Вправи, які запропоновано в презентації сприяють інтересу дітей до навчання, виробленню пізнавальної активності, кращому засвоєнню навчального матеріалу, розвитку творчих здібностей учнів.
Майстер-клас «Використання ігрових технологій в освітньому процесі НУШ»Підготувалавчитель початкових класів. Берестянського ліцею. Гриценя Леся Михайлівна
Номер слайду 2
У своїй роботі намагаюсь використовувати такі методи і технології, які сприяють інтересу дітей до навчання, виробленню пізнавальної активності, кращому засвоєнню навчального матеріалу, розвитку творчих здібностей учнів.«Дитина має справжнє емоційне й інтелектуальне життя тільки тоді, коли живе в світі ігор, музики, фантазії та творчості» Василь Сухомлинський
Номер слайду 3
1. Ранкове коло з цеглинками лего. Діти стають в коло на коліна, кладуть перед собою дві цеглинки лего. Хором промовляють, виконуючи рухи: Пальчик, пальчик, стук, стук, стук (стукаю пальчиком по цеглинках)По цеглиноцчі стук, стук. Плеск, плеск (плещуть в долоні два рази)1,2,3 (стукають по цеглинках)Ти цеглиночку бери (беруть цеглинки)Її другу передай (передають тому, хто сидить праворуч)Все спочатку починай!Кожен раз повторюють слова і дії швидше.
Номер слайду 4
2. Вправа «Пори року» Виставити 4 цеглинки: голуба—зима ; зелена—весна, червона—літо, жовта—осінь. Називаю місяці, а діти піднімають відповідну цеглинку — пору року, до якої він належить ( лютий, квітень, липень, жовтень). Викладіть цеглинки — пори року, починаючи з зими (весни, літа, осені)
Номер слайду 5
3. Методика «Карусель»Метод дозволяє перевірити засвоєння таблиці множення числа 7 і ділення на 7. Діти стають в коло парами обличчям до обличчя. Хто стоїть в зовнішньому колі називає табличні приклади своїм парам, а хто у внутрішньому – відповіді. По моєму сигналу зовнішнє коло пересувається на одного учня за годинниковою стрілкою. А потім навпаки.
Номер слайду 6
4. Робота в малих групах. Іменники – назви істот і неістот. Діти об’єднуються в групи, дістаючи з торбинки різні предмети. Групи отримують завдання: скласти списки іменників за темами. Веселі слова;Круглі слова;Гарячі слова;Зелені слова. Визначте, які слова є назвами істот, а які – неістот. Складіть веселу історію, використовуючи ці слова.
Номер слайду 7
5. Ритмічна вправа «Оркестр»Розвиток почуття ритму та музичного слуху дозволяє красиво і правильно виконувати музичні партії. (Роздаю дітям музичні інструменти і під музику виконують ритмічну вправу)