Тема: "ПРОДУКТИВНІСТЬ УРОКІВ: раціональне використання часу, щільність і динаміка.Організація індивідуальної роботи з обдарованими та здібними учнями".

Про матеріал
Опис досвіду роботи з теми "ПРОДУКТИВНІСТЬ УРОКІВ: раціональне використання часу, щільність і динаміка.Організація індивідуальної роботи з обдарованими та здібними учнями". (презентація)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПРОДУКТИВНІСТЬ УРОКІВ: раціональне використання часу, щільність і динаміка. Організація індивідуальної роботи з обдарованими та здібними учнями. Підготувала: Шатога Тетяна Борисівна, вчитель фізики та інформатики, вищої категорії, старший вчитель Петрівської ЗОШ І-ІІІ ст.№2, Іванівської РДА, Одеської обл.

Номер слайду 2

В.О.Сухомлинський, залишив нам цінні поради. Ось що він писав про творчого педагога. «Справжній майстер педагогічного процесу, який знає незмірно більше, ніж вивчається в школі, не дає в поурочному плані викладу нового матеріалу. Він продумує розповіді, готує наочні посібники, приклади і задачі. Усе це немає потреби записувати в поурочний план. Його поурочний план – це не зміст розповіді (лекції, пояснення), а замітки про деталі педагогічного процесу на уроці, необхідні для керівництва розумовою працею учнів».

Номер слайду 3

Пропоную розглянути 9 правил учителя, який на своєму уроці встигає виконати усі заплановані завдання: Перевірку домашнього завдання здійснюю через перевірку схожих завдань; 4 Чітко організовую початок уроку; 1 Перевіряю готовність дітей до уроку; 2 Заздалегідь готую дидактичний матеріал; 3 Мова не обтяжена багатослів'ям; 5

Номер слайду 4

Пропоную розглянути 9 правил учителя, який на своєму уроці встигає виконати усі заплановані завдання: Робочий день закінчую підготовкою до нових уроків; 9 Передбачаю скільки хвилин діти будуть виконувати певне завдання 6 Добираю посильні завдання 7 8 Підтримую мажорний тон у класі.

Номер слайду 5

Для того, щоб самостійна робота учнів була ефективною, дотримуюсь певних умов: чіткої, конкретної постановки завдань перед учнями; характер завдань і запитань для самостійної роботи та їх складність на різних етапах навчання змінюю; завдання для самостійної роботи підбираю доступними і посильними; диференціюю завдання для самостійної роботи (або об’єдную учнів в групи за рівнем знань та умінь, або даю можливість дитині самостійно обрати завдання відповідно до його рівня, що сприяє виробленню правильної самооцінки); намагаюсь дотримуватись систематичності і послідовності застосування самостійної роботи учнів в процесі навчання;

Номер слайду 6

За якими напрямками здійснюється робота з обдарованими учнями?

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Участь вихованців у шкільних і окружних олімпіадах, конкурсах з інформатики, фізики 2017-2018 н.р. Переможці районної олімпіади з інформатики та фізики, 2018-2019 рік

Номер слайду 10

Переможці районного етапу МАН з інформатики, 2018

Номер слайду 11

Захист робіт МАН перед учнями школи, 2018 рік

Номер слайду 12

Математичний квест для учнів 7-11 кл, грудень 2018 р. Фізичний квест, квітень 2019

Номер слайду 13

Обласна олімпіада з ІКТ 09.12.2019р.

Номер слайду 14

05.02.2019 всеукраїнський конкурс "Безпечний Інтернет" в рамках проекту "На урок"

Номер слайду 15

Районний конкурс МАН фізика та олімпіада з інформатики,2018

Номер слайду 16

Номер слайду 17

ІНТЕРНЕТ-ОЛІМПІАДИ

Номер слайду 18

РЕЗУЛЬТАТИ ІНТЕРНЕТ ОЛІМПІАДИ З ФІЗИКИ “Осінь “2019 (24 учні) 6 переможців Букшань –І м Швець-ІІ м Комендант –ІІ Рудяк –ІІ м Койчева – ІІ м Делібалт-ІІІ м

Номер слайду 19

КОНКУРС “ВЕСЕЛА НАУКА”

Номер слайду 20

ДЕНЬ БЕЗПЕЧНОГО ІНТЕРНЕТУ

Номер слайду 21

ТИЖДЕНЬ ФІЗИКИ ТА АСТРОНОМІЇ,2019

Номер слайду 22

Самоосвіта

ppt
Додано
23 лютого 2020
Переглядів
984
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку