Тема: "ПРОДУКТИВНІСТЬ УРОКІВ: раціональне використання часу, щільність і динаміка.Організація індивідуальної роботи з обдарованими та здібними учнями".
Опис досвіду роботи з теми "ПРОДУКТИВНІСТЬ УРОКІВ: раціональне використання часу, щільність і динаміка.Організація індивідуальної роботи з обдарованими та здібними учнями". (презентація)
ПРОДУКТИВНІСТЬ УРОКІВ: раціональне використання часу, щільність і динаміка. Організація індивідуальної роботи з обдарованими та здібними учнями. Підготувала: Шатога Тетяна Борисівна, вчитель фізики та інформатики, вищої категорії, старший вчитель Петрівської ЗОШ І-ІІІ ст.№2, Іванівської РДА, Одеської обл.
Номер слайду 2
В.О.Сухомлинський, залишив нам цінні поради. Ось що він писав про творчого педагога. «Справжній майстер педагогічного процесу, який знає незмірно більше, ніж вивчається в школі, не дає в поурочному плані викладу нового матеріалу. Він продумує розповіді, готує наочні посібники, приклади і задачі. Усе це немає потреби записувати в поурочний план. Його поурочний план – це не зміст розповіді (лекції, пояснення), а замітки про деталі педагогічного процесу на уроці, необхідні для керівництва розумовою працею учнів».
Номер слайду 3
Пропоную розглянути 9 правил учителя, який на своєму уроці встигає виконати усі заплановані завдання: Перевірку домашнього завдання здійснюю через перевірку схожих завдань; 4 Чітко організовую початок уроку; 1 Перевіряю готовність дітей до уроку; 2 Заздалегідь готую дидактичний матеріал; 3 Мова не обтяжена багатослів'ям; 5
Номер слайду 4
Пропоную розглянути 9 правил учителя, який на своєму уроці встигає виконати усі заплановані завдання: Робочий день закінчую підготовкою до нових уроків; 9 Передбачаю скільки хвилин діти будуть виконувати певне завдання 6 Добираю посильні завдання 7 8 Підтримую мажорний тон у класі.
Номер слайду 5
Для того, щоб самостійна робота учнів була ефективною, дотримуюсь певних умов: чіткої, конкретної постановки завдань перед учнями; характер завдань і запитань для самостійної роботи та їх складність на різних етапах навчання змінюю; завдання для самостійної роботи підбираю доступними і посильними; диференціюю завдання для самостійної роботи (або об’єдную учнів в групи за рівнем знань та умінь, або даю можливість дитині самостійно обрати завдання відповідно до його рівня, що сприяє виробленню правильної самооцінки); намагаюсь дотримуватись систематичності і послідовності застосування самостійної роботи учнів в процесі навчання;
Номер слайду 6
За якими напрямками здійснюється робота з обдарованими учнями?
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Участь вихованців у шкільних і окружних олімпіадах, конкурсах з інформатики, фізики 2017-2018 н.р. Переможці районної олімпіади з інформатики та фізики, 2018-2019 рік
Номер слайду 10
Переможці районного етапу МАН з інформатики, 2018
Номер слайду 11
Захист робіт МАН перед учнями школи, 2018 рік
Номер слайду 12
Математичний квест для учнів 7-11 кл, грудень 2018 р. Фізичний квест, квітень 2019
Номер слайду 13
Обласна олімпіада з ІКТ 09.12.2019р.
Номер слайду 14
05.02.2019 всеукраїнський конкурс "Безпечний Інтернет" в рамках проекту "На урок"
Номер слайду 15
Районний конкурс МАН фізика та олімпіада з інформатики,2018
Номер слайду 16
Номер слайду 17
ІНТЕРНЕТ-ОЛІМПІАДИ
Номер слайду 18
РЕЗУЛЬТАТИ ІНТЕРНЕТ ОЛІМПІАДИ З ФІЗИКИ “Осінь “2019 (24 учні) 6 переможців Букшань –І м Швець-ІІ м Комендант –ІІ Рудяк –ІІ м Койчева – ІІ м Делібалт-ІІІ м