6 травня о 15:00Вебінар: Продуктивна робота наприкінці семестру: онлайн-тести, проєкти та творча діяльність

Майстер-клас. Ранкові зустрічі для 5 -6 класів "Філіжаночка чудового настрою"

Про матеріал

Майстер-клас-ранкові зустрічі для 5 - 6 класів "Філіжаночка чудового настрою". Сприяє створенню позитивної атмосфери в учнівському колективі на весь навчальний день.

Перегляд файлу

МАЙСТЕР-КЛАС «РАНКОВА  ЗУСТРІЧ»

«ФІЛІЖАНОЧКА  ЧУДОВОГО  НАСТРОЮ» для учнів 5 - 6 класів

Заступник директора з виховної роботи

Нікольської гімназії «Софія» 

з загальноосвітньою школою І ступеня №2

Нікольської районної ради Донецької області,  учитель української мови та літератури

Гордієнко Ольга Олександрівна Мета.

Створити демократичне освітнє середовище, орієнтоване на дитину. 

    Моделювати й активно розвивати в дітей уміння та навички ефективного спілкування (вербального і невербального).      Сприяти розвиткові емпатії, активному слуханню однолітків.

    Навчити співпрацювати, утримуватися від критики інших, поважати інших як особистостей.

 

Очікувані результати. 

  Створення позитивної атмосфери в учнівському колективі на весь навчальний день у гімназії. 

 Розвиток соціальних та навчальних навичок  у поєднанні з соціальним, емоційним та інтелектуальним розвитком кожного учня.

     Виховання піклування та відповідальності в колективі.

 

Обладнання та матеріали. Зображення великої однотонної (бажано теплих тонів) філіжанки, «чаїнки» (по кількості учнів класу), комп’ютер, мінус пісеньки «Не давайте суму жити», маркери.

Зміст майстер-класу.

І. Вправа «Вітання» (1,5 хв.)

У класі лунає  музика (наприклад, «Не давайте суму жити» https://btrack.ru/track/детские-украинские-не-давайте-суму-жити-96904 ). Діти разом із учителем стають у коло обличчям один до одного і починають усі разом:

-        Ми,  6-А,  - одна сім’я:

Він, ти, а також я! (промовляючи цей рядок, указують, роблячи рухи правою рукою) 

Дружно за руки візьмемось, (промовляючи цей рядок,беруться за руки) Один одному всміхнемось. (посміхаються один одному праворуч і ліворуч від себе)  Учитель: Хай проблеми нас оминають, Учні разом: а щирі  посмішки сяють!

Учитель починає, а учні підхоплюють: Я Ольга,

Віка, Іван, Влад (кожен називає своє ім’я по колу)… - (разом) бажаю тобі чудового дня!  (дружні оплески)

 

ІІ. Вправа «Обмін інформацією» (2,5 хв.)

1. Вправа «Запрошую на філіжаночку чудового настрою».

Учитель:  Любі, гімназисти! Дозвольте запросити вас на філіжаночку чудового настрою. (вчитель вказує на зображення філіжанки, діти стають півколом, обличчям до зображення і самого вчителя) Так заведено у нашого народу, що за філіжанкою чаю чи кави, частувальники насолоджуються спілкуванням один із одним, обмінюються інформацією. Тож, давайте і ми поспілкуємося: я буду питати, а ви мені жестами і мімікою відповідати.

-           З добрим ранком вас вітаю!  Що у відповідь побачу я? (учні не говорять, а лише показують)  

-           Як     настрій?     Покажіть. (учні не говорять, а лише показують)

-           А як самопочуття? (учні не говорять, а лише показують)  

-           Що цікаве побачили дорогою до гімназії? (учні не говорять, а лише показують)

-           Як вам погода сьогодні? (учні не говорять, а лише показують)

-           Хто дома залишився у вас? (учні не говорять, а лише показують)

-           А який перший урок? (учні не говорять, а лише показують)

-           Як ви приготувалися до уроку? (учні не говорять, а лише показують)

-           Як сьогодні  має пройти день? (учні не говорять, а лише показують)  

2. Вправа «Похвастушки» 

Учитель: Сьогодні поговоримо з вами про котів. Чому? Уявіть собі, 1 березня відзначається Міжнародний день котів, тож не забудьте привітати вдома своїх пухнастиків.

Бесіда:

-   Розкажіть про свого кота: як звати, що полюбляє, а що – ні, як потрапив до вашого дому.

-   Чи вміє ваш кіт дружити?

-   Як ви визначаєте настрій свого кота?

-   Навіщо людям коти?

-   Які прикмети, пов’язані з котами, вам відомі?

-   Які фразеологізми, в яких згадуються коти, вам відомі?

-   Якщо бажаєте, намалюйте або сфотографуйте свого улюбленця, і ми оформимо виставку в класі.

ІІІ. Вправа «Групові заняття» (5 хв.) 

Вправа «Геть страхи і опасіння» (додатки 1, 2):

Учитель: Любі мої шестикласники. Що може завадити чудовому настрою протягом дня? 

Відповіді учнів (наприклад: сварка, погана оцінка через недовчений матеріал, поганий настрій)

Учитель:  Візьміть до рук чарівні «чаїнки» та напишіть на них маркерами  свої страхи, опасіння  щодо сьогоднішнього дня. (учні пишуть на «чаїнках» - різнокольорових  кружечках  із картону) А тепер  сховаємо  їх у філіжанці чудового настрою. Хай вони там полежать і не заважатимуть сьогодні нам. (учні опускають свої «чаїнки» у потаємну кишеню філіжанки на її зворотньому боці)

ІV. Вправа «Щоденні новини» (2 хв.) Учитель: 

Тож чудовий день  нам  слід починати,  А  при цьому й пам’ятати. 

Учень 1: Сьогодні 1 березня 2018 року. Четвер. Перший день весни. 

Цього дня відзначають Всесвітній день імунітету, Міжнародний день боротьби з наркоманією і наркобізнесом, Всесвітній день цивільної оборони, Міжнародний день котів.

Учень 2: Іменини сьогодні святкують  – Данило, Веремій, Ілля, Павло, Порфирій, Самуїл, Юліан. 

Учень 3: Надворі холодно, тож слід ретельніше турбуватися про своє здоров’я.  

Народні прикмети цього дня: Якщо 1 березня тепло і сонячно, значить, і вся весна буде такою. Якщо ж у цей день іде сніг, значить буде хороший врожай, якщо дме теплий вітер — чекайте дощове літо, а дме північний вітер, то літо буде холодним.

Учень 4: Нагадую: чергові у класі – Віка і Влад. 

Відсутніх немає.

Учитель: Настрій - гарний! Вперед, за приємними враженнями, корисними знаннями, веселими пригодами!

Учні обнімаються дружно за плечі, а потім розходяться по робочих місцях.

 

 

 

 

 

 

Додаток 1.

Ескіз філіжанки.

 

 

 

 

Додаток 2.

Ескіз «чаїнок».

 

 

 

 

 

 

 

Посилання: 

http://nus.org.ua/articles/rankova-zustrich-shho-tse-i-navishho/  

 

https://www.google.com.ua/search?biw=1360&bih=662&tbm=isch&sa=1&ei= sQKYWov6DYfDwQLi0aHoDA&q=%D0%B2%D0%B5%D1%81%D0%B5 %D0%BB%D0%B0+%D1%87%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%B0&oq

=%D0%B2%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B0+%D1%87% D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%B0&gs_l=psy-

ab.3...7957.10339.0.10435.6.6.0.0.0.0.152.665.0j5.5.0....0...1c.1.64.psyab..1.3.422...0j0i30k1j0i24k1.0.0Y-w5XFj49o#imgrc=U2C5Xujw2Djb9M: 

 

https://b-track.ru/track/детские-украинские-не-давайте-суму-жити-96904  

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Жадан Алла Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Семенова Валентина
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
14 липня 2018
Переглядів
4791
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку