Майстер-клас. Приймак Юлії Павлівни, вчителя української мови та літератури, зарубіжної літератури Корсунської гімназії Красносільської сільської ради
Номер слайду 2
«Сучасні форми візуалізації навчального матеріалу на уроках української мови та літератури”
Номер слайду 3
“Не багата я і проста, но чесного роду”( І. Котляревський « Наталка-Полтавка»)Чесна. Порядна. Сором’язлива
Номер слайду 4
Актуальність досвіду: Тема «Сучасні засоби для візуалізації навчального матеріалу на уроках української мови та літератури» надзвичайно актуальна сьогодні, у час стрімкого розвитку комп’ютерних технологій, технічних винаходів, коли «кліпове мислення» сучасного цифрового покоління орієнтоване на фрагментарне сприйняття саме візуальної інформації. Термін «візуалізація» походить від латинського visualis – сприймається візуально, наочний.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Інтелект – картки
Номер слайду 7
Використання мемів для кращого запам’ятовування найбільш проблемних тем із української мови та літератури. Мем, або інтернет-мем, – це будь-яка дотепна коротка інформація (фраза, зображення, звукоряд, відео) іронічного характеру, яка відтворює суб’єктивне ставлення до певних подій чи обставин.
Номер слайду 8
Робота зі сторінками письменників або їхніх творів у соціальних мережах
Номер слайду 9
Скрайбінг (з англійської scribe – робити екскіз, нарис) – це метод розповіді чи пояснення, який супроводжується графічною ілюстрацією головного змісту сказаного.
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Інтерактивний робочий аркуш - це веб-сторінка, на якій можна розмістити навчальний матеріал і різного типу завдання для учнів. Наприклад, це може бути відео, зображення, текст на основі яких учні відповідають на запитання і виконують завдання.Інтерактивні робочі аркуші - Live. WorksheetsІнтерактивний робочий аркуш "Підмет і способи його вираження" https://www.liveworksheets.com/1-ht1420949vjІнтерактивний робочий аркуш “Фразеологізми” https://www.liveworksheets.com/fp1297969piІнтерактивний робочий аркуш "Види означень" https://www.liveworksheets.com/1-mb1482952hd
Номер слайду 13
Комікс, або мальопис. У вигляді коміксів можна візуалізувати крилаті вирази та фразеологізми, навіть синтаксичні правила, правопис префіксів чи складних слів! Можна показати історію героя, який допомагає іншим позбутися вживання калькованих слів. Ще можна роздрукувати комікс, а потім розрізати зображення та попросити школярів розставити частини у правильній послідовності, щоб вийшла логічно побудована історія. Або ж створити комікси з пропущеними словами, які діти мають відновити.
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Ребус – це загадка, що складається із зображень предметів (малюнків у поєднанні з літерами, нотами та іншими знаками), співзвучних зі словами або частинами слів розгадки. Мета використання ребуса – активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів для ефективнішого запам’ятовування основних понять, визначень, перевірка ступеня їх засвоєння. http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator
Номер слайду 18
Прийоми візуалізації та їх результативність Використання прийомів візуалізації дає можливість здобувачам освіти більш ефективно використовувати правопівкульне мислення, що в кінцевому результаті значно підвищує якість навчального процесу. Допомагає їм бути більш успішними, що дуже важливо для гуманізації навчання, сприяє створенню сучасного освітнього простору.
Номер слайду 19
Колесо побажань https://wordwall.net/uk/resource/39625237/%D0%BF%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D0%B6%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8 F