МАЙСТЕР-КЛАСТехнологія виготовлення панно в техніці “ Кінусайга”
Номер слайду 2
МЕТА: Ознайомити здобувачів знань, із історією виникнення техніки “кінусайга”; розвивати увагу, уявлення, художній смак, фантазію, пам’ять, творче мислення; виховувати старанність, працелюбність, бережливість та акуратність, охайність, дисциплінованість та культуру праці.
Номер слайду 3
Відгадати назву технології за першими літерами зображень
Номер слайду 4
Відгадати назву технології за першими літерами зображень: Кава, інститут, новини, україночка, соло, алфавіт, йога, гол, айфон. Так, тема нашого уроку кінусайга. Кінусайга - вид мистецтва створення картин різнокольоровими шматочками шовкової тканини без шиття. Ще називається “печворк без голки”.
Номер слайду 5
Історія мистецтва кінусайга. Якщо простий печворк був розповсюджений практично скрізь, то в Японії був винайдений печворк без голки. Маено Такаші зробила це, зовсім недавно в 1987 році. Мета такої творчості була такою ж, як звичайний печворк - прикріпити кудись старі речі. Основний одяг японок традиційно були кімоно, красиві, ніжні на дотик, виготовлені з дорогого шовку. Звичайно, навіть зношені жалко було викинути тому і стали створювати з них шедеври, при вигляді яких дух захоплює.
Номер слайду 6
Послідовність виготовлення кінусайга1. Береться пінопласт або пінополістирол.2. Обрати малюнок.3. Цей малюнок перенести на пінопласт за допомогою кальки.4. Кожний фрагмент нумерується. Перевірити, чи співпадають номери на папірці і на пінопласті.5. Папір розрізати на фрагменти.6. На пінопласті по всім лініям зробити углублення (канавки). Їх глубина повинна бути 2 мм, а ширина - 1 мм.7. Паперові фрагменти чим-небудь, наприклад, булавками, закріпити на тканині і обвести з припуском.8. Вирізати лоскутки и укласти згідно своїм номерам на пінопласт.9. За допомогою будь якого інструменту края лоскутків заштовхуються в прорізі.10. Залишається вставити картину в відповідну рамку.
Номер слайду 7
1 крок - підготувати конструкційні матеріали та інструменти: пінопласт або пінополістирол, тканина (чорна,жовта, крапчаста), канцелярський ніж, ножиці, аркуш для шаблона, олівець, клей або булавки.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
2крок - зробити малюнок виробу
Номер слайду 10
3 крок - вирізати шаблон
Номер слайду 11
4 крок - перенести шаблон на основу
Номер слайду 12
5 крок - навести лінії малюнка за допомогою канцелярського ножа
Номер слайду 13
6 крок - розрізати малюнок на частини
Номер слайду 14
7 крок - заповнити малюнок клаптиками тканини (клаптики утримувати можна булавками чи наклеїти)
Номер слайду 15
8 крок - залишки ховати в розрізи
Номер слайду 16
9 крок - зайву тканину відрізати ножицями
Номер слайду 17
10 крок - заповнити всю картину в таий спосіб
Номер слайду 18
Готовий виріб
Номер слайду 19
Рефлексія: Закінчити речення: Сьогодні я дізналася/дізнався…Було цікаво…Мене здивувало…Мені захотілося…
Номер слайду 20
Підведення підсумків уроку: загальна оцінка виконаної роботи; виставлення і мотивація балів.