Методичні рекомендації «Використання нестандартного обладнання під час фізкультурно-оздоровчої роботи запорука здоров’я дитини»

Про матеріал
Використання м'яких модулів - трансформерів під час здоров’я та фізичного розвитку є дуже цікавою і новою формою залучення дітей до норм здорового способу життя, а облік вікових і фізичних можливостей дітей дають позитивний результат в оздоровчому, виховному і освітньому процесі.
Перегляд файлу

Ізюмський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 14

Ізюмської міської ради Харківської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 «Дошкільна освіта»

 «Використання нестандартного обладнання

 під час фізкультурно-оздоровчої роботи

запорука здоровя дитини»

 

 

 

 

 

 

 

Слабоспицька Олена Миколаївна, вихователь-методист ІДНЗ № 14

 

 

Турбота про людське здоров’я, тим більше про здоров’я дитини – це не просто комплекс санітарно-гігієнічних норм і правил, не зведення вимог до режиму, живлення, праці, відпочинку.

Це перш за все турбота про гармонійну повноту всіх фізичних і духовних сил, і вінцем цієї гармонії є радість творчості. 

В.О. Сухомлинський

 

Сьогодні проблеми збереження здоров’я дітей набувають особливої актуальності, оскільки дедалі помітнішою стає тенденція до погіршення його стану.

 Обсяг пізнавальної інформації, яку отримують малюки в дошкільному дитинстві, постійно зростає. Відповідно зростає і розумове навантаження. А це нерідко призводить до перевтоми, що негативно позначається на стані здоров’я дітей. Треба визнати, що важливо створити такі умови для організації освітнього процесу, за яких не лише зберігатиметься високий рівень розумової працездатності вихованців, а й зміцнюватиметься їхнє здоров’я. Тому, одне із головних завдань Ізюмського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 14 Ізюмської міської ради Харківської області (далі ІДНЗ № 14) створити найсприятливіші умови для правильного фізичного розвитку дитячого ор­ганізму та систематичного застосування в освітній процес сучасного фізкультурного обладнання – використання м'яких модулів в роботі з дітьми.

Використання м'яких модулів - трансформерів під час здоров’я та фізичного розвитку є дуже цікавою і новою формою залучення дітей до норм здорового способу життя, а облік вікових і фізичних можливостей дітей дають позитивний результат в оздоровчому, виховному і освітньому процесі.

 

Використання різноманітних модулів дозволяє нам підбирати вправи і вибудовувати їх послідовність з урахуванням вікових особливостей, фізичної підготовленості і групи здоров'я дітей. При такому підході нами досягаються найкращі результати у формуванні рухових якостей дітей, координації рухів, орієнтування в просторі, сили і гнучкості. Так же виховуються і формуються основи здорового способу життя. Дуже важливо передбачити зручне розміщення обладнання, щоб діти мали можливість підходити до нього не заважаючи  один одному.

Один з прийомів підвищення ефективності використання фізкультурного обладнання – це створення новизни. Це досягається за рахунок зміни м'яких модулів – трансформерів, об'єднання різних елементів модулів у своєрідні комплекси (смуга перешкод, огорожі, доріжки, , будинки, потяг, корабель, машина). Також ми використовуємо модулі в якості спортивних снарядів, тренажерів для рівноваги, лазінні, повзання, іграх тощо.

Перелік пропонованих вправ на м'яких конструкціях далеко не повний. Розширити його можна за рахунок фантазії, уяви, майстерності і бажання.

 

 

Інструктор з фізкультури творчо підходить до організації фізкультурно-оздоровчої роботи. Широко застосовує м’які модулі - трансформери: тунель, смуга перешкод, веселка, під час занять зі здоров’я та фізичного розвитку, рухливих ігор, які дозволяють розвивати і зміцнювати вестибулярний та опорно-руховий апарат кожної дитини, формувати правильну поставу і розвиток всіх груп м'язів; підвищувати рівень стійкості організму до впливу несприятливих факторів навколишнього середовища.

Щоб підтримувати інтерес до них, намагаємось поступово вводити до знайомих ігор нові елементи м'яких конструкцій. Залишаючи постійною послідовність дій і епізодів, ускладнюємо рухові завдання: збільшуємо відстань для бігу, стрибків, метання, вводимо нові види рухів, змінюємо умови.

Наприклад, до підлізання «смуга перешкод» додаємо тунель; при ходьбі по «весельці» збільшуємо кількість перешкод «куб, циліндр». У таких вправах, іграх діти не лише вправляються в різних видах рухів, а й навчаються долати страх, бути сміливими, спритними.

 

Як дитина бігає і грається, так і їй здоров`я усміхається

 

 

D:\Моя работа 2018-2019\ІДНЗ № 14, Мьякі модулі\фото\IMG_20181121_092358.jpg

 

М'які модулі - трансформери дозволяють нам урізноманітнювати і вдосконалювати роботу з фізичного розвитку дітей і оригінально підходити до повсякденних занять.

docx
Додано
11 січня
Переглядів
35
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку