Майстер-клас «Нове життя старим речам» (робота з обдарованими дітьми)

Про матеріал
Метою майстер класу є : закріпити навички роботи з переробки старих речей в рамках проєкту «Нове життя старим речам» • розвивати творчу уяву, фантазію • виховувати дбайливе ставлення до навколишнього середовища • розвивати творчі та художні здібності методом створення проєкту, інтерес до творчої діяльності, критичне та творче мислення, уяву, формувати активну особистість. Завдання: виготовити зі старих джинсових брюк «домашні капці сучасної панянки» пошити фартух зі старих чоловічих сорочок
Перегляд файлу

3Добропільська міська рада

Білозерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15

Добропільської міської ради,

вул. Східна , буд.18  м. Білозерське

Донецька область,  Україна, 85013, тел. (06277) 3-23-22,

  e-mail: dobropoliezoch15@gmail.com

 

 

 

 

Майстер-клас

«Нове життя старим речам»

(робота з обдарованими дітьми)

 

 

 

З досвіду роботи
вчителя трудового навчання
та технологій Гуренко Н.М.

 

 

 

 

 

 

 



Гуренко
Наталя Миколаївна

Посада: вчитель трудового навчання та технологій

Освіта вища

Педагогічний стаж 25 років

Кваліфікаційна категорія :

спеціаліст вищої категорії

Місце роботи: Білозерська ЗОШ І-ІІІ ступенів №15 Добропільської міської ради Донецької області

 

Педагогічне кредо: «Справжній вчитель , як і талановитий музикант – це той, хто додає до свого основного репертуару творчість і натхнення»

 

D:\1\Фото учителей 2017 год\0527.jpg

Учнівський колектив обдарованих дітей:

 

Остапова Тетяна

учениця 10 класу

тип обдарованості: художньо-естетичний напрям

 

 

 

 

 

Остапова Анастасія

учениця 10 класу

тип обдарованості: художньо-естетичний напрям

 

 

 

 

 

Кубарєв Владислав

учень 11 класу

тип обдарованості: художньо-естетичний напрям

 


Мета майстер-класу

 


 

Мета та завдання проєкту


Майстер-клас

Мета: • закріпити навички роботи з переробки старих речей в рамках  
               проєкту

«Нове життя старим речам»

• розвивати творчу уяву, фантазію

• виховувати дбайливе ставлення до навколишнього середовища

• розвивати творчі та художні здібності методом створення проєкту, інтерес до творчої діяльності, критичне та творче мислення, уяву, формувати активну особистість.

Завдання: ► виготовити зі старих джинсових брюк «домашні капці сучасної

панянки»

► пошити фартух зі старих чоловічих сорочок

Необхідні матеріали:

▪ старі речі (сорочки, штани тощо)

▪ ножиці

▪ нитки

▪ швейна машинка

▪ додаткова фурнітура (гудзики, бісер)

Аудиторія: учні 9-11 класів

Результат: готові продукти (капці, фартух)


               Назва проєкту:  «Домашні капці сучасної панянки»

 

Технологічна послідовність виготовлення капців:

№ з/п

Послідовність виготовлення

Наочне зображення

Інструменти  та обладнання

1

Підготувати матеріали та інструменти: тканина, ножиці, голка,  викрійка капців, нитки, синтепон, матеріали для оздоблення (бісер різного кольору, схема візерунка на водорозчинному флізеліні, еластична стрічка,), швейна машина.

 

2

Викроїти деталі капців

Ножиці

3

Викроїти середній прошарок капців із синтепону

Ножиці

4

З`єднати три прошарки деталей нижньої частини капців (тканина-синтепон-тканина). Нанести малюнок для майбутньої стьожки.

змилок, лінійка

5

Виконати стьожку на швейній машині на нижній частині капців

Швейна машина

6

З`єднати три прошарки деталей верхньої частини капців (тканина-синтепон-тканина). На швейній машині виконати декоративну строчку.

Швейна машина

7

Оздобити верхню частину капців вишивкою бісером:

  •                      до верхньої частини капців приметати фрагмент схеми візерунка на водорозчинному флізеліні,
  •                      вишити квітку,
  •                      намочити її, видаливши залишки флізеліну,
  •                      висушити деталь капців.

 

голка, нитка

8

Обробити зовнішній край верхньої деталі капців, використовуючи стрічку:

  •                      приметати стрічку;
  •                      прокласти на швейній машині строчку;
  •                      видалити зметувальні стібки.

голка, нитка, швейна машина.

9

  •                      З`єднати верхню та нижню частини  капців за допомогою еластичної стрічки:
  •                      приметати стрічку;
  •                      прокласти на швейній машині строчку;
  •                      видалити зметувальні стібки.

голка, нитка, швейна машина

10

Вільну частину еластичної стрічки закріпити ручними стібками з виворітного боку нижньої частини капців

Голка, нитки

11

Приклеїти виготовлені капці до гумової основи

Клей, гумова основа

12

Вирізати капці за контуром підошви

Ножиці

13

Готовий виріб

 

 

 


Час  виготовлення: 7-8 годин

Кількість: 1 пара

Матеріали:

№ з/п

Матеріали

Зображення

  1.            

Тканина

  1.            

Синтепон 

  1.            

Нитки

  1.            

Еластична стрічка

  1.            

клей «Момент»

  1.            

Гумова основа

  1.            

Бісер

  1.            

Схема візерунка на водорозчинному флізеліні

 

Особисті  поради виготовлення:

  •      Для зручності краще використовувати еластичну стрічку для обробки крайового зрізу капців, а не бавовняну ;
  •      Для більш комфортного носіння капців та зручності в побуті і при обробці бажано використовувати синтепон;
  •      Клей має бути прозорим і нетоксичним;
  •      Для визначення необхідного розміру капців варто скористатися наступною відповідністю

Розмір

Довжина стопи (сантиметри)

35

23,5

36

24,0

37

24,5

38

25,0

39

25,5

40

26,0

41

26,5

 

Поради по догляду:

  •      Рекомендовано ручне прання, без застосування тертя;
  •      Дотримання температурного режиму при пранні (не більше 40⁰С).

 

Народні  художні промисли рідного краю

Народні художні промисли в Україні є невід’ємною складовою української культури, вони увібрали в себе риси, притаманні окремим етнографічним регіонам країни. З покоління в покоління передавалися таємниці технічної та технологічної майстерності, вдосконалювалися прийоми обробки природних матеріалів. Це стосується і виготовлення взуття.

Українське жіноче взуття у давнину обмежувалося трьома основними видами: постолами, чобітьми і туфлями.

У сучасної панянки вибір взуття набагато більший, але особливе місце посідають домашні капці. Створені власноруч капці заряджені теплом та енергетикою. Якщо  господиня має капці ручної роботи, то її домівка наповнюється теплом та затишком, створюється атмосфера добра та любові, завжди панує мир та злагода.


Назва проєкту:  «Фартух для всієї родини»

 

Технологічна послідовність виготовлення фартуха:

№ з/п

Послідовність виготовлення

Наочне зображення

Інструменти  та обладнання

1

Підготувати матеріали та інструменти: тканина (чоловіча сорочка), ножиці, голка,  нитки, швейна машина.

 

2

Розпороти сорочку на окремі деталі, взяти за основу – спинку сорочки

Ножиці

3

Викроїти основну деталь фартуха

Ножиці, крейда

4

Викроїти додаткові деталі фартуха: пояс, кишеня з деталей іншої сорочки

змилок, лінійка, ножиці

5

Викроїти підкрійну обтачку та обробити нею нагрудну частину фартуха

Швейна машина

6

Нижню частину фартуха обробити швом упідгин із закритим зрізом

Швейна машина

7

Виготовити пояс

 

голка, нитка

8

Настрочити кишеню на нижню частину фартуха та розділити її на 2 відділи

голка, нитка, швейна машина.

9

Затягнути пояс через обтачки бокових частин нагрудника, утворивши і пояс, і бретелі (що робить фартух універсальним для  членів всієї родини, незалежно від росту).

Виготовити аплікацію (чашка кави) на верхню частину нагрудника

голка, нитка, швейна машина

10

Виготовити та настрочити планку-тримач для рушника на нижню частину фартуха

Голка, нитки

11

Виріб випрасувати, видалити зметувальні шви. Фартух готовий

 

 

Особисті  поради виготовлення:

  •      Для привабливості виробу краще використовувати кілька сорочок ;
  •      Для більш комфортного користування виробом, обирати сорочки з натуральних тканин (у нашому випадку- котонові сорочки) ;
  •      Дана модель фартуха є універсальною  завдяки мобільності поясу та бретелей і дозволяє користуватися людям з будь-яким ростом.

 

Поради по догляду:

  •      Рекомендовано ручне та машинне прання;
  •      Дотримання температурного режиму при пранні (40⁰-60⁰С);
  •      Дотримання температурного режиму при прасуванні (170⁰-180⁰С).

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Гуренко Наталя
Пов’язані теми
Технології, Майстер-класи
Додано
26 грудня
Переглядів
10
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку