Майстер-клас на тему: "LearningApps.org - онлайн-сервіс для створення інтерактивних вправ"

Про матеріал
Розробка майстер-класу на тему "LearningApps.org - онлайн-сервіс для створення інтерактивних вправ", проведеного для заступників директорів з навчальної роботи.
Перегляд файлу

 

 

Районний семінар заступників директорів

з навчально-виховної роботи

Майстер-клас

Тема: LearningApps.org  - онлайн-сервіс для створення інтерактивних вправ.

Мета: ознайомити учасників майстер-класу з особливостями створення та застосування в роботі  сервісу LearningApps.org,  навчити створювати самостійно різні види вправ, призначених для перевірки знань учнів; удосконалювати вміння роботи вчителів із хмарними технологіями навчання; виховувати культуру мовлення педагогів, їхні естетичні смаки.

Тип: теоретико-практичний.

Обладнання: мультимедійна дошка, проектор, ноутбуки, буклети.

Хід проведення:

 

  • Добрий день, шановні колеги! Мене звуть Кузьминська Вікторія Василівна, я вчитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель.

І. Мотивація.

  «Технології ніколи не замінять вчителя. Але вчитель,  який ефективно застосовує технології для розвитку своїх учнів, замінить того, хто ними не володіє», -  сказала Шеріл Нуссбаум-Біч, член Ради директорів Міжнародного товариства з технологій у галузі освіти. Я цілком погоджуюся з цією думкою , тож працюю над питанням використання хмарних технологій на уроках української словесності.

ІІ. Сучасне молоде покоління активно використовує гаджети та Інтернет. Але робота з комп’ютером в учнів зводиться в основному до ігор та  спілкування з однолітками  в соціальних мережах. Завдання вчителя - навчити учнів ефективному  використанню  комп’ютера як інструмента для навчання,  впровадити знайомі учням технології в освітній процес. Все це стало можливим завдяки впровадженню в навчально-виховний процес «хмарних технологій».

 Сьогодні я хочу познайомити вас із сервісом LearningApps.org.

LearningApps.org - це сервіс інтерактивних вправ, який не залишить байдужими ваших вихованців, бо хто з дітей не любить навчатися, складаючи пазли, таблиці відповідностей; розгадуючи кросворди, вікторини.

 

 

ІІІ. Ознайомлення з алгоритмом роботи в сервісі:

  1. Вибір мови інтерфейсу.
  2. Реєстрація, створення власного акаунту.
  3. Натискання кнопки «Перегляд вправ».
  4. Вибір рівня (від дошкільної до післядипломної освіти).
  5. Натискання кнопки «Створення вправи».
  6. Вибір шаблона.
  7. Створення вправи за обраним шаблоном, її перевірка й збереження
  8. Демонстрація можливості використання вправи за рахунок вводу HTML вправи у папці «Мої вправи» та на інших онлайн-платформах, наприклад, персональному блозі.

ІV. Демонстрація вправи «Культура мовлення», створеної за шаблоном «Вікторина». Коментар. Можливий ризик – добір невдалого фону.

V. Демонстрація вправи «Ілюстрації до художніх творів», створеної за шаблоном «Добери пару». Коментар (можливість уводу зайвих варіантів). Ризик – використання ідентичних картинок, завдань для різних варіантів.

 VІІ. Демонстрація вправи «Цитатна характеристика героїв роману у віршах «Маруся Чурай», створеної за шаблоном «Пазл».  Коментар. Можливий ризик – велика кількість складових пазлу, використання картинки завеликого розміру.

Рефлексія.

Читання поезії Ліни Костенко «Очима ти сказав мені: люблю». Побажання колегам. Вручення буклетів.

Очима ти сказав мені: люблю.
Душа складала свій тяжкий екзамен.
Мов тихий дзвін гірського кришталю,
несказане лишилось несказанним.

Життя ішло, минуло той перон,
гукала тиша рупором вокзальним.
Багато слів написано пером.
Несказане лишилось несказанним.

Світали ночі, вечоріли дні.
Не раз хитнула доля терезами.
Слова, як сонце, сходили в мені.
Несказане лишилось несказанним.

 

doc
Додано
29 березня 2020
Переглядів
2003
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку