Майстер-клас "«Використання ігрових технологій в освітньому процесі НУШ»

Про матеріал
Вправи, які запропоновано в презентації сприяють інтересу дітей до навчання, виробленню пізнавальної активності, кращому засвоєнню навчального матеріалу, розвитку творчих здібностей учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстер-клас «Використання ігрових технологій в освітньому процесі НУШ»Підготувалавчитель початкових класів. Берестянського ліцею. Гриценя Леся Михайлівна

Номер слайду 2

У своїй роботі намагаюсь використовувати такі методи і технології, які сприяють інтересу дітей до навчання, виробленню пізнавальної активності, кращому засвоєнню навчального матеріалу, розвитку творчих здібностей учнів.«Дитина має справжнє емоційне й інтелектуальне життя тільки тоді, коли живе в світі ігор, музики, фантазії та творчості» Василь Сухомлинський

Номер слайду 3

1. Ранкове коло з цеглинками лего. Діти стають в коло на коліна, кладуть перед собою дві цеглинки лего. Хором промовляють, виконуючи рухи: Пальчик, пальчик, стук, стук, стук (стукаю пальчиком по цеглинках)По цеглиноцчі стук, стук. Плеск, плеск (плещуть в долоні два рази)1,2,3 (стукають по цеглинках)Ти цеглиночку бери (беруть цеглинки)Її другу передай (передають тому, хто сидить праворуч)Все спочатку починай!Кожен раз повторюють слова і дії швидше.

Номер слайду 4

2. Вправа «Пори року» Виставити 4 цеглинки: голуба—зима ; зелена—весна, червона—літо, жовта—осінь. Називаю місяці, а діти піднімають відповідну цеглинку — пору року, до якої він належить ( лютий, квітень, липень, жовтень). Викладіть цеглинки — пори року, починаючи з зими (весни, літа, осені)

Номер слайду 5

3. Методика «Карусель»Метод дозволяє перевірити засвоєння таблиці множення числа 7 і ділення на 7. Діти стають в коло парами обличчям до обличчя. Хто стоїть в зовнішньому колі називає табличні приклади своїм парам, а хто у внутрішньому – відповіді. По моєму сигналу зовнішнє коло пересувається на одного учня за годинниковою стрілкою. А потім навпаки.

Номер слайду 6

4. Робота в малих групах. Іменники – назви істот і неістот. Діти об’єднуються в групи, дістаючи з торбинки різні предмети. Групи отримують завдання: скласти списки іменників за темами. Веселі слова;Круглі слова;Гарячі слова;Зелені слова. Визначте, які слова є назвами істот, а які – неістот. Складіть веселу історію, використовуючи ці слова.

Номер слайду 7

5. Ритмічна вправа «Оркестр»Розвиток почуття ритму та музичного слуху дозволяє красиво і правильно виконувати музичні партії. (Роздаю дітям музичні інструменти і під музику виконують ритмічну вправу)

pptx
Додав(-ла)
Гриценя Леся
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
20 лютого 2023
Переглядів
316
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку