Реалізація дидактичних принципів навчання у змісті фізичної освіти. Впровадження завдань фізичної освіти має здійснюватися на засадах особистісно орієнтованої педагогіки, де особистість визнається головною фігурою всього освітнього процесу і базується на наступних дидактичних принципах:гуманізму;реалізму;природовідповідності;включення особистості в значиму діяльність;диференціації;індивідуалізації;співробітництва;діалогової взаємодії;підтримки і довіри;творчості та успіху;суб’єктного контролю.
Навчання у ПТНЗ спрямоване на формування цілісної системи універсальних компетенцій, а також самостійної діяльності й особистої відповідальності учнів. Один із способів вирішення цього завдання – застосування метапредметного підходу. Метапредметний підхід спрямований на перехід від існуючої практики дроблення знань на предмети до цілісного образного сприйняття світу, до метадіяльності. Метапредметні результати освітньої діяльності - це способи діяльності, застосовані як в рамках освітнього процесу, так і при вирішенні проблем в реальних життєвих ситуаціях; вони засвоюються на базі одного, кількох або всіх навчальних предметів.
Метапредметний підхід – це «над», «поза» предметний. Це вид інтеграції, який передбачає здобування та засвоєння знань самостійно, дає можливість відтворення знань, виробляє вміння аналізувати, систематизувати та узагальнювати явища та факти.І головне – показати зв’язок навчання з життям та практичне застосування набутих знань!
Особливості метапредметного підходуа) обов'язково робота з діяльністю учня, передача учням не просто знань, а саме способів роботи зі знаннями і, відповідно, їх застосування в процесі навчанняб) добре знання свого предмета, що власне і дозволяє діяльнісно перетворювати навчальний матеріал в практичне застосування в умовах сьогодення.в) орієнтація на розвиток в учнів базових здібностей, таких, як мислення, уява, самовизначення, самопізнання.г) новаторство в плані використання різного типу методичних прийомів