Про матеріал
Для того, щоб успіх дитини супроводжувався відчуттям радості та задоволення від діяльності, застосовую технологію латерального мислення, яка поєднує в собі критичне і логічне мислення.
Ознаки учня, що мислить латерально:
аналізує, порівнює, синтезує, оцінює;
бачить проблему ставить питання;
висуває гіпотези та оцінює альтернативи;
приймає рішення та обґрунтовує його;
Одним із цікавих методів є метод «Plus Minus Interesting» (РМІ) - «Плюс мінус - цікаво» - проблема розглядається з трьох точок зору – позитивні, негативні сторони та цікаві аспекти даної проблеми.
Ціллю «PMI» є почергове знаходження позитивних, негативних та цікавих моментів при аналізі та вирішенні проблеми.
Метод «Кластерів»
Дозволяє представити на уроці великий обсяг інформації в структурованому і систематизованому вигляді, виявити ключові слова теми.
Таким чином підвищується мотивація, адже самі ідеї сприймаються легше. Представлення інформації у формі кластера сприяє творчій обробці, а тому забезпечує засвоєння ії на рівні розуміння.