Майстер-клас "Музичні технології" ( для вчителів естетичного циклу)

Про матеріал

Майстер-клас "Музичні технології" рекомендується вчителям, які викладають естетичні дисципліни. Його мета - ознайомити педагогів з можливостями, які при вірному використані дає нам музичне мистецтво. Матеріал майстер-класу знайомить з науковою основою музичного мистецтва, яке сьогодні переосмислюється і виходить на новий рівень. І сьогодні є актуальним в роботі з інклюзивними учнями, та стає однією з головних складових здоров'я зберігаючої педагогіки. Дає змогу через музику впливати на фізичний психічний та психологічний стан учнів та всього навчального процесу.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстер-клас. МУЗИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇСьогодні в країнах світу – більше 100 університетів і коледжів, які пропонують курси вивчення музикотерапії, постійно розширюється, захоплюючи Великобританію, Грецію, Францію, Австралію, країни Південної Америки. Поступового розвитку музикотерапія отримує і в Україні.

Номер слайду 2

За допомогою таких музичних практик, як вільна імпровізація, спів, композиція, слухання, обговорення музики чи рух під музику, вчитель допомагає учням у досягненні ряду терапевтичних цілей: активізувати пізнавальні процеси, моторику, емоційний розвиток - набути комунікативні навички.

Номер слайду 3

Музика композиторів, яка має правопівкульний характер, впливає на інтуіцію людини: Г. Берліоз, І. Брамс, Р. Вагнер, Г. Малєр, О. Скрябін, С. Франк, П. Чайковський, Ф. Шопен, Р. Шуман. Універсальну дію на емоційний і фізичний стан людини має вплив музики Моцарта – вона підвищує загальний тонус організму і підвищує працездатність.

Номер слайду 4

Рекомендують. Перед важливою зустріччю або серйозною розмовою - П’ята симфонію Бетховена. Музику Баха зосереджує увагу та розумову працю.

Номер слайду 5

Найбільш шкідливим для організму людини є шум вище 95 Дб. шелест листя на вітрі дорівнює 25 Дб; настінний годинник - 30 Дб.шум знижує працездатність, порушує ритм сердця, може призвести до психічних розладів. Дисгармонійна музика – шкодить людському організму!

Номер слайду 6

Хоровий спів. Сьогодні фахівці радять батькам, діти яких страждають на заїкання, віддати їх на хор. Хоровий спів також допомагає тим, хто не вимовляє певні звуки. Загалом спів нормалізує фізичний стан людини. Під час цього процесу активно задіяний весь організм – активно б'ється серце, дихають легені, виконуються рухові функції.

Номер слайду 7

Після 5-10 хвилин власного співу покращується настрій підвищується активність. Певні ноти впливають на певні органи: звукова частота, що відповідає ноті до, впливає переважно на функції шлунка та підшлункової залози; ре на жовчний міхур і печінку; мі - на органи зору і слуху; фа - на сечостатеву систему; соль - на функції серця; ля - легені та нирки; сі – на функцію енергообміну, зігріваючи тіло. Низькі звуки резонують більше з нижньою частиною тіла, високі-з верхньою(головою).

Номер слайду 8

Фольклор – мистецтво синкретичне. Це синтез співу, гри, народної хореографії, краса мелодики українських народних пісень злилася з життям. В них звучить жива, сповнена барв та істини, яскрава народна історія, яку ми відчуваємо всім серцем. Хоровий спів,вокалотерапія,правильне дихання-найважливіші чинники довгого та здорового життя дитини.

Номер слайду 9

Музичні технології оздоровчої роботи з дітьми. Музична релаксація. Медитація під музику. Вокалотерапія. Музично-пальчикові ігри та вправи Музичні фізкультурні хвилинки. Хоровий спів9

Номер слайду 10

Технологія слухання музики. Німецький психолог К. Фопель, перед початком гри пропонує дітям уявити себе зосередженими та уважними: „ Уявіть собі, що ви можете слухати не лише вухами але й носом, ротом, шкірою! Як би ви слухали, якщо б у вас по всьому тілу були розташовані маленькі вуха?Сядьте зручніше, закрийте очі, тричі глибоко вдихніть, коли зазвучить музика, відчуйте її серцем!10

Номер слайду 11

Музика містить техніки засновані на активній роботі дитини змузичними образами; малювання;рух під музику;визначити, настрій яких учасників групи найбільш відповідає цьому музичному творові;підібрати з фонотеки „власний музичний портрет”;спробувати виразити власні почуття за допомогою простих музичних інструментів; хорові співи улюблених пісень.

Номер слайду 12

Сила музики безмежна. Вона і розвиває, і стимулює розумову діяльність, виховує естетичний смак, лікує.

Номер слайду 13

Пропонуємо до фрагментів музичних творів :обрати кольори та створити кольорові графічні образи з різноманітних ліній.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Єрмак Марина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Мистецтво, Майстер-класи
Інкл
Додано
15 лютого 2018
Переглядів
2106
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку