Ржищівський індустріально-педагогічний фаховий коледж
Майстер-клас на тему:
“Ігрова діяльність в процесі вивчення алгебри в 11 класі” Набір пазлів для опитування по розділу:
“Елементи теорії ймовірностей та математичної статистики”
викладач математики Корж Наталія Володимирівна
2024
ПРО МАТЕРІАЛ
Увага, спостережливість, інтерес до навчального процесу- це показники, що сприяють успішному результату навчання.
Як утримувати увагу, зацікавленість? Як розвивати спостережливість? Як уникнути буденності і одноманітності уроків? Як стимулювати позитивне ставлення до складного навчального процесу та формувати в дітей інтерес до предмету?
Чи всі учні можуть тривалий час бути зосередженими? Чи кожен старшокласник має достатньо натхнення при виконанні математичних завдань?
.Чи можна вивчати математику граючи?
Гра на уроці? Складно відмовитися? В арсеналі мудрого учителя завжди мають бути ігри, що дають можливість не лише уникнути байдужості, але і спонукають до мислительної діяльності. Пропоную поповнити учительський арсенал математичними пазлами.
Їх можна виготовляти самостійно. Наявність їх дає можливість урізноманітнювати форми діяльності учнів на уроці. Це може бути гра індивідуальна, гра - змагання, гра - підсумок теми.
Чому б не використати її в старших класах?
Виготовляємо ігри самі, разом з учнями та продовжуємо грати навчаючись!
Виготовлення пазлів:
1. Використовуючи онлайн ресурс Unsplash, що дає безкоштовну ліцензію на використання фото, обираємо фото, котре вподобали.
2. Робимо розбивку фото на пазли.
3. На зворотній стороні вашої заготовки прописуємо завдання та відповіді
вашого тесту.
4. При виконанні тестів, пазли складати на додатковий аркуш, щоб по закінченню тесту можна було повернути складений тест на зворотній бік та переглянути зображення на фото.
Правила процедури тестування:
1. Складаючи пазли-тест, не перевертаємо пазли на сторону зображення, працюємо лише із завданням.
2. Оцінка за виконання тесту виставляється з урахуванням часу, впродовж якого виконувався тест ( часові інтервали вчитель встановлює самостійно).
3. По завершенню тестування переглядаємо зображення фото.
Цю інтелектуальну гру можна використовувати як змагання між учнями, тоді доведеться зробити кілька наборів пазлів. Можна розмістити на пазлах завдання однакові, а фото використати інше.
Можна завдання взяти рівносильні, тоді матимемо можливість продублювати гру, а потім порівняти використаний час. Навчаючи, граємо, креативим, навчаємось!