24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

«Метапредметний підхід як спосіб реалізації основних дидактичних принципів навчання в ПТНЗ»

Про матеріал
Метапредметність передбачає відхід від традиційного змісту предметів. Метапредметний підхід передбачає, що учень не тільки опановує систему знань, але освоює універсальні способи дій, і з їх допомогою зможе сам добувати інформацію про світ.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Метапредметний підхід як спосіб реалізації основних дидактичних принципів навчання в ПТНЗ»Виконала: викладач вищої категорії Березівського аграрного ліцею ПРУДКА НАДІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

Номер слайду 2

Реалізація дидактичних принципів навчання у змісті фізичної освіти. Впровадження завдань фізичної освіти має здійснюватися на засадах особистісно орієнтованої педагогіки, де особистість визнається головною фігурою всього освітнього процесу і базується на наступних дидактичних принципах:гуманізму;реалізму;природовідповідності;включення особистості в значиму діяльність;диференціації;індивідуалізації;співробітництва;діалогової взаємодії;підтримки і довіри;творчості та успіху;суб’єктного контролю.

Номер слайду 3

Навчання у ПТНЗ спрямоване на формування цілісної системи універсальних компетенцій, а також самостійної діяльності й особистої відповідальності учнів. Один із способів вирішення цього завдання – застосування метапредметного підходу. Метапредметний підхід спрямований на перехід від існуючої практики дроблення знань на предмети до цілісного образного сприйняття світу, до метадіяльності. Метапредметні результати освітньої діяльності - це способи діяльності, застосовані як в рамках освітнього процесу, так і при вирішенні проблем в реальних життєвих ситуаціях; вони засвоюються на базі одного, кількох або всіх навчальних предметів.

Номер слайду 4

Метапредметний підхід – це «над», «поза» предметний. Це вид інтеграції, який передбачає здобування та засвоєння знань самостійно, дає можливість відтворення знань, виробляє вміння аналізувати, систематизувати та узагальнювати явища та факти.І головне – показати зв’язок навчання з життям та практичне застосування набутих знань!

Номер слайду 5

Особливості метапредметного підходуа) обов'язково робота з діяльністю учня, передача учням не просто знань, а саме способів роботи зі знаннями і, відповідно, їх застосування в процесі навчанняб) добре знання свого предмета, що власне і дозволяє діяльнісно перетворювати навчальний матеріал в практичне застосування в умовах сьогодення.в) орієнтація на розвиток в учнів базових здібностей, таких, як мислення, уява, самовизначення, самопізнання.г) новаторство в плані використання різного типу методичних прийомів

Номер слайду 6

Професійно спрямовані метапредметні завдання з предмету «Фізика»

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Із власного досвіду роботи: професійно спрямовані метазавдання для учнів з професії «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування»Метапредмет «Задача»Розв'язок учнями задач різного типу складності та засвоєння способів їх розв'язання

Номер слайду 11

Метапредмет «Знання» формування умінь працювати з фізичними поняттями(теоретичні реферати та навчальні презентації)Метапредмет «Проблема»Формування в учнів особиснісної позиції відносно певної події(навчальні проекти)

Номер слайду 12

Метапредмет «ПРОБЛЕМА + ЗНАННЯ»Використання теоретичних знань - практично(Фізичні досліди, навчальні екскурсії)

pptx
Додано
29 березня 2019
Переглядів
527
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку