Майстер-клас "Розвиток ключових та предметних компетентностей через використання інтерактивних технологій"

Про матеріал
Вітаю.Хочу поділитися своїм відео-майстер-класом, який я підготувала для виступу на обласному семінарі "Розвиток ключових та предметних компетентностей через використання інтерактивних технологій (з досвіду роботи вчителів трудового навчання/технологій м.Маріуполь)" та який я використовувала в першому турі конкурсу "Учитель року" в конкурсному випробуванні "Майстер-клас". Майстер-клас додаю у вигляді презентації. Нижче ссилка на відео-майстер-клас.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Макаренко. Оксана Михайлівнаучителька трудового навчання Маріупольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №33 Маріупольської міської ради Донецької області, учитель І категорії. Проблема, над якою працює вчитель: використання проектних технологій на уроках трудового навчання. Життєве кредо вчителя: “Якщо не спрацював план “А”, у мене є ще 32 букви”.

Номер слайду 2

МАЙСТЕР-КЛАС“ВИГОТОВЛЕННЯ ЯЛИНКОВИХ КУЛЬ З ФОАМІРАНУ”розробила вчителька ЗЗСО І-ІІІ ступенів №33 м. Маріуполя Донецької області Макаренко Оксана Михайлівна, спеціаліст 1 категорії

Номер слайду 3

НАСКРІЗНІ ЗМІСОТВНІ ЛІНІЇ: ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА ТА СТАЛИЙ РОЗВИТОК-*усвідомлює важливість безвідходного виробництва,*розуміє вплив хімічних матеріалів на навколішне середовище. ГРОМАДСЬКА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ-*оцінює результати власної діяльності,*бережливо відноситься до інструментів та обладнання,ЗДОРОВ”Я ТА БЕЗПЕКА-*дотримується правил безпечної праці під час виконання технололгічних операцій,ПІДПРИЄМЛИВІСТЬ І ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ-*економно використовує матеріали, *визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу,*вміє розраховувати орієнтовну вартість виробу.

Номер слайду 4

СПІЛКУВАНЯ ІНОЗЕМНИМИ МОВАМИ- толерантність до різних культур і традицій. УМІННЯ ВЧИТИСЯ ВПРОРДОВЖ ЖИТТЯ-уміння планувати та організовувати власну проектну діяльність. МАТЕМАТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ-уміння користуватись вимірювальними пристроями,ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ-уміння використовувати інформаційні носії для пошуку потрібної інформації. СПІЛКУВАННЯ ДЕРЖАВНОЮ МОВОЮ-уміння обговорювати питання, пов”язані з виконанням проекту,уміння ділитися власними ідеями, думками, коментувати та оцінювати власну діяльність і діяльність інших. ОСНОВНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПРИРОДНИЧИХ НАУКАХ І ТЕХНОЛОГІЯХ-уміння раціонально використовувати природні ресурси,ІНІЦИАТИВНІСТЬ І ПІДПРИЄМЛИВІСТЬ-уміння презентувати власний виріб. СОЦІАЛЬНА ТА ГРОМАДСЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ-уміння уникати дискримінації інших у процесі спілкування,уміння допомогати іншім в роботі. ЕКОЛОГІЧНА ГРАМОТНІСТЬ І ЗДОРОВЕ ЖИТТЯ-дотримання правил з безпеки життєдіяльності при виконанні робіт.

Номер слайду 5

*Розрізняє етапи проектної діяльності.*Застосовує методи фантазування та біоформ під час проектування виробу.*Розрізняє моделі-аналоги щодо об*єкта проектування.*Добирає конструкційні матеріали залежно від їх властивостей для виготовлення виробу.*Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.*Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями.*Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.*Виготовляє виріб.*Оздоблює виріб за готовою композицією.*Дотримується правил безпечної праці під час виконання тех-х операцій. Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів:

Номер слайду 6

“АСОЦІАТИВНИЙ КУЩ”Новий Рік

Номер слайду 7

НА ЦІЙ “ХМАРІ СЛІВ” ЗАШИФРОВАНА ТЕМА НАШОГО ПРОЕКТУ

Номер слайду 8

Хмара слів (хмара тегів, або зважений список) - це візуальне відтворення списку слів, категорій, міток чи ярликів на єдиному спільному зображенні. За допомогою хмар слів можна візуалізувати матеріал з теми у більш наочний спосіб. Це сприяє швидкому запам'ятовуванню інформації. Можливості використання хмари слів у навчанні пов'язані, наприклад, з тим, що:- в хмару можна записати тему уроку, яку учні повинні визначити;- скласти пропозиції щодо визначеної теми, «хмара» виступає в якості опорного конспекту;- прочитати в «хмарі» головне питання, на яке необхідно знайти відповідь протягом уроку;- скласти речення або розповідь, використовуючи якомога більше слів з хмари;- показати «хмару», складену зі слів, узятих із незнайомого тексту, і попросити здогадатися про його зміст;- перетворити нудний текст в цікаву головоломку;- написати зашифровану листівку другові;- розповісти про щось, використовуючи слова з «хмари»;- скласти характеристику образу літературного героя; - зробити "хмарку" підказок до диктанту, кросвордів тощо;- повторити основні поняття теми, що вивчаєтся і т.д.

Номер слайду 9

За деякими відомостями, перші ялинкові іграшки (скляні кулі) з'явилися в Саксонії в XVI столітті. За іншими джерелами, перші скляні ялинкові кулі були зроблені в 1848 році в містечку Лауша в Тюрінгії - з тієї причини, що в цей рік був неврожай яблук - а саме ними в основному прикрашали святкове дерево, але склодуви прийшли на виручку традиції і зробили скляні кулі замість яблук, потім їх почали видувати в Саксонії в середині XIX століття. Пізніше з'явилися складні фігурки, птиці, виноградні грона. Ми готуємось до Нового Року завжди заздалегідь. Спочатку ми купуємо ялинку, ставимо її у саме видне місце в домі, потім прикрашаємо яскравими маленькими ліхтариками, іграшками, гірляндами, цукерками. Потім розвішуємо гірлянди та різнокольорові кульки по кімнатах. В домі панує святкова новорічна атмосфера. Але, щоб створити казкову атмосферу вдома, зовсім не обов*язково купувати прикраси. Багато чого можна зробити своїми руками. А враховуючи, що новорічні прикраси зараз коштують дорого, вміння зробити щось своїми руками дуже актуально.

Номер слайду 10

МОДЕЛІ-АНАЛОГИ

Номер слайду 11

ОБ*ЄКТ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ - ЯЛИНКОВА КУЛЯ З ФОАМІРАНУ.

Номер слайду 12

ОБЕРИ ПОТРІБНІ МАТЕРІАЛИ ТА ІНСТРУМЕНТИ123456789

Номер слайду 13

ІНСТРУМЕНТИ ТА МАТЕРІАЛИ

Номер слайду 14

ТЕХНОЛОГІЯ СИТУАТИВНОГО МОДЕЛЮВАННЯзавдання “СТВОРИ АЛГОРІТМ ДІЙ”

Номер слайду 15

Вирізаємо по 8 кружалець двох кольорів та дві смужки 0,5х20 см.

Номер слайду 16

2. Складаємо кружалець навпіл та розрізаємо по лінії загину.

Номер слайду 17

3. Беремо половинку кружальця, промазуємо по лінії розрізу до середини гарячим клеєм і склеюэмо заготовку.

Номер слайду 18

4. Склеюэмо заготовки різних кольорів між собою.

Номер слайду 19

5. Склеюємо заготовки між собою та формуємо кулю.

Номер слайду 20

6. Скручуємо смужку за допомогою клея-пістолета. Вкладаємо в неї шнурок або стрічку.

Номер слайду 21

7. Приклеюємо скручені смужки до нашої кульки.

Номер слайду 22

Інтеграція з предметами:ІСТОРІЯГЕОГРАФІЯМАТЕМАТИКА

Номер слайду 23

Прийом “Синквейн”1 строка - складається всього лише з одного слова. Це може бути іменник або займенник. Воно повинно визначати тему твору.2 строка - використовується для опису властивостей основної теми. Це можуть бути 2 причастя або імені прикметників.3 строка - оповідає про дії теми. Для цього використовують 3 дієприслівники або дієслова.4 строка - найдовша і складається з 4 слів. Тут авторові потрібно висловити свою особисту думку щодо теми.5 строка - складається всього лише з 1 слова, яке може ставитися до будь-якої частини мови. Це якесь резюме тексту, яке розкриває суть теми.1) ПРИКРАСА...2) НОВОРІЧНА, ЯЛИНКОВА...3) БЛИЩИТЬ, ПРИКРАШАЄ, ДАРУЄТЬСЯ...4) ПРИКРАСА СТВОРЮЄ СВЯТКОВИЙ НАСТРІЙ...5) СВЯТО... Синквейн на слово “ПРИКРАСА”

Номер слайду 24

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ !

pptx
Додано
12 листопада 2020
Переглядів
828
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку