Майстер-клас "Ознайомлення з технікою ажурного витинання з паперу «Мереживо витинанки»»

Про матеріал

Головна мета майстер-класу ознайомити педагогів з народним мистецтвом – витинанка та його історією; надати інформацію про види витинанок, різноманітність їх форм та візерунків; створити атмосферу доброзичливості та відвертості; розвивати інтерес до естетичних цінностей українського народного мистецтва; виховувати повагу до історії і традицій нашого народу.

Перегляд файлу

Майстер-клас для педагогів на тему:

 «Ознайомлення з технікою ажурного витинання з паперу

«Мереживо витинанки»»

Мета: ознайомити педагогів з народним мистецтвом – витинанка та його історією; надати інформацію про види витинанок, різноманітність їх форм та візерунків; створити атмосферу доброзичливості та відвертості; розвивати інтерес до естетичних цінностей українського народного мистецтва; виховувати повагу до історії і традицій нашого народу.

Завдання:

1.Створення умов для професійного спілкування, самореалізації і стимулювання творчого зростання педагогів.

2. Підвищення професійної майстерності.

3. Поширення перспективного педагогічного досвіду.

4. Упровадження педагогічних технологій у практику.

Керівники: Слабоспицька Олена Миколаївна – вихователь-методист Ізюмського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 14 Ізюмської міської ради Харківської області.

Павленко Олена Сергіївна – вихователь Ізюмського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 14 Ізюмської міської ради Харківської області, має

звання «Вихователь-методист».

Категорія учасників: педагоги закладів дошкільної освіти

 

Хід майстер-класу

1. Гра «Павутинка»

Мета: зорієнтувати педагогів на творчу взаємодію під час майстер-класу; виховувати доброзичливість, взаємну довіру, повагу.

Завдання: учасники утворюють коло. Один із гравців тримає клубок, називає слово, яке притаманне  творчому педагогу, і котить клубок комусь із колег (при цьому гравець наступає на кінець нитки). Наступний учасник називає ще одну ознаку творчого педагога  і котить клубок іншому гравцеві. Гра продовжується, а на підлозі утворюється своєрідна павутинка.

 

2. Визначення очікувань

Мета: дати можливість учасникам визначити коло своїх очікувань.

Завдання: кожен учасник отримує «осінній» листочок, ведучий пропонує написати свої очікування стосовно майстер-класу. Після цього кожен учасник зачитує свої очікування й наклеює його на дерево.(Намальованого на аркуші форма А1). Останнім свої очікування зачитує ведучий.

3. Виставка – огляд «Мереживо витинанок»

4. Інформаційний меседж «Народне мистецтвом – витинанка»

Мета: познайомити учасників з історією народного мистецтва – витинанка.

5. «Назви вид витинанки»

Мета: визначити знання педагогів про види витинанок.

Завдання: по слайдам визначають види витинанок.

Примітка: за кожну правильну відповідь учасники отримують подарунок у вигляді сердечка створене в техніці витинання.

6. Мультимедійна презентація «Чарівний світ витинанки»

Мета: ознайомити вихователів з народним мистецтвом – витинанка та його історією; надати інформацію про види витинанок, різноманітність їх форм та візерунків; про необхідний матеріал для створення ажурних витинанок та послідовність їх виконання.

7. Практичний блок  «Створюємо витинанку»

8. Рефлексія

Вправа «Дерево творчості»

Завдання: на заготовлених паперових листочках відповідно до очікуваних результатів від отриманої інформації на майстер-класі пишуть свої відгуки.

 

Примітка: кожен учасник майстер-класу отримує  на згадку інформаційний буклет «Чарівний світ народної витинанки»

 

 

 

 

docx
Додано
11 січня 2020
Переглядів
1165
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку