Самостійна робота
учня / учениці 1 класу з сольфеджіо
4. З’єднати стрілками тривалості із назвами тривалостей і з тим, як вони рахуються:
четвертна раз і, два і ціла раз (або і) восьма раз і, два і, три і, чотири і половинна раз і
5. З’єднати стрілками паузи із тривалостями, котрі їм відповідають:
6. З’єднати стрілками слова з ритмічним малюнком, що їм відповідають:
Сонечко
Телефон
Зайчик
Ведмежатко
2
7. Розставити тактові риски в розмірі 4 :
8. Як називається сумна музика?
9. Визначити на слух:
1) мажор / мінор 2) мажор / мінор
|
3) пісня / танець / марш 4) пісня / танець / марш |
5) f / p 6) f / p |
Твоя оцінка