Ментальна карта та її використання у початковій школі

Про матеріал
Презентація допоможе у роботі зі створення ментальної карти та її використанні на уроках в початковій школі
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ментальна карта та її використання у початковій школіКучик О. А. Учитель початкових класів. КЗ “Садовський ліцей Лозівської міської ради Харківської області”

Номер слайду 2

Ментальна карта діаграма на якій відображають слова, ідеї, завдання, або інші елементи, розташовані радіально навколо основного слова або ідеї

Номер слайду 3

Ментальна карта асоціативне зображення зосереджене навколо представлення, і відображає семантичні або інші зв'язки між фрагментами інформації

Номер слайду 4

Сворювати ментальну карту можуть: Вчитель або група вчителів під час підготовки до предметного тижня чи конкретного уроку; учні чи групи учнів перед вивченням (як випереджувальне навчання) чи після вивчення певного матеріалу (на закріплення)

Номер слайду 5

Під час створення ментальної карти роботу можна поділити на кілька кроків:

Номер слайду 6

Крок 1 Увага на ключове поняття!Визначаємось із темою. Формулюємо її одним словом чи словосполученням.

Номер слайду 7

Крок 2 Починаємо роботу з центру. Пишемо центральне поняття – назву об’єкта чи явища (про які ми будемо створювати карту) посередині аркуша. Можна намалювати малюнок до цього поняття

Номер слайду 8

Крок 3 Пишемо ключові слова. Заповнюємо карту ключовими словами, які передають зміст інформації, ідеї, асоціації щодо теми

Номер слайду 9

Маємо дотримуватись певних рутин створення ментальної карти:

Номер слайду 10

Пишіть стисло. Пишіть різними буквами. 3. Пишіть друкованими літерами. 4. Розфарбовуйте або пишіть різними кольорами ! 5. Групуйте!

Номер слайду 11

Крок 4 Поєднання думки та асоціаціїВикористання сполучних гілок допомагає нашому мозку з максимальною швидкістю структурувати інформацію і створювати цілісний образ

Номер слайду 12

Під час поєднання використовуємо: Лінії та стрілки. Не більше ніж 5-7 відгалужень. Зв’язки головного поняття показуймо за допомогою лінії, потовщуючи її. Якщо ключові слова із сусідніх гілок пов’язані один з одним, варто з’єднувати і їх.

Номер слайду 13

Крок 5 Дописуємо нові ідеїНові асоціації, які продовжують з’являтися, можна зазначати в подальших гілках карти або в коментарях навколо об’єктів карти

Номер слайду 14

Ментальна карта до теми “Спорт”

Номер слайду 15

Дякую за увагу* Під час створення презентації було використано матеріали мережі Інтернет

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
22 лютого 2020
Переглядів
1919
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку