рефлексія
Вправа Берег реалізованих сподівань (Метод «Мікрофон»)
Шановні учасники майстер-класу, на своїх човниках ви здійснили подорож по нашому заходу. І мені цікаво дізнатися, чи здійснилися ваші очікування, можливо, ваші висновки та рекомендації знадобляться мені для подальшої роботи.
Сподіваюсь, що з майстер-класу ви почерпнули щось для себе цінне. Тож я пропоную вам дати відповіді на запитання:
ІІІ. Підведення підсумків спільної діяльності учасників майстер-класу
За допомогою таких видів навчальної діяльності та застосуванням інноваційних методів і прийомів («Шифр Цезаря», «Незакінчене речення», «Мікрофон», «Сенкан») можна розвивати творчі здібності учнів.
Дякую всім учасникам за активність, за співпрацю. Бажаю натхнення, творчого сходження на вершину успіху!
1