Майстер-клас на тему:
Рухливі міні-ігри як інструмент для вивчення техніки стрибка у довжину з місця
Учитель фізичної культури
Степанова Л.П.
Мета: проаналізувати механізм впливу рухливих міні-ігор на оволодіння технікою стрибка у довжину з місця.
Завдання:
Пропоную наступні рухливі міні-ігри:
1. «Нагодувати кошеня»
Перший учень максимально піднімає руку догори. Другий активно вистрибує вгору завдяки поштовху двох ніг та маху рук, ставлячи собі за мету дотягнутися головою до долоні руки іншого учасника гри. Унаслідок цього за умови дотику зголодніле кошеня отримує їжу.
Виконати вправу 10-15 разів, після чого помінятися місцями.
2. «Кошеня стрибає через гірку, річку»
Стрибок через гірку передбачає використання м’яча та низького бар’єру. У свою чергу, для стрибка через річку у спортивному залі потрібен гімнастичний мат, на спортивному майданчику – розмітка лінії як умовне позначення річки.
Вправа повторюється 10-15 разів.
3. «Кошеня на дискотеці»
Вправа виконується у положенні присідання. Кошенята танцюють до тих пір, поки не з’являться больові відчуття у ногах.
Пропоную використання описаних рухливих міні-ігор в якості змагання.
Висновок. Рухливі міні-ігри є ефективним засобом розвитку та удосконалення техніки стрибка у довжину з місця. Також доцільним є використання цього різновиду ігор у змагальній діяльності.
Рекорди стрибка у висоту, стрибка у довжину з місця:
Книш Марко, 5 клас – 50 см; 6 клас – 56 см.
Стрибок у довжину з місця:
Книш Марко, 6 клас – 2 м 30 см.