Розвиток пізнавальних інтересів учнів та критичного мислення на уроках історії Гандзюк Марина Миколаївна. Вчитель І категоріїОпорний заклад Берездівський ліцей
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Номер слайду 4
“Здивуй!”
Номер слайду 5
“Здивуй!”
Номер слайду 6
“ФІШБОУН”Фішбоун, «скелет риби» (діаграми Ішикава)Мета використання цього методу – навчити учнів аналізувати інформацію (текст, лекцію і т.п.), розрізняти факти і думки, причини й наслідки, робити власні висновки за результатами роботи.
Номер слайду 7
На етапі вивчення нового матеріалу
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
На етапі рефлексії або переревірки домашнього завдання
Номер слайду 12
“КОЛА ВЕНА”Основна мета - навчити учнів узагальнювати великий обсяг матеріалу, порівнювати певні історичні явища чи події
Номер слайду 13
“КОЛА ВЕНА”
Номер слайду 14
“КОЛА ВЕНА”
Номер слайду 15
Метод “кластер”Кластер – метод графічної організації матеріалу. Слово кластер у перекладі означає пучок, сузір’я. Результат - структура, яка графічно відображає наші міркування, визначає інформаційне поле теми.