Майстер клас
Тема: Створення анімаційної листівки.
Мета заняття: ознайомлення з середовищем редактора презентацій Microsoft Office PowerPoint; формується навичок і вміння працювати з програмою, навчання роботи з програмою, застосування анімації в програмі.
ПІЗНАВАЛЬНА:
ПРАКТИЧНА
СОЦІАЛЬНА:
ТВОРЧА
Методи навчання: метод прикладу, інструкція, творче завдання
Форми організації навчальної діяльності: робота на ПК, індивідуальна робота, творча робота.
Тип уроку: комбінований урок.
Вид уроку: майстер клас
Очікувані результати: Оволодіння гуртківцями компетенціями для даного заняття.
Засоби навчання: комп'ютери, програмне середовище PowerPoint, роздатковий матеріал в електронному вигляді, завдання по картках, інтерактивна презентація.
Обладнання: комп'ютери, мультимедійна дошка
ПЛАН ЗАНЯТТЯ
ХІД ЗАНЯТТЯ
І Організаційний момент
ІІ. Актуалізація знань, завдання:
Щоб дізнатися тему уроку треба відгадати ребус:
(ПРЕЗЕНТАЦІЯ)
Для чого призначена програма PowerPoint?
Де знайти програму PowerPoint?
З яких дій складається процес створення презентацій?
Що таке слайд?
Як додати до презентації новий слайд?
Перерахуйте основні об'єкти слайда.
Сьогодні ми познайомимося з поняттям анімації і можливістю використання анімації в середовищі PowerPoint. Ви спробуєте створити анімаційну листівку, використовуючи засоби програми PowerPoint, в якій ви відобразіть своє власне бачення теми, продемонструйте свої навички по роботі з презентацією і можливістю використання анімації. Тема заняття «Анімація в середовищі МS PowerPoint;. Створення анімаційної листівки ».
IIІ. Формування нових знань і умінь.
Скажіть, де використовують анімацію сьогодні, яка мета використання анімації, наведіть приклади для чого можливо її використовувати. Сьогодні з розвитком комп'ютерних технологій надати рух тексту або зображення можливо будь-кому. Найбільш простий спосіб здійснення анімації це в середовищі PowerPoint.
Крім створення анімації можлива зміна ефектів анімації.
Фізкульхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=9znAKmoG9tg
Практична самостійна роботи з метою вивчення видів анімації.
1. Запустіть програму PowerPoint. Створіть нову презентацію, що містить порожній слайд.
2.Виберіть фон для слайда. Виконайте команду Формат - Фон – Малюнок або текстура заливки - Вкладка Малюнок - Малюнок - вибрати фон для листівки і натисніть ОК;
3. Вставте 2 картинки. Виконайте команду Вставка - Малюнок - 3 файлу - вибрати потрібний малюнок натиснути клавішу Вставити або на панелі Малювання вибрати Вставити малюнок з файлу - Додавання малюнка вибрати потрібне зображення і натиснути клавішу Вставити
4. Клацніть на малюнку ПКМ і в контекстному меню виберіть Налаштування анімації
Виконайте послідовність команд: Додати ефект - Шляхи переміщення - Намалювати користувацький шлях - Крива і його допомогою намалюйте траєкторію переміщення зображення
1. На вкладці Початок змініть Після клацання миші, встановіть З попереднім друга картинка - Після попереднього. На вкладці Швидкість встановіть Дуже повільно.
6. Написати 3 Новим 2023 Роком !!!.
Для цього на панелі Малювання вибрати кнопку Додати об'єкт: - з колекції вибрати потрібний стиль напису натиснути ОК - написати текст - ОК.
7. Клацніть на тексті ПКМ і в контекстному меню виберіть Налаштування анімації
Виконайте послідовність команд: Додати ефект - Вхід - вибрати ефект - ОК На вкладці Початок змініть Після клацання миші, встановіть Після попереднього
8. Для початку перегляду скористайтеся функціональною клавішею F5. Вивчіть інформацію в області завдань Настройка анімації. Внесіть зміни в параметри анімації. Перегляньте результат.
9. Збережіть роботу в своїй папці «Заняття» під ім'ям Анімаційна листівка
Підсумок заняття:
Чого ми навчилися: (слайд)
> Запускати програму PowerPoint;
> Помістити на слайд раніше підготовлені малюнки;
> Налаштовувати анімацію окремих об'єктів;
> Переглядати анімацію;
> Зберігати результат роботи;
> Завершувати роботу з програмою PowerPoint
Рефлексія
> Що ви очікували від роботи зі створення анімаційної листівки. Порівняйте свої попередні цілі і реально досягнуті результати.
> Які почуття і відчуття виникали у вас під час роботи? Що виявилося для вас самим несподіваним?
> Що вам найбільше вдалося, які моменти були виконані найуспішніше?
> Перерахуйте в порядку убування основні труднощі, які ви відчували під час заняття. Як ви їх долали?
> Ви познайомилися з роботою інших гуртківців. Здалися вони вам найбільш змістовними, оригінальними?
Я дякую вам за сьогоднішню роботу. Молодці!